Esetleg vegyél fegyvert és lődd fejbe azokat akiknek a véleménye különbözik a tiédtől és azokat akik mást csinálnak, mint te...
Piros pontos hozzáállás...
Esetleg vegyél fegyvert és lődd fejbe azokat akiknek a véleménye különbözik a tiédtől és azokat akik mást csinálnak, mint te...
Piros pontos hozzáállás...
Nincs mit megmutatnom...
Lehet követ dobtok rám, de végig olvasva a cikket nem olyan nagy baromság amit mondott, mint ahogy itt a hozzászólásokból gondolni lehetne, sőt.
Érdemes figyelembe venni, hogy ez a mondat hol és milyen szövegkörnyezetben és főleg milyen hallgatóság előtt hangzott el.
Nem tudhatjuk, de ahogy a cikkel olvasom könnyen megeshet (ugye a kismamák), hogy a hallgatóság soraiban szép számmal ültek olyanok, akik első weboldaluk, első üzletük építgetik, fogják építeni a weben és az én véleményem szerint sokkal inkább reális számukra 20 db 11 -dik (vagy azon a tájékon) helyezés, mintha tapasztalat, pénz, paripa fegyver nélkül versenyezni kezdenek az első helyekért, ami kezdőknek manapság az első körben már nem igazán jön össze. Én teljesen helyénvalónak látom ebben a körben ilyesfajta elérhető célokat kitűzni.
Gregory Stone (2013-06-28), T.Gergely (2013-06-28)
Az viszont felvetődik bennem a témában, hogy esetleg érdemes-e egy másik oldalt építeni, amivel meg lehet célőzni a 11. helyet...
Azért gondolj bele kicsit, hogy miképpen tudnál 11. helyet célozni... elég nagy szerencse kell hozzá... talán egy kiskapu van, szerezd meg a TOP 10 helyet adott kulcsszóra és utána már célozható a 11. is...
Gondolom Ági üzenete is az lehet, hogy van értelme a 11. helyet megszerezni és nem az, hogy arra kell célozni...
Na jó, nem feltétlenül pont a 11. helyre gondoltam. Inkább arra, hogy lehet étrelme "több vasat" is a tűzben tartani. (Mondjuk nem feltétlenül akkor, ha ügyfélnek SEO-zol, hanem ha magadnak, és mondjuk már évek óta vagy rajta egy adott kulcsszón). Tehát ha adott témában felépítessz egy második oldalt (megjegyzem: Jó, egyedi oldalt, külömben semmi értelme), és azt szépen lassan elkezded felhozni. Lehet hogy csak 2. oldalig jutsz vele, viszont lehet egy olyan viszonylag erős oldalad, ami abszulút releváns lesz az első oldallal, tehát ha onnan linkeled az első oldalt, az sokat fog számítani.
Vagy nem jól gondolom?
Sőt, igazából webáruház készítéssel kapcsolatban találtam már 1 céget több oldallal, viszonylag jó helyezésekkel
Én még ügyfélnek is csináltam két oldal optimalizálását, de akkor sem a második oldalra, hanem 1-2. helyre... saját lapoknál is csináltam két témában is, de ott is TOP3-ba mindkettőt, ha már egyszer meg tudod csinálni, akkor másodikra is fog menni... de a topic nem erről szól...
Egy cd/dvd gyártó és másoló cégnek csináltuk meg egyszer, hogy a top10-be 4 oldalt vittünk be, de minden oldal különbözött egymástól (szerver, cms, struktúra, "tulajdonos"), de még az árkalkulátorok is kissé más árat adtak ki minden oldalon. Persze megérte a tulajnak, mert pár éve még nagyon pörgött a cd/dvd piac, ezen kívül még tolta aktívan az Adword-söt.
Ezt ma is meg lehet csinálni, de alapos tervezés kell hozzá, meg sok pénz és idő, persze hosszú távra tervezve nagyon megéri.
Ez egy tipikus Wolf Gábor-féle, amolyan apacuka dolog, olyan ízé jellegűt. Mondj valami meghökkentőt a hallgatóságnak, de úgy, hogy akár még igaznak is tűnhet.
Ez kb. olyan, mint ma a Forma 1-ben, hogy most Alonso a 10. helyről indul, Massa meg a 12.-ről. Két hely van csak köztük, és mégis mennyivel nagyobb meló, hajtás van az Alonso helyezésében...
Könyvjelzők