esotanc (2019-10-29), Vittore1982 (2019-10-29)
Igen témát és brandszignálokat. Pl tudtátok, hogy azt a szót, hogy időkép több mint kétmillió alkalommal ütik be a felhasználók a Google keresőjébe?
ezt a szót azelőtt, gyakorlatilag a kutya nem kereste.
Szóval itt van egy weboldal, ami időjárás témával foglalkozik. És itt van havi több mint kétmillió keresés, ami egy brandre keres. A Google a kettőt összekapcsolja és azt mondja, időjárás témában ez az oldal az etalon. Kb mindegy milyen a kulcsszósűrűség az oldalon, és igazából ilyen esetben a horgonyszövegek is majdnem mindegy alapon lehetnek.
És a többi találat a találati listán az időjárás szóra? Azok mit produkálnak? A cikkem nem arról szól, hogyan lesz valaki első. Hanem arról, hogy igen, még mindig baromira fontos a kulcsszó használata. Ügyfeleink többsége nem az időjárásra optimalizál, ahol a brandek vihetnek mindent, és amint látszik a kávés kifejezésnél is, ott meg csak nagy brandek szerepelnek a találati listán, de náluk is dugig vannak az adott url-ek kulcsszavakkal, alig van kivétel. (Amik a szabályt is erősíthetik akár )
Szóval mit ajánlunk egy kisgép szerviznek? Mit ajánlunk egy fodrásznak? Mit ajánlunk egy fogimplantátumokkal foglalkozó cégnek? Mit ajánlunk a kutyakozmetikusnak? Építsenek brandet és koncentráljanak a brandszignálokra? Nem ezt ajánljuk. Ahol van egy-két milliárd forint elfekvőben, azoknak sem.
Utoljára módosítva: vidirita által : 2019-10-29 15:26
- Először is ilyen tesztet kb. 10 éve kellett volna elvégezni, nem most, amikor már semmi jelentősége.
- Aztán pedig nem úgy, ahogy Te tetted. Kiemeltél egyetlen tényezőt a több százból, ami az ég világon nem igazol így semmit a többi ismerete nélkül, hiszen egyik simán kiütheti a másikat. Úgy lehetne, hogy 10 új oldalt létrehozunk és semmi mást nem csinálunk, csak szöveget írunk rá, de máshogyan. Bár még itt sem lehet kizárni a tényezőket, azért csökkenteni lehet.
- Továbbá nem az előfordulási számot kellett volna kiírni, hanem a százalékos arányt. Ahol jóval hosszabb a szöveg, teljesen természetes, hogy többször fordul elő a kulcsszó.
Személyes vélemény:
- Az rossz, ha sokszor szerepel a szövegben ugyanaz a szó / kulcsszó.
- Inkább minél kevesebbszer forduljon elő, de legyen ott a szövegben, title-ben.
- Minél magasabb szókincse legyen a szövegnek. A leggyakoribb probléma, hogy rettenetesen alacsony a szövegek szókincse. Ha kiemeled a 10 leggyakrabban előforduló szót (mindegy, hogy kulcsszó, vagy nem), akkor az jön ki, hogy az egész szöveg 10-50%-át ez a 10 szó teszi ki, ami bődületesen rossz. A magyar nyelvünk különleges és egyedi, igen választékos. Úgy kell a témáról írni, ahogyan általános iskolában megtanultuk és mellőzzük a szóismétléseket a szövegben.
Aki szövegírással foglalkozik, ezeket kell(ene) szem előtt tartania.
Üdv.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Freedom (2019-10-30)
Legyen benne e Title-ben, a H1-ben, az első bekezdésben és mondjuk egy A4-es oldalnyi szöveg esetében kb még 1 max két helyen, ez bőven elég a TOP1 helyhez. Sokkal többet számít a domain egyéb tartalmai és azok minősége és relevanciája.
djarni (2019-10-30)
Semmi gond, legközelebb időben cselekedsz Amúgy lehet, hogy anno csináltak ilyet sokat, nem tudom, nem emlékszem.
Pontosan. Még a H1 sem feltétlen fontos, hogy meglegyen, az is elég, ha a legnagyobb méretű szövegcímben benne van, de még az se gáz, ha nincs. Persze én is inkább belerakom h1-be, de erősebb a title és kontent viszonyulása egymáshoz.
Könyvjelzők