Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (12) összesen

Téma: Yamaha történet

  1. #1
    Plk
    Plk nem elérhető
    kakaó Plk logója
    Csatlakozott
    10-05-07
    Hely
    Farkashegy
    Hozzászólás
    270
    Begyűjtött 50 köszönetet
    32 hozzászólásával

    Alapbeállítás Yamaha történet

    Hosszú lesz. A folytatása is.

    Szeretném azzal kezdeni, hogyha írásom alkalmas a köz és rend megbontására, vagy bármi egyéb zavaró ok miatt eltávolításra kerül, megértem.

    Kaptam 10e pénz és 200valamennyi (elfelejtettem) közmunka büntit rágalmazásért. És valójában még örülök is, mert akár magas pénzbírság is lehetett volna. Fel is menthettek volna, de hogy ez meg nem eshet, az a tárgyalás első 10 percében kiderült, ahol is közölte a bírónő, hogy azt nem vizsgálják, hogy a rágalom rágalom-e vagy valóság, hanem csak azt, hogy a rágalmazott szenvedett-e hátrányt a rágalmazónak nevezett írásomtól. Persze, hogy szenvedett.

    Ezek az írások egyelőre megtalálhatóak, nem tudom mit tegyek velük, lejjebb megmagyarázom.
    Belinkelni nem fogom, de egyszerű. Az egyik a topic cím angolosan a keresőbe, ott lesz elől. A másik a nagy közösségi portál/h_rm_ti.y_m_h_ (_=ua. betű). Semmi mocskolódás nincs rajtuk, leírtam a velem megélt eseményeket, blogoltam.

    A tárgyalás során elmondtam, hogy bár igen, enyhén szólva kicsit sértődötten, de fizetek egy számlát, amelyen el nem végzett munkák vannak (240e), vonzataival egyűt, amely így már 410e. Fizetem részletekben, csesszék meg. Engem nem hajt a tatár.
    Próbáltam elmagyarázni, hogy mindezek ellenére, nem annyira a rosszindulat, mintsem inkább a tényközlés vezérelt. Ezt bizonyítja, hogy nincsenek fenn kommentek, nem mocskolódok, én még csalónak is csak egyszer, akkor is csak a „szerintem csalás” kifejezést használva és azért annyira nem erőltettem, hogy sokan lássák. A sokan lássákot mégis lesz módom gyakorolni a feljelentő kérésére, kinek volt óhaja, hogy az elnézést kérő írásom minél nagyobb terjedelemben jelenjen meg. A bíróság erre nem kötelezett, de én teljesítem. Megkapja.

    Elmondtam, hogy a föld gömbölyű, a fiam az fiú, és a motorom tankja sose látott fényezőt. Mivel a szerviz addig nem állt neki a javításnak, míg a pénzt nem kapja meg ezért vettem rá egy kormány és kuplungkart majd elvittem, mert motorozni szerettem volna. Az meg, hogy a tankon lévő sérülés ki van e javítva, nem befolyásolta az abban az évben belerakott 17e km élvezetett.

    A sértett elmondta, hogy kijavította a motort majd átadta nekem (erről semmi írás) és várt a biztosító pénzre. Azt a mikor úgy gondolta, küldött egy számlát fizetési jóváhagyással. Mondott még sok valótlan, írás is kár értük.

    Mikor szóhoz jutottam, megkértem nézzem szemembe, majd mondtam neki a valóst, amire rákvörös lett, sajn a bírónő belém fojtotta szót.
    A valóság sem több, tankkal nem foglalkozunk (márcsak azért se mert nem fényeztetni, hanem be akartam karbon vonni), számla be biztosítóhoz, kifizet, majd náluk elkölt kiegészítőkre. Kiegészítőket megvettem a saját pénzemből.

    S, bár a bírónő tudatta velem, hogy kicsit néha kisebb hévvel legyek, csúnyán is nézett, de szerintem ebben a kötelező elítélni felállásban még egész korrekt volt.

    Műsor után néhány teendő végeztével, majd otthon, elmerengtem. Rámosolyogtam a néhány Mérő László könyvre, egyiket le is véve kicsit beleolvasgattam. Jól eset. Olvastam mindegyiket, szeretem a logikát, logikai játékokat, a logikus dolgokat. És van vele sűrűn gondom. Most is.

    Van szakértői írásom (lesz még több is, nem nehéz csak pénz) arról, hogy a motor tankja nincs javítva, gyári fényezés található rajta a biztosító kárfelvételi fényképén lévő azonos sérüléssel. Tehát a számlán szereplő tételek egy része semmiképpen se felel meg a valóságnak, nincs mögötte elvégzett munka. Mégis ha ezt leírom, az rágalmazás.
    Tehát ennek függvényében akár az összes rabló, gyilkos, stb…akikről írtak vagy szóltak, nyugodtan feljelenthetné a róla írót rágalmazásért, majd polg peres utón kártérítést is követelhet, ahogy ezt az én handa-banda sértettem is teszi, mint ahogy azt tudatta is.

    Azt ami lenne gondom és kérném szépen segítő gondolataitok a következő. Van ez a két rágalmazónak nevezett oldal (facebook, blogspot). A bíróság ezzel kapcsolatban nem mondott semmit, de gondolom így hagyni se ildomos. Eltüntetni nem fogom, jól vannak a helyükön, gondoltam kitörlöm a neveket, azt úgyhagyom. Már csak azért se lenne nagyon értelmes eltüntetni (na itt jön az én logikám), mert mindenképpen szeretném a sértett nagy terjedelmű elnézéses kérését teljesíteni.
    Csinálok valami aldom valamilyen oldalt, ahol elnézést kérek Harmati Árpád a Yamaha Harmati Kft. tulajdonosától, hogy valótlan állítottam róla. Hogy írást kép is díszítse, gondoltam csatolom a számlát, és hogy a logikátlan logikának is eleget tegyek, melléklem még a szakértői véleményeket is.
    Majd szórólapoktól a falfirkákig megpróbálom minél több emberhez eljutatni az infót, a sértett kérése szerint. De ha eltüntetem a két oldalt, honnan fogják tudni, hogy pontosan miért is kérek elnézést?

    Szóval, van bajom a logikával, s értelemmel. Ti mit csinálnátok?

    Köszönöm.
    pal

    (és közben tesszük meg újabb és újabb feljelentéseink a legkülönbözőbb hivatalokba, hiszvén abban, hogy csak van egy hivatal, akit nem zavar az igazság)

    Közben még az is jutott eszembe, hogyha nyilvánvaló hogy javítás nem történt és a számla hamis, akkor az is talán logikus következtetés, hogy a sértett hazudott a bíróság előtt, amikor azt állította, hogy kijavított motort adott át.



  2. #2
    Bölcs Harder logója
    Csatlakozott
    07-05-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.873
    Begyűjtött 168 köszönetet
    109 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    "Szép" történet, részvétem ... Ha nem köteleztek a lapok levételére, akkor hagyd ki szerintem, a bocsánatkérést pedig - linkelve az előzményeket - juttasd el minél több emberhez. Mondom ezt úgy hogy semmi jártasságom ilyen ügyekben úgyhogy a helyedben azért előtte kikérném az ügyvéd véleményét is.



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Plk (2013-04-18)

  4. #3
    Plk
    Plk nem elérhető
    kakaó Plk logója
    Csatlakozott
    10-05-07
    Hely
    Farkashegy
    Hozzászólás
    270
    Begyűjtött 50 köszönetet
    32 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    Az lesz, mit írtál. Ügyvédhölgy szerint is várjuk meg írást, azt követjük a benne írtakat. Addig marad, ahogy van.

    Én meg izgalommal állok neki „elnézést kérő” írásom megalkotására. Csak hova rakjam? Lehetőség sok, aldom valamelyik honlapon, vagy csak egy írás egyik cikkgyüjteményembe (talán még ez lenne a legértelmesebb, kicsit erősödne a linktár is), stb. Technikailag tök mindegy, inkább értelmileg a zavar.

    Az előtárgyalás félén a bírónő közölte, hogy a facebookal és twitterrel nem tudnak mit kezdeni, amerikai tulajdonú, nem enyém (hm kár). Viszont megállapították lakhelyem és hogy a gumiautó az én nevemen van. És áthelyezte az ügyet Börsre, ahol a gumiautó PrtSc-éj nézegették, amin legalább fél éve már nincs is fenn a tárgyalandó tartalom.
    Tehát a tárgyaláson végig egy nemlétezőről beszélt a bíróság és hozott ítéletet.

    Namármost, ha a nemlétezőt így büntetik, akkor lehet, hogy a majd létezőért dicséretet kapok?
    Na jó, csak bohóckodom, mert próbálok értelmet keresni a dolgokban, de nem lelek. Néha úgy érzem, mintha ez az egész egy elfuserált Bulgakov regény lenne.



  5. #4
    Bölcs roszi logója
    Csatlakozott
    09-08-29
    Hely
    close to the end of the beginning
    Hozzászólás
    746
    Begyűjtött 179 köszönetet
    129 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    Szerintem ezzel a storyval elmehettek nyugodtan a homárra és az összes kereskedelmi televízióhoz is, mert az ilyenekre harapni szoktak. Ez már-már undorító, amit művelnek.



  6. The Following 2 Users Say Thank You to roszi For This Useful Post:

    djarni (2013-04-18), Plk (2013-04-18)

  7. #5
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.392
    Begyűjtött 2.028 köszönetet
    1.288 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    korábban is követtem a történetedet, és akkor sem, és most sem tartom ezt az egészet jó ötletnek, max. csak ha idő-, és teher-milliomos vagy. Egyszerűbben, hathatósabban és kézzelfoghatóbban is borsot kellett volna törni a cég és/vagy tulajdonosa alá.

    Nyilván nem írom le, hogyan, de módszerét tekintve röviden és velősen elmondom: kibab@oszok az illetőve ahol tudok és kész.
    Ez számomra még mindig jobb, mintsem holmi tyúkperes bírósági sztorikra költsem a hátralévő kis időmet és pénzem.

    1. Időt-, pénzed és energiád sosem kapod vissza.
    2. Elégtétel lehet egy Ludas Matyi sztori: háromszor vered rajtuk el a port, és kész, azután el kell őket felejteni.

    Azt a mérget, amennyit e sztori kapcsán már megettél, nincs az a pénzmennyiség, ami majd azután méregtelenítené majd a szervezetet. s hidd el, sohasem fogsz kapni olyan elégtételt, ami után ne maradna keserű a szád íze.


    Idézet Plk eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az előtárgyalás félén a bírónő közölte, hogy a facebookal és twitterrel nem tudnak mit kezdeni, amerikai tulajdonú, nem enyém (hm kár). Viszont megállapították lakhelyem és hogy a gumiautó az én nevemen van. És áthelyezte az ügyet Börsre, ahol a gumiautó PrtSc-éj nézegették, amin legalább fél éve már nincs is fenn a tárgyalandó tartalom.
    Tehát a tárgyaláson végig egy nemlétezőről beszélt a bíróság és hozott ítéletet.

    Namármost, ha a nemlétezőt így büntetik, akkor lehet, hogy a majd létezőért dicséretet kapok?
    Na jó, csak bohóckodom, mert próbálok értelmet keresni a dolgokban, de nem lelek. Néha úgy érzem, mintha ez az egész egy elfuserált Bulgakov regény lenne.
    De létezett, nem? Hiszen valahonnan csak van az a PrtSc, nem?
    tehát azzal nem teszel valami meg nem történné, hogy azután törlöd a tartalmat.

    Na de lényegét tekintve ez mindegy is, ne a bíróságon keresd az igazad, mert abból jó nem fog kisülni. B@sszál ki velük, ahol csak tudsz, aztán legyen elég ennyi, azután tovább kell tudni lépni.



  8. The Following 2 Users Say Thank You to Freedom For This Useful Post:

    Csurga (2013-04-18), Plk (2013-04-18)

  9. #6
    Szerkesztő Luxi logója
    Csatlakozott
    08-08-27
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    211
    Begyűjtött 10 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    Csinálj egy bocsánatkérő sajtóközleményt pdf-ben (képekkel, és persze linkekkel, hogy kiderüljön miért is kérsz bocsánatot), és küldd el az online autós, motoros lapoknak, néhányan biztosan ki fogják tenni.

    Például én, a racing.hu Sajtóközlemények rovatába.

    Üdv, Luxi



  10. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Plk (2013-04-18)

  11. #7
    ɯopǝǝɹɟ Freedom logója
    Csatlakozott
    09-11-02
    Hozzászólás
    5.392
    Begyűjtött 2.028 köszönetet
    1.288 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    és természetesen ha kinthagyod a korábbi jogsértő írásokat, akkor meg folytatólagosan elkövetett rágalmazásért újból feljelentenek.



  12. #8
    Bölcs Andrea logója
    Csatlakozott
    08-03-26
    Hozzászólás
    1.032
    Begyűjtött 277 köszönetet
    212 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    Nyugodtan kint lehet hagyni, ha a bíróság nem kötelezte a levételre. Fel is jelenthetik újból valami más "cégnél", de még egyszer ugyanazért nem fogják elmarasztalni: ítélt dolog.



  13. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    Plk (2013-04-18)

  14. #9
    Plk
    Plk nem elérhető
    kakaó Plk logója
    Csatlakozott
    10-05-07
    Hely
    Farkashegy
    Hozzászólás
    270
    Begyűjtött 50 köszönetet
    32 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    Köszönöm roszi, jó ötlet, van is gondolatban csak még kicsit várunk. Úgy érzem lesz itt még egy-két érdekes dolog. Írtunk és írunk még néhány helyre, megvárjuk válaszokat.

    Freedommal is teljesen egyetértek, ez sok energia és sok idő. Az időt sajnálom, tudnék szórakoztatóbb elfoglaltságot is találni. Az energiával nincs gond.
    Méregnek, haragnak oly nagyon nem kell ürülnie. Mert bár haragszom is, mérges is vagyok olykor a dolgok miatt, de amikor már egy nyugalmi állapotban átgondolom az eseményeket, sajnos csak magamra tudok haragudni. Nem emésztem magam, csak belátom, hogy nehéz a harcos útja, főleg ha tiszta ösvényt szeretne járni. Az esetekből leginkább azt tudom leszűrni, amit eddig is tudtam, hogy nem vagyok Szun Ce, nagyon gagyi a stratégiám.
    Ez egy pályanehezítés a legfőbb játékomban, nem biztos, hogy sikerül bónusz pontokat szereznem, de rajta vagyok. Ha nem eben formában, megkaptam volna máshogy. Ha ebből a megközelítésből nézem, még akár sajnálhatnám is sértődöttemet, aki nem csinál mást, mint a maga egyszerű képességeivel szolgálja fejlődésem. De nem sajnálom, mert neki meg ebből kell tanulnia. Jó játékot minden résztvevőnek.

    Luxi, köszönöm ötleted is, támogatásod is. Jövő héten összerakom.

    Andreanak teljesen igaza van, valóban ugyanazért nem lehet kétszer elítélni, de hajlok Freedom szavaira és valamit azért variálok rajta. Főleg, hogy a jog szerint akár piros is lehet a fű a lapos föld bolygón. Azt az is lehet, hogy valami eszkimó már rég lemásolta az egészet és már fel is rakta egy világvége szerverre. Bármi megtörténhet.

    Magam részéről arra gondolta, hogy szerintem egyelőre a leghasznosabb amit tehetek, hogy veszek holnap egy görkorcsolyát és lesz ami lesz…


    Utoljára módosítva: Plk által : 2013-04-18 23:37

  15. #10
    Plk
    Plk nem elérhető
    kakaó Plk logója
    Csatlakozott
    10-05-07
    Hely
    Farkashegy
    Hozzászólás
    270
    Begyűjtött 50 köszönetet
    32 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Yamaha történet

    Terveztem szórólapot. Sose csináltam még, nagy csoda se lett, de talán a célnak megfelelő.

    Yamaha történet-yamaha.png

    Egyszerűt szerettem volna, úgy gondoltam, hogy talán az a leginkább költségkímélő megoldás, ha kreálok valami ilyesmit, elosztom egy A4-en őket, fénymásoló behevít, majd darabol.
    Gondoltam néhány molinóra is, zászlógyáros ismerősöm csinálna szívesen, de ezek kihelyezéséhez engedélyek kellenek, szóval macerás. Szórólapot meg még a szél is viszi.
    Ha megírtam bocsi kérős bejegyzést, természetesen arra fog mutatni az átirányítás.

    Szerintetek?

    (valójában kíváncsi is vagyok, hogy ilyen megoldásokkal milyen látogatottságot lehet elérni. statisztikáról később beszámolok)



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •