fopeij (2020-01-02)
Freedom (2020-01-04)
Az IKEA marketingesei zsenik. Ezt bizonyítja a legújabb sztori is, ami felrobbantotta a Facebookot.
A húsgolyó, ami felrobbantotta a netet
Jófej trollok a marketingosztályokon
Bevallom őszintén, hogy nem értem sem azt hogy mit akart a Lidl írni, sem azt, hogy miért poén az IKEA hozzászólása. Sem azt, hogy ez miért nagy szám. De tényleg, valaki elmagyarázhatná.
Ha legközelebb az ikeában jársz, kérj egy tál svéd húsgolyótDe tényleg, valaki elmagyarázhatná.
A Lidl csak simán tolta a szokásos szociál tevékenységét úgy, ahogy szokta, nincs benne semmi extra. Az IKEA volt most kicsit szemfüles és kreatív, amire aztán berobbant az áradat. Szerintem ez egyedül a LIDL-nek jó, mert most már csak azért is megnézik ezt a húsgolyót. A többi résztvevőnek maximum presztízs, hogy sziasztok itt vagyok és jó fej vagyok (feltéve, ha valóban tudott értelmesen megnyilvánulni).
Felhasználói szemmel nézve pedig szórakoztató, hogy összegyűltek kicsik és nagyok és sok vidám kommentet lehetett olvasni. Nekem őszintén szólva a magánember gyerekágy hirdetése vitte a pálmát
Üdv.
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
phoebe46 (2020-01-29)
Köszi a hozzászólást. Igazából nem jutottam közelebb a megfejtéshez. Nem világos mi van abban az egy mondatban és mi abban a poén, miért lenne kreatív és miért lett ebből hype. De vszeg az én háttér ismereteimmel van a probléma.
Igen.
Volt egy sima Lidl poszt Facebookon valami húsgolyókról.
Jött az Ikea, aki viccesen beletrollkodott. Az a háttérinfó, hogy a pasikat húsgolyókkal etetik az Ikea-büfékben, míg az asszony vásárol.
Itt el is szabadult a dolog, és jöttek a többiek: Kométa húsgolyós fotóval ("Mi csak kommenteket jöttünk olvasni"), OMSZ ("Egész nap szakadunk"), a marketingesek próbáltak jó fejek és kreatívak lenni.
Egészen jópofa dolog volt.
esotanc (2020-01-29)
Megvilágosodtam Most már értem. A hype-ot továbbra sem, de most már értem mi volt ebben a poén.
Könyvjelzők