Idézet pooly eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
zentrada tapasztalatom: döcögős admin rendszer (tulajdonképpen nyelvenként mindent fel kell tölteni), üzleti oldalát tekintve is döcögős, fele-fele arányban lesz az ajánlatkérésekből rendelés...
pontosítanék a zentradával kapcsolatban, mielőtt bárki a kedvét szegném, lehet félreérthető voltam...

multishop-os jellege miatt először mindent be kell állítani rendesen, ebben a magyar support mindenben segít, ha valamire nem jön rá az ember, érdemes előbb kérdezni, mint próbálkozni... (mi például a termékek készlet hiány miatti ideiglenes kikapcsolására nem jöttünk rá, hogy nem kell nyelvenként babrálni, hanem egy lépésben megoldható, pont erre írtam, hogy döcögős, ez nem igaz, mi voltunk bénák...)

üzleti oldal, volt rendelésünk többször is, de sok esetben úgy érezzük, nem tudunk versenyképesek lenni, elsősorban az árban (sok esetben túl jó minőségű a termék a konkurensekhez képest, de azt a fotónk nem adja vissza, termékleírásból sem derül ez ki, ezért ajánlatot kérnek, de szerintem azért nem rendelnek az ajánlatunkra, mert drágák vagyunk, a másik a szállítási díj, azon még faragnunk kéne, főleg a német piacra, ebben ha tudtok segíteni azt nagyon megköszönném: http://entity.hu/online-ertekesites-...-megoldas.html

szóval az üzleti résznél nagyon fontos a versenyképes ár, ha az megvan, akkor nagy piacra lehet vele belépni!