Eredmény: 1 - 9 (9) összesen

Téma: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

  1. #1
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.601
    Begyűjtött 381 köszönetet
    260 hozzászólásával

    Alapbeállítás Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    Van már egy topic, mikor programozói és webdizájneri munkákat nem akarnak kifizetni, de úgy gondoltam, ez nem oda tartozik.

    Összeállítottam egy anyagot, ami az ingyenes cuccaim fizetős verziója, csak így nem 3 hónap alatt, hanem egyben megkapják a feliratkozottak, minimális haszonnal.

    Hozzá van egy értékesítési oldal, elolvassa, megérti, megrendeli, kapja a tájékoztató e-mailt, majd eltűnik....

    Van erre sablon e-mail-em, "Aggódom érted" tárgymezővel...
    (Volt akiről kiderült, hogy beteg lett közben, oké, aláírom)

    De azt nem értem, hogy miért vásárol olyasvalaki, akinek nincs pénze???

    Most 5en vannak a listán, akikről semmit nem tudok, ebből 3 azt írta, hogy nincs pénze, várjak kicsit.

    2 már olyan szinten van, hogy már a váráson is túl vagyok, és most azt fontolgatom, hogy írok egy olyan e-mailt, hogy köszönöm szépen, de én elállok a szerződéstől. Megjegyzem, mert nagyon fontos: én előre kérem a pénzt!
    Tehát kár nem ért, csak éppen a nemfizetőkkel való foglalatoskodás (mégha automatizálom is jórészt), viszi az energiát.

    Mi a véleményetek?
    Másik topikban tök jól megírtátok, hogy érdemes előszűrni a vevőket, de ezt nemtom elképzelni, hogyan csinálhatnám meg... Talán az értékesítési oldalt kéne átírni... Érdekes, most olyan bizonytalan vagyok



  2. #2
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    07-10-21
    Hely
    Közös többszörös
    Hozzászólás
    4.216
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    Nem igazán érzem úgy hogy a hiba abban lenne, aki megrendelt tőled valamit.Tudod hány olyan ügyfelem van, akivel már a pénzügyi ügyintézésben eljutottam az ügy 20%-ig és akkor derül ki valami, vagy akkor jön rá, hogy ez neki így nem jó?Tudod mennyi pénzem megy el így?
    Tehát a te elektronikus nem "jelentkezéseid" nem egyediek, de joga van rá, így akkor foglalkozz vele, amikor komolyan gondolja és már a pénzt is utalja.

    De valahova írhatnál egy időt míg él ez az adott ajánlat, így ha kifut belőle, te a rendelését automace törlöd és nincs gond.



  3. #3
    system g-easy logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    n/a
    Hozzászólás
    4.311
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    ne is mond.. pont tegnap/ma jártam úgy, hogy a tag szólt, hogy (kevés a pénze, ezért) átutalással akar fizetni, az utánvét sok.. viszont sürgős is lenne.. mondtam.. utalja, ellenőrzöm, ha megjött küldöm, szóljon, ha elindult a pénz.. ilyenkor fel szoktam adni bízva benne, hogy csak nem kamuzik és azt mondja, hogy utalta, közben meg nem. Nem várom meg, míg megérkezik, mert akkor nem érne oda időben.. Mindig meg is szokott jönni.. de most kicsit más volt.. a tag csak a postaköltséget fizette.. a cuccost amit vett azt nem. és telefonon már nem lehetett elérni..

    én is úgy vagyok.. nem lehet bizalom.. hiába kelt jó benyomást és vásárolnak ez miatt kettővel többen.. ha utána egy lehúz.. az egész plusz ugrott..



  4. #4
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.601
    Begyűjtött 381 köszönetet
    260 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    most beleírtam a visszaigazoló e-mailbe, hogy 8 munkanapon belül fogadom el az utalást, utána nincs biznisz.
    ezzel talán azok, akiknek abszolúte nincs pénzük, nem fogják a következő fizetést megvárni...
    Nyugodtan megrendelheti AKKOR, amikor van pénze

    Én csak ismerősöknek adom oda a cuccot még a fizetés előtt, vagy ha már legalább másodszorra vásárol valaki. Akkor már meg van alapozva a bizalom, mindkét részről.

    A vírusirtókkal viszont másképp van.
    Ott előbb kapja az árut, utána fizet.
    De ott nem csak én lebegek a vevő fölött, mint damoklész kardja, hanem a mögöttem álló disztribútorok is, tehát olyan nincs, hogy valaki nem fizet.
    Ha mégis, letiltjuk a hozzáférését, oszt jónapot. (Vírusirtóért én sem azonnal fizetek, hanem kb másfél-két hét halasztással, a központok felé.)

    Egyébként én még nagyon amatőr vagyok, és nem számoltam ki, hogy lényegében mennyibe kerül nekem egy vevő ilyen módon, és mennyit "bukok", ha nagy örömmel jelentkezik, aztán mégsem fizet, húzza-halassza.
    Mert azért a háttérdolgok is pénzbe kerülnek.

    Hát, ha meg Stefan módjára személyesen kéne intézkednem az ügyfelekkel, nemistom mit csinálnék, ha visszamondanák az üzletet.
    Tudom, én meg is értem, hogy ez előfordulhat, de olyan frusztráló, nem?



  5. #5
    Mentor Zaphod logója
    Csatlakozott
    08-01-21
    Hely
    Veszprém
    Hozzászólás
    324
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    Tetszik az ,,Aggódom érted...,, tárgymező

    Mivel ha jól értem igazi kár nem ér azzal, hogy nem fizetnek, mivel előre kellene fizetniük, az automatizálást kell jobban megoldani (pl. a 8 napos várakozással) és egyáltalán nem foglalkozni a dologgal tovább. Ha megjött a lé, uzsgyi a posta, vagy más és mehet a termék.



  6. #6
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    07-10-21
    Hely
    Közös többszörös
    Hozzászólás
    4.216
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    Az emberi hülyeség az nagyon frusztráló tud lenni, meg az, hogy az emberek 70% nem tudja, hogy mit akar. Gondban van, a megoldás is a szeme előtt van, de a végsőkig kivár, és amikor már minden kötél szakad, akkor sem veszi észre a fától az erdőt.



  7. #7
    Törölve
    Vendég

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Van már egy topic, mikor programozói és webdizájneri munkákat nem akarnak kifizetni, de úgy gondoltam, ez nem oda tartozik.

    Összeállítottam egy anyagot, ami az ingyenes cuccaim fizetős verziója, csak így nem 3 hónap alatt, hanem egyben megkapják a feliratkozottak, minimális haszonnal.

    Hozzá van egy értékesítési oldal, elolvassa, megérti, megrendeli, kapja a tájékoztató e-mailt, majd eltűnik....

    Mi a véleményetek?
    Másik topikban tök jól megírtátok, hogy érdemes előszűrni a vevőket, de ezt nemtom elképzelni, hogyan csinálhatnám meg... Talán az értékesítési oldalt kéne átírni... Érdekes, most olyan bizonytalan vagyok
    Ez a "előrendelés" kötelezettséggel jár? Ha nem, akkor... ?
    Már csak azért mondom, mert én pl. rendszeresen lehívom (letöltöm) kitöltve a megrendelő dokumentumot a domainabc.hu -n.
    Adatok, igényelt domain név, meddig, ki, hogy - szal az egész dokumentumot online kitöltöm, majd katt a rendelésre.

    Kettönk közt (domainabc.hu és én köztem) a szerződés akkortól él, amikor én alá is írom a kinyomtatott papírt, majd elküldöm postán (beviszem magam, mert miskolci cégről van szó), majd ők is aláírják, és akkor él a fizetéskötelezettség. Addig nem.
    Én meg élek is vele - miközben a a letöltött dokumentumok, a "megrendelésre" szánt domain nevek közt, anyagi helyzetemtől függően még erősen válogatok. Nekem ez így egyszerübb. Ha nem így lenne, nem is ők lennének a kedvenc domaineladó cégem. És még sosem szóltak rám, hogy
    - hé, mi van a többi domain regisztrációval?

    Szerintem így ők is több domaint adnak el, mert már a kapuban vagyok a domain regisztrációval. "Rá tudok spórolni" a vásárlásra - hisz már csak egy lépésre vagyok a vásárlástól. Már kezemben érzem az árut, miközben tudom, hogy sokat várni nem érdemes, mert... De már az érzés is ott bújkál bennem, hogy már a tulajdonom...
    Nem véletlen az egyik legnagyobb marketing fogás, az x nap kockázat nélküli kipróbálási idő - a visszavásárlási garancia...
    Max. 10-20 %, aki vissza is küldi, ám így jóval több árut lehet értékesíteni.

    Szóval azt mondom, ha te így nem veszítesz semmit sem, nem hogy azt mondom, hagyd így a dolgot, hanem szerintem még erre lehetne erősíteni is (pl. a visszafizetési garanciával stb.stb...) Ha nincs veszíteni valód, akkor csak nyerhetsz vele...



  8. #8
    Bölcs vidirita logója
    Csatlakozott
    07-05-09
    Hely
    Equilibrium
    Hozzászólás
    1.601
    Begyűjtött 381 köszönetet
    260 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    hitetlen!
    nagyon jók a meglátásaid, és a példa is nagyon szemléletes

    6 hónap pénzvisszafizetési garanciát adok....

    mindenre.....

    plusz ajándék, bizonyos termékekhez....

    tudom, kivárás jó taktika, illetve veszíteni való nincs, csak mikor már 5-6 ilyen lóg a levegőben, az olyan rossz, mert arra gondolok, mit rontottam el?

    utólag noszogatni meg olyan izé.... még ha cselesen teszi is az ember



  9. #9
    Törölve
    Vendég

    Alapbeállítás re: Amikor a magánszemély vevő nem fizet...

    Idézet vidirita eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    hitetlen!
    nagyon jók a meglátásaid, és a példa is nagyon szemléletes

    6 hónap pénzvisszafizetési garanciát adok....

    mindenre.....

    plusz ajándék, bizonyos termékekhez....

    tudom, kivárás jó taktika, illetve veszíteni való nincs, csak mikor már 5-6 ilyen lóg a levegőben, az olyan rossz, mert arra gondolok, mit rontottam el?

    utólag noszogatni meg olyan izé.... még ha cselesen teszi is az ember
    Nem rontottál el semmit, sőőőt, már ott kopogtatnak az ajtódnál ezzel az előrendeléssel...
    Amúgy ezekhez a rendeléshez "kényszerítve" csatolj hírlevél funkciót (persze utólagos lemondási lehetőséggel), és akkor az "előrendelő user"-hez érkező hírleveled ismét eszébejuttatja a vásárlónak, hogy ott van neki egy megrendelése, már csak fizetni kéne. Ez eszébe fog jutni a hírlevél segítségével - szerintem.
    (vagy még durvább: ha címet is megadott, küldj számukra igazi postai levelet, csekket csatolva hozzá - de gondolom e "funkciót" be kell írni a előszerződésbe, vagy mibe - amit elfogadatsz az userrel)

    Ráadás:
    Pl. a plussz ajándékot kösd a gyors fizetéshez.
    pl. Ha Ön most 8 napon belül fizet (utal, csekken fizet stb...), akkor Öné ez a páratlan egyedi mit tudom én milyen full extrás ajándék...
    Figyelem! Az ez az egyedi és megismételhetelen ajándékunk csak a 8 napon belüli fizetésekre érvényes! Fizessen mihamarabb, hogy hozzájusson bla.bla... ajándékunkhoz!

    vagy valami ilyesmi, utánna kell nézni, hogy csinálják a nagyok ezt az időkorláthoz kötött ajándékozást... (pl. a tévé shop honlapokon)



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •