Tegyük fel, hogy van egy oldalad, ahol olyan a tartalom, amit könnyen lehet az angol nyelvű piacra is pozícionálni (pl. háttérképek, flash játékok linkjei, ilyesmi).
Ebben az esetben nem jobban megéri az angol nyelvű piacot megcélozni? Feltéve, hogy az ember elboldogul angolul és nem az angol szöveges tartalom a lényeg az oldalon, hanem a háttérképek, úgyhogy viszonylag kevés angol szöveg szükséges (címek, egy-két soros leírás, ilyesmi).
Bár az angol nyelvű neten nyilván nagyobb a konkurrencia is, viszont sokszorosa a potenciális látogató is. A világ nagy része, mondhatni.
Vagyis ugyanakkora erőfeszítéssel nem több esély van több látogatót és AdSense kattintást összekaparni angol nyelven, mint ha az ember magyarul a magyar piacot célozza meg?
Ha a tartalom nem magyar-specifikus, akkor érdemes szerintetek magyar lapot indítani, ha angolt is lehet?
Hasonló témák:
Könyvjelzők