Chati, Opel G Astra nem jöhet szóba ? Olcsó az alkatrész, megbízható. 1.5 milláért már 3-4 éveset kaphatsz.
_http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.4_16v_classic_ii_op_legjobb _ar_a_galaxy_autonal-5501264
Chati, Opel G Astra nem jöhet szóba ? Olcsó az alkatrész, megbízható. 1.5 milláért már 3-4 éveset kaphatsz.
_http://www.hasznaltauto.hu/auto/opel/astra_g/opel_astra_g_caravan_1.4_16v_classic_ii_op_legjobb _ar_a_galaxy_autonal-5501264
Hinni mindig szabad, soha nem is akarom ezt elvenni senkitől Egyébként sok mindent elárul az autóról a tulajdonosa is. Feltéve, ha nem kereskedőtől veszed, bár az ő viselkedése is árulkodó tud lenni. Megint bizalmatlan vagyok? Ez óvatosság inkább.
Egyébként sok sikert a vásárláshoz!
Arni
Prémium Linképítés - sikerek, kockázatok nélkül - Valódi értékek 10 éve.
Arni: én ültem mindkettőben, de a focust választanám minden szempontból.
Ezt a km mókát az Escortban oldották meg "jól". Csak 5 számjegyig számol a mutató, aztán átfordul. Na ott aztán vagy elhiszed vagy nem amit mondanak. Mondjuk sztem kb 80%-ban az befolyásolja egy használt autó állapotát, hogy ki használta és ki szerelte. Sajna itthon mindkét szempontból könnyű cumiba futni.
Utoljára módosítva: zsolti által : 2012-02-14 12:47
FoxWeb.hu Weboldal készítés + Keresőoptimalizálás. Mobilbarát honlapok. | SEO Támogató Weboldalak
Ha francia autó akkor én inkább a Renault Megane helyett a Peugeot 308-at ajánlom
Itt van két tökéletes választás a számodra:
Peugeot 308 1.6 HDI SW *KLIMA, EXP: 4550,-* als Kombi in Hofheim Taunus Gewerbegebiet Nord
Peugeot 308 SW 1.6 HDi / 4.990 netto/ als Kombi in Nürnberg
a netto ár az érdekes neked, mert haza hozod:
4.550 euro = 1 319 500 HUF
4.990 euro = 1 450 000 HUF
mellette:
- fogyasztás 4-5 liter - ez lehet a fő szempont ugyanis még viszonylag olcsó az üzemanyag, de jövőre 500 ft fölé is mehet, sőt 5-6 éven belül 1000 fölé saccoljuk
- 4 éves autó
- Az a kilométer amit írnak az valóban annyi, mert németországban nem szórakoznak ilyennel, hogy visszatekerik az órát
- a német utakon 150ezer km-t futott autó, nem ugyanaz mint ha magyar utakon használták volna, sokkal megkíméltebb mint egy itthoni.
- sw-kombi családi autónak tökéletes
- euro4-es így olcsó lesz a reg adó, mondjuk januártól egyébként is olcsó, kb 150ezerbe fog fájni, míg korábban 4-500 ezer volt egy ilyenre.
- 1,5-1,6 millából attól függ melyiket választod - megvan regadóval, kiutazással együtt - és magyarországon annyiból még egy töröttet sem bírsz venni: Eladó használt PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi Confort Pack 110 LE.SZERVIZKÖNYVES.PANORÁMA
- egy ilyennek az ára itthon 2,6 milla, tehát ha el akarod adni akkor még kereshetsz is rajta egy misit Eladó használt PEUGEOT 308 SW 1.6 HDi Confort Pack PANORÁMA TETŐ - mondjuk ez csak 90 lovas (2.590.000 Ft magyarországi forgalomba helyezés esetén)
ellene:
- ki kell menni érte németországba, rá kell szánni egy napot oszt jónapot. vagy felbérelsz valakit aki behozza neked, van erre szakosodott vállalkozás pl. Szolgáltatásaink | Autóbehozatal Németországból - kb. 150ezerért hozzák be neked, de egy 500 eurót többnyire le tudnak alkudni az autó árából így kb. ingyenbe jön ki a trailer
- annyira kényelmes, hogy nem akarsz más autót
- szerintem elég ronda egy autó, de nem rondább mint a megane
skoda meg a ford azok drágább kategória tehát 1,5 milláért olyat kapsz ami 8-10 éves és a fogyasztása se 4-5l hanem inkább 6-8l, rá.
Nekem személy szerint 1.8-as 4 kerék meghajtású mitsubitsi lancerem van, valami 20 éves. Ha májusban lejár a műszaki akkor veszek egy ugyanoat 120ezerért oszt jónapot.
Ha sokat járnék vidékre akkor viszont egy ilyen 380-ast vennék a fogyasztás miatt. De nekem jelenleg évi 3ezer km-től többre nincs szükségem
bubu: nem tudom, melyik 2 autóra gondoltál, de én is használtam focust (az újat, nem a mostani egyedül parkoló hülyeséget, hanem az előtte lévő új modellt)
Én franciát nem nagyon vennék, de egy csomó érv Xefande mellett szól. Érdemes elgondolkodni a németországi vásárláson, bár nekem is kényelmesebb az itthoni. A km-ekben viszont hatalmas különbségek vannak, ahogy fentebb olvasható. Nálunk nem merünk venni 100e km feletti kocsit, hozzáteszem jogosan. Miért? Utak minősége, nem megfelelő használat, szervízelés hanyagsága, az időjárás szélsőségeinek kitéve, utak sózása, stb..
Egy német, autópályán használt 200e km-et futott audi olyan állapotban van, mint egy magyar, budapesten használt 50e km-t futott. Ez komoly probléma, de sajnos ez van.
Egy autót tényleg nem 50e km-re terveznek, mégis nagyon soknak előjön a baja már 30e után, 70-80e km-nél pedig már kidobná legszívesebben a tulaj, annyi gond van vele. Ha megkapja a megfelelő törődést az autó és a használata is megfelelő, akkor ennyi km után inkább csak felnőtt a gyerekkorából és élete csúcsán jár. Ilyen autót nehéz találni nálunk, de nem lehetetlen.
Arni
Állítólag Magyarországon nem igen akarnak megvenni olyan autót amiben 120ezer kilométernél több van. Az autókereskedők azt mondják (ja, persze nem csinálnak ők ilyet, ugyan), hogy ezért tekergetik vissza az órákat. Kicserélik még a kormányt, meg a váltóbot takaró szoknyáját aztán, ha találnak rá embert akkor az el is hiszi.
Az én nissanomban most 300ezer körül van és még mindig nem folyik belőle semmi, olajat nem fogyaszt két olajcsere között. Kopó dolgokat kell cserélni persze, de semmi extra. Állítólag ezeknek a motorjához félmillió kilométerig nem kell hozzányúlni. Ezt még most is megérné megvenni.
Ezt olvassátok el, szerintem baromi jó írás a témában: _http://totalcar.hu/magazin/velemeny/2011/10/12/a_magyar_hasznaltauto-vasarlo_hulye/
Könyvjelzők