Oldal: 3 / 20 ElsőElső 1234513 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (197) összesen

Téma: Nem tudod miért nincs munkád?

  1. #21
    Új tag
    Csatlakozott
    11-04-20
    Hozzászólás
    36
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    Egyértelmű, hogy mindenki a saját nézőpontjából értelmezi a cikkeket. Én sem értek egyet ezzel a spórolás dologgal, mert így nem fognak pozitív irányban haladni a dolgok. Azért álljunk pozitívan a dolgokhoz



  2. #22
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    Idézet Netallica eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egyébként abszolút nem bántásból, vagy elítélően mondom, de nagyon látszik a hozzászólásokon, hogy ki lehet vállalkozó és ki alkalmazott. Nincs ezzel baj, csak általában egy alkalmazott nem lát bele teljesen egy cég működésében és eredendően a saját haszna felé érvel, így nem is kaphat teljes képet ezekről.
    Némely ember látókörének átmérője nulla, de felfogásukat mégis álláspontnak nevezik. ~ David Hilbert

    - Elsősorban magamra gondolok természetesen



  3. #23
    Szerkesztő ervin logója
    Csatlakozott
    10-01-25
    Hozzászólás
    203
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    Idézet AnagyZ eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Azon a passzuson el lehet gondolkodni amely a munkáltató feljelentéséről szól. Tudni illik a munkavállalók imádnak a munkaügyi felügyelethez(mf) rohangálni, holott ha követelésük lenne akkor a munkaügyi bírósághoz(mb) mennének. Ugyanis az mf csak egy bosszúhatóság. Ha valakinek jogos követelése, gondja, baja van akkor az mb-hez megy megítélni csak az fog bármit is. Az mf csak a munkáltatót büntetheti de abból se igazsága, se pénze nem lesz a feljelentőnek.
    Ezért hatalmas a felelőssége a vállalkozónak is, hogy normális emberi viszonyt építsen ki az alkalmazottaival. Aki csak fejőstehénként tekint rájuk, hagyja hogy elszabaduljanak az indulatok, nem vizionál a csapatnak közös jövőképet, ott lehet is számítani ilyesmikre.



  4. #24
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    Idézet ervin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ezért hatalmas a felelőssége a vállalkozónak is, hogy normális emberi viszonyt építsen ki az alkalmazottaival. Aki csak fejőstehénként tekint rájuk, hagyja hogy elszabaduljanak az indulatok, nem vizionál a csapatnak közös jövőképet, ott lehet is számítani ilyesmikre.
    Ezt általában pénzben elég kifejezni. A többi valami emberi norma lenne, ha lenne...
    Viszont nálunk (Mo) örülni kell ha egyáltalán van munka, azaz annak is ha éppen a családi költségvetés minden figyelem és fegyelem ellenére is deficites (gyerek vagy hitel - egyik sem róható fel hibás döntésnek).

    Én mindig túlfizettem mindenkit, kaptam is érte rendesen. Mindenki lehülyézett, viszont soha sem vitte el a munkadíj (vagy bér) a hasznomat. Amikor nem érte meg, akkor lettem inkább magam. Mostmeg... magamat is nehéz eltartani. Még átgondolom, de szerintem ki vagyok rúgva. :-|
    Mindenesetre nem írok erről blogot. Valami hasznosabb jár most a fejemben :-)



  5. #25
    Cartman, the Drummer AnagyZ logója
    Csatlakozott
    08-07-31
    Hely
    London - Dunaújváros
    Hozzászólás
    1.695
    Begyűjtött 12 köszönetet
    10 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    És ugye még 20 fő alatt vagyunk amikor még nincs üzemorvos, meg rehab hozzájárulás.

    @ervin
    Ez a lényeg, ha tényleg valami sérelem, vagy bármi érte volna ott az mb.
    helyette kb ez: "ez a szemét kirúgott, pedig csak nem dolgoztam jól, de ebből következett, hogy fele annyit sem hibáztam mint mások."



  6. #26
    Tag
    Csatlakozott
    10-03-20
    Hozzászólás
    97
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    A belpolitikai üzenete világos a posztnak: csökkentsük tovább az adókat, vágjuk vissza még inkább a munkavállalói jogokat.

    "Én csak akkor adok majd munkát, ha:

    1. Kirúghatlak, ha akarlak.
    2. Ha az ÁFA legalább 20 százalékra (de inkább 15-re) csökken.
    3. Ha az állam a legális fizetéseknek "csak" 30 százalékát veszi majd el.
    4. Ha nem büntetik a több fizetést magasabb arányú elvonással.
    5. Ha nem a cégeket, hanem az illegális munkavállalókat üldözik."

    Valóban ettől lesz több munkahely?

    A poszt által vázolt helyzet szerint most 12 ezer forint munkadíjat kell számolnia egy legálisan működő cégnek óránként, míg a feketén működő megelégedhet 3000 forinttal. Ezért - írja Jakab - őt, mint hófehéren vállalkozót "pénzéhes geciládának állítanának be"

    Tegyük föl, hogy jön egy nagy-nagy adócsökkentés. Olyan nagy, hogy a legálisan működő cég megelégedhet 6000 forint óradíjjal. A különbség még mindig kétszeres. Az alapprobléma "pénzéhes geciládának állítanának be" továbbra is fönnáll. A kevesebb adó beszedésének egyébként ára van: kevesebb jut oktatásra, egészségügyre. Nem, a korrupció ettől nem lesz kisebb, senki ne gondolja, hogy majd akkor kevesebb pénz tűnik el kézen-közön, ha kevesebb folyik be.

    Hogy Jakab azt szeretné, minden korlátozás nélkül bárkit kirúghasson? Ez vállalkozói szempontból érthető. Gazdasági, hatékonysági szempontból 10 pont. De vajon a kedves posztoló azt szeretné, hogy ilyen elvek szerint alkalmazzák édesanyját, nagymamáját? Persze, ha az egész család vállalkozó...

    Miért olyan nehéz a magyar kkv-nak legálisan működni? Mert a nagyvállalatot, meg még az állami vállalatot sem érdekli, miféle foglalkoztatási viszonyok vannak a törpe árak mögött. Azért nem hinném, hogy ez mindenhol így van. Svédországban pl. aligha így működnek a dolgok. A feketén, 0 százalékos adókulccsal dolgozó céggel szemben soha, semmilyen adócsökkentés után nem lesz versenyképes (árban) egy fehéren működő vállalat. A drasztikus adócsökkentés viszont ajándék azoknak a nagy cégeknek, amelyeknek erre egyébként semmi szükségük, és bevételkiesés az államnak, emiatt kevesebb jut oktatásra, egészségügyre, infrastruktúrára, és így soha, de soha nem fogjuk utolérni a fejlettebb államokat.


    Utoljára módosítva: Flow által : 2011-07-31 20:54 Oka: nyelvhelyesség

  7. #27
    seo-keresőoptimalizálás hwellkft logója
    Csatlakozott
    11-01-01
    Hozzászólás
    169
    Begyűjtött 7 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    Szerintem mindenki valamilyen szinten jól látja a dolgokat, engem, csak egy dolog idegesít mindig, ami a cikkben is jól szerepel.

    Ha a cégem csinál 257.000ft bevételt, és be vagyok jelentve 200.000 bruttóra, abból 133.480 lesz a saját kézzel fogható keresetem. Sajna.. pedig a 257.ért dolgoztam meg a cégemben, azért is seoztam, vagy honlapot készítettem, vagyis minden hónapban egy pár ingyen munkám van az államnak.
    Én ezt látom azért nagyon különbségnek.



  8. #28
    Tag
    Csatlakozott
    10-03-20
    Hozzászólás
    97
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    hwellkft

    Ha kis céged van, és alacsony a költséghányad, evával azért kedvezőbb a kép.



  9. #29
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    Idézet Flow eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Miért olyan nehéz a magyar kkv-nak legálisan működni?
    Nálunk (speciálisan nálunk) szükség lenne még egy kis fogyasztói tudatosságra is, nevezetesen arra, hogy a hazai előnyt élvez.

    Ez csak egy parányi megjegyzés



  10. #30
    Tag
    Csatlakozott
    10-03-20
    Hozzászólás
    97
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Nem tudod miért nincs munkád?

    Abszolút egyetértek, szerintem van is erre hajlandóság, csak sajna ezzel is átvernek minket - magyarnak adják el a magyar csomagolású árut is (már azt is, amelynek csak a csomagolása magyar)



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •