én azt hittem eleve, hogy ez fake.Ezek szerint télleg van a googleben ilyen?
Jahogy, hülye vagyok, így reggel, mindegy...
én azt hittem eleve, hogy ez fake.Ezek szerint télleg van a googleben ilyen?
Jahogy, hülye vagyok, így reggel, mindegy...
Google keresőben írd be ezt a sort: "find Chuck Norris"
Majd nyomd meg a "Jó napom van" gombot!
de ennek már megszületett a magyar verziója is:
Írjátok be MAGYARUL: "keresés Chuck Norris", majd nyomd meg a "Jó napom van" gombot, és olvassuk el a szöveget![]()
"Arran Schlosbergnek köszönhető, aki egyszerűen készített egy, a Google találati lapjára hasonlító oldalt, amelybe beleírta a szövegét, és sikerült az oldal hírét elterjesztenie a neten. Annyian kattintottak már a lapjára, és annyian rakták fel a linkjét a blogjaikra, honlapjaikra, hogy a „find Chuck Norris” keresőszóra Arran lapját dobja ki elsőnek a Google.
[techline.hu]"
Ellentétben az igazi google poénnal:
A kalkulátor válasza az életre, az univerzumra és mindenre (eredetiben „the answer to life, the universe, and everything”, ami a Galaxis Útikalauz Stopposoknak című sci-fi előtt tiszteleg.)
Nyissd meg a www.google.hu-t, és írd be
answer to life the universe and everything
A találatok között az első a számológép lesz, mely kiírja 42. Ez a poén a válasz "A Világmindenség Meg Minden" nagykérdésére a Galaxis útikalauz stopposoknak című regényben.
Jaja, erről a 42-es poénról egy-két éve írtam cikket is az sfportalra, merthogy ugye egy scifi oldalon kimondottan témába vágó.
Viccelődünk Viccelődünk ?
Marketing definiciok:
1) Bulin vagy, látsz egy jó not. Odamész hozzá és azt mondod neki: "Isteni
vagyok az ágyban!". Ez a DIRECT MARKETING.
2) Bulin vagy egy pár haverral és látsz egy jó not; egyikük odamegy hozzá
es azt modja neki:"Az a fickó isteni az ágyban!". Ez az ADVERTISING.
3) Bulin vagy, látsz egy jó not. Odamész hozzá és elkéred a telefonszámát.
Másnap felhívod és azt mondod neki: "Isteni vagyok az ágyban!". Ez a
TELEMARKETING.
4) Bulin vagy, látsz egy jó not. Felismered, odamész hozzá es felfrissítve
emlekezetét azt mondod neki: Emlékszel, milyen isteni vagyok az ágyban?".
Ez a COSTUMER RELATIONSHIP MANAGEMNENT.
5) Bulin vagy, látsz egy jó not. Felállsz, megigazítod a ruhafidat,
odamész hozzá és egy pohár pezsgot töltesz neki, kinyitod az ajtót, amikor
kimegy, lehajolsz a táskájáért, mikor leejti, odanyújtasz neki egy
cigarettát és
azt modod neki:"Isteni vagyok az ágyban!". Mindez a PUBBLIC RELATIONSHIP.
6) Bulin vagy, látsz egy jó not. Odajön hozzád es azt mondja neked:
"Hallom, isteni vagy az ágyban!". Ez a BRANDING...a márkanév hatalma.
7) Bulin vagy, látsz egy jó not. Odajon hozzád es azt modja:"Isteni vagy
az ágyban!". Ez a COSTUMER SATISFACTION.
Egy nagyvállalatnál focimeccset rendeznek a marketing és a karbantartó osztályok között.
A meccset a karbantartók nyerik nagy fölénnyel. A vállalati hirdetőtáblán megjelenik a marketing osztály beszámolója a mérkőzésről:
"Örömmel jelenthetjük, hogy a 2000-ik évi futball szezonban a marketing osztály kiélezett csatában a második helyet szerezte meg, míg a karbantartók mindössze egyetlen győzelemmel az utolsó előtti helyen végeztek."
Kiegeszites : a fennti ket viccbol ize... meg tanulni is lehet
Az utóbbi nagyon jó
Köszi!
merras
a vegen meg tenyleg marketing lecke lesz belole
Megvan a következő kifejezésem...
Könyvjelzők