Saját magam kiszűrése még nem volt meg (megejtem hamarosan), de nem hinném, hogy ez zavar be, mert mikor nem írok cikket, akkor szándékosan rá se nézek a honlapra, hogy ne "manipuláljam" az adatokat.
Printable View
Saját magam kiszűrése még nem volt meg (megejtem hamarosan), de nem hinném, hogy ez zavar be, mert mikor nem írok cikket, akkor szándékosan rá se nézek a honlapra, hogy ne "manipuláljam" az adatokat.
Ha ennyire tűpontosan 2x annyi van, akkor az is lehet, hogy kétszer töltöd be az analytics kódot. A session ugyanaz marad, de a második kód is hozzáad egy oldalletöltést.
De távgyógyítani elég nehéz az ilyet + kb. értelmezhetetlenül kicsi számokról beszélünk.
Én csak szimplán Yoast-ban adtam meg az analytics kódot, nem tudom mi okozhatja ezt. Egyébként leteszteltem egy olyan bejegyzéssel, ami nem publikus és megnyitottam egyszer, Analytics-ben kettőt ír.
Végül sikerült megoldanom a problémát, valóban az történt, hogy kétszer volt beágyazva a kód. De most van egy újabb problémám, hogy lehet az, hogy a Google Search Console egy adott napra 31 kattintást ír az oldalamra, míg a Google Analytics ugyanerre a napra csak 17 oldalmegtekintést ír?
Én is belefutottam ebbe, két külön dolgot mérnek. https://www.bounteous.com/insights/2...match-sessions
Sziasztok!
Most vettem észre, hogy ha az X oldalon elhelyezett linknél érvényes a "megnyitás új ablakban" opció, akkor ezt az Y céloldalon az Analytics direkt forgalomként jelzi. Csak akkor jelöli forrásként az X oldalt, ha nem új ablakban nyílik meg a link. Ez eddig is így volt, vagy ez most csak nekem újdonság?
Ha azonos protokollok között történik a navigálás, azaz https-ről https-re akkor a link target értéknek mindegynek kell lenie, mert a referer header az előző oldalt fogja mutatni. Mindegy, hogy milyen módon nyitja meg a linkelt oldalt a kattintás. Nem arról van szó, hogy http-re navigálsz véletlenül http-s oldalról?
Azt valahol meg lehet nézni, hogy a post megtekintésem mennyi? Csak mert szeretném hirdetni az oldalam, és szerintem így jobban lehetne tudni hogy mennyire sikeres a hirdetés, mintha csak az össz látogatottságomat nézem