re: Legújabb Facebook hírek
Idézet:
gjoe eredeti hozzászólása
De ez is csak azt a véleményemet igazolja, hogy a Facebook lassan mindent alárendel a hirdetési bevételeknek.
Úgy tűnik, hogy ez így lesz. Felhasználó szemmel nem örülök neki, és ha így folytatják lehet, hogy komoly népvándorlás indul majd meg elfelé. (Gondolom van egy határ, amit még le lehet nyomni az emberek torkán, de azt is el tudom képzelni, hogy határtalan ez a dolog.)
Konkrétan az email-es dologról az a véleményem, hogy nem rosszabb, mint bármilyen hírlevél, amit az oldalak küldhetnek és legtöbbször a regisztrációkor a felhasználó elfogadja, hogy kaphat ilyeneket.
Hirdetői részről viszont igen komoly, hogy nagyon célzottan tudsz vele embereket megtalálni, nem, kor, lakhely, érdeklődés, ismeretségi kör?! .... Így már lehet nem olyan költséges 1 USD/levél áron.
re: Legújabb Facebook hírek
A Facebook korlátozza a képeken, cover photo-n megjeleníthető szövegek mennyiségét Január 15-től
Az új szabály szerint a képeken nem szerepelhet több szöveg, mint a teljes terület 20 %-a.
Forrás
re: Legújabb Facebook hírek
Szerintem, ha nagyobb távlatokban nézzük, az első időkben sikeres lehet marketing szempontból, aztán szépen letűnnek majd, mikor a felhasználók "megvakulnak a sok reklámtól".
Hirdetői szempontból nem igazán működik sem a promote, és ha jósolhatok ez sem fog majd iagzán. Szép próbálkozás, de sajnos kevés lesz, hiszen egyre inkább a használhatóság rovására mennek ezek a "funkciók".
"A facebook ingyenes és az is marad" mottótól egyre távolabb kerül az egész és olyan lesz, mint anno az iwiw, egy reklám-szemétdomb. Persze ez várható volt, de szerintem ezer út lenne ahhoz, hogy profitot termeljen, nem kellene drasztikusan erőltetni a sok hirdetést, ráadásul úgy, hogy belenyúl a magánjellegű levelezési rendszerbe.
re: Legújabb Facebook hírek
Idézet:
fadi eredeti hozzászólása
A Facebook korlátozza a képeken, cover photo-n megjeleníthető szövegek mennyiségét Január 15-től
Az új szabály szerint a képeken nem szerepelhet több szöveg, mint a teljes terület 20 %-a.
Forrás
Ez is ugye teljes mértékben arra irányul, hogy növeljék a bevételeket, hiszen nagyobb súllyal esnek latba majd a hirdetések szövegei. Gondolják ők. A valóság meg majd rácáfol.
re: Legújabb Facebook hírek
2011 elején indítottunk egy social media kampányt egy utazási biztosítást áruló nagy, nemzetközi biztosítónak. Nem egy új ötlet volt, mert az egyik konkurens is rendkívül aktív Facebook oldalt futtat, ahova bárki írhat, tölthet fel képeket, kérdezhet, stb. Eléggé aktív voltam én is az indulásnál, figyeltem pl. hogy kik kérdeznek utazási biztosításról Twitteren és még aznap válaszoltam és linkeltem a kliensünk oldalát. Volt több pozitív visszajelzés is, mert tetszett az embereknek, hogy az egyik biztosító szinte rögtön reagál és nem erőszakosan, hanem visszafogott módon promótálja magát.
Elkezdtek gyűlni a természetes lájkok és Twitter követők, majd két hónap elteltével a jogi osztály küldött egy emailt, hogy innentől kezdve csak rajtuk keresztül lehet postolni a social media csatornákon. Tehát ha valaki kérdez Facebookon vagy Twitteren, akkor a választ először küldjem el a jogi osztálynak, ők átnézik 1-2 napon belül, visszaigazolják, és utána postolhatom. Ez érhető lenne, de egyrészt sosem postolunk konkrét választ, hanem a honlapot linkeljük, hogy a választ ott találják, valamint az 1-2 nap késés "megöli" a hatékony interakciót. Így szenvedtünk még egy hónapig, majd belátták, hogy ez nem megy és lelőtték mind a két social media csatornát. :thumbdown:
Tanulság? Legyen a vállalatnál egy ember, akinek a feladata a social media aktivitás menedzselése és legyen felhatalmazása válaszolni a felhasználóknak, mert különben nincs értelme az egésznek.
re: Legújabb Facebook hírek
Idézet:
gjoe eredeti hozzászólása
Kezdetnek egy érdekesség, (elnézést, ha már volt) miszerint a megszokott hirdetési formák mellett idegeneknek is küldhetünk majd emailt, az elsődlegesnek megadott email címükre.
A szolgáltatás díja úgy tűnik 1$ lesz, ami azért elég borsos ár,
Érdekes ötlet, nekem tetszik. És nem csak azért mert van FB részvényem :D Pont az igen borsos ár miatt marha jó, mert így biztosan nem jönnek majd tömegesen a levelek. Amit meg kiküldenek, azért legalább tényleg sokat kaszál a FB. Lássuk be, átlagosan napi 100-200 spam-et kapunk. Ha +1 az ára, hogy ne legyenek villidzó bannerek a facebookon, akkor szerintem megéri. És azt sem szeretem, ha számomra ismeretlen az üzleti modell, mert akkor bármi mocsok dolgot el tudok képzelni. Ez legalább tiszta ügy.
re: Legújabb Facebook hírek
Idézet:
fadi eredeti hozzászólása
A Facebook korlátozza a képeken, cover photo-n megjeleníthető szövegek mennyiségét Január 15-től
Az új szabály szerint a képeken nem szerepelhet több szöveg, mint a teljes terület 20 %-a.
Forrás
Eddig is korlátozva volt a szöveg mennyisége a cover photo-n, bár lehet nem volt fix százalék meghatározva. Ezt hol olvastad?
re: Legújabb Facebook hírek
Idézet:
Rosszcsont Rozmár eredeti hozzászólása
Eddig is korlátozva volt a szöveg mennyisége a cover photo-n, bár lehet nem volt fix százalék meghatározva. Ezt hol olvastad?
hxxp://www.entrepreneur.com/blog/225352
re: Legújabb Facebook hírek
Ez a facebookos email dolog azért érdekes.Már több hónapja írtam hogy várható a facebookos spammelés bár szerencsére ez még nem következett be.És most nem a pénzért árult email cimekre gondolok.Szerintem ha a facebook ezt be akarja vezetni elősőnek rendbe kéne tennie a saját oldalát.A helyzet az hogy most is megoldható ez a fajta email küldés,sőt ha úgy gondolja az ember akkor akár szűrés szerint is spammelhető bárki.És ha úgy vesszük a facebook saját maga teszi ezt lehetővé és ráadásul még komolyabban,mert privát üzenetben kapja meg az illető az emailt.