re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
Azért ez nem teljesen van így Vittore. Persze kell a tartalom meg leírás, viszont 10000 termék esetében már meglehetősen erőforrásigényes egy ilyet kivitelezni. Különösen, ha a termékek még változnak is néha. Jah és csinálsz egy jó kis termékleírást a konkurencia két perc alatt ellopja, de továbbmegyek: A vásárló elovlassa a jó kis leírásomat és eldönti ez kell nekem. Majd betolja egy áröszehasonlítóba és megveszi a legolcsóbbat. Köszi.......... Nagyon nehéz egyensúlyozni az ár és a termék eladására fordított pénzforrások közötti szűk résben.
Vagyis valószínűleg az adja el más és vegyék meg tőlem filozófia erősebb, amit leginkább az offline boltok érezhetnek leginkább.
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
@ Karessz és DomainFlotta
Tulajdonképp a javasolt dolgok nagyon nagy többsége már így vagy úgy megvannak, csak nem az Árak oldalon hanem sok más aloldalon. Ha most ezeket az árak oldalon újból leírom, még ha át is fogalmazom, necces hogy a G duplikált tartalomnak fogja tekinteni, ami miatt fennállna a bünti veszélye ...
Ui.
Ja, és nem webshopról van szó, és blogolva is vannak a termékeink, szolgáltatásaink ...
Küldtem privátot
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
Idézet:
Vittore1982 eredeti hozzászólása
Domainflotta nem képzés kell a webshopokhoz, hanem pénz és elszántság. Sokan eljutottak odáig már, hogy egyedi tartalmat irassanak a termékekhez, vagy blogot vezessenek, csak a megvalósításba kerül porszem. A webshop tulajdonosok nagy része 1. nem akar a saját idejéből arra szánni, hogy tartalmat írjon, 2. nem akar mást megfizetni, hogy tartalmat írjon.
Tudnád mennyi ilyen cégvezetővel találkoztam már.... dolgozni nem akar, pénzt nem költene rá, de szeretne meggazdagodni.
Semmi gond. A vállalkozás nem való mindenkinek. Ami nem megy azt ne erőltessük. :D
Idézet:
Sanyi eredeti hozzászólása
Majd betolja egy áröszehasonlítóba és megveszi a legolcsóbbat. Köszi.......... Nagyon nehéz egyensúlyozni az ár és a termék eladására fordított pénzforrások közötti szűk résben.
Vagyis valószínűleg az adja el más és vegyék meg tőlem filozófia erősebb, amit leginkább az offline boltok érezhetnek leginkább.
Vannak olyan termékek, amik keresettek. Ott nem is igazán kell leírás, mert amúgy is megtalálnak. Ott talán az ár a legfontosabb tényező, de aki megszívta már párszor az olcsóbbal az nem kockáztat olyan könnyen.
Nagyon jó megoldás az árverseny kikerülésére, ha értéket adsz a termékhez és akkor már nehezebb összehasonlítani. A legegyszerűbb az ingyenes postaköltség vagy a kiterjesztett garancia. te termék függően, rengeteg olyan dolgot tehetsz hozzá, ami neked nem kerül sokba, de a vevőnek érték.
A több ezer termékes webshopokat pedig el kell felejteni. Nem tesco akarsz lenni, hanem valaminek a szakértője.
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
A több ezer szakértője szeretnének sokan lenni, úgy mint gumiabroncs, műköröm stb.
hogy a termék oldalon mi lesz a plusz tartalom:
- termék információkból összeállított leírás
- vélemények
- upshell termékek
- kapcsolódó blog cikkek
- kapcsolódó közösségi tartalmak
- videó
és még amit még nem is gondolunk de érdekes és hasznos lehet a vásárlók számára.
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
Idézet:
fopeij eredeti hozzászólása
Tulajdonképp a javasolt dolgok nagyon nagy többsége már így vagy úgy megvannak, csak nem az Árak oldalon hanem sok más aloldalon. Ha most ezeket az árak oldalon újból leírom, még ha át is fogalmazom, necces hogy a G duplikált tartalomnak fogja tekinteni, ami miatt fennállna a bünti veszélye ...
Írd meg kétszer ugyanazt, két hét különbséggel. Egészen más megfogalmazást fogsz használni (ha már ennyire félsz a duplikációtól, ami bizonyos kereteken belül a G szerint is normális (sőt! még a más oldalakról levett tartalom is lehet elfogadható; csak ne az adja a tartalom magját))
De megteheted azt is, hogy az árlista alá az egyes tételekről írsz egy rövid összefoglalót, majd meglinkeled ebből a vonatkozó oldalt. Egyedi is a tartalom, link is épült és a felhasználó is megkap minden információt. Win-Win-Win
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
Idézet:
fopeij eredeti hozzászólása
Ha most ezeket az árak oldalon újból leírom, még ha át is fogalmazom, necces hogy a G duplikált tartalomnak fogja tekinteni, ami miatt fennállna a bünti veszélye ...
gyakorlatilag semmi olyasmit nem tekint duplikált tartalomnak a G, amitől szokás félni.
Miféle duplikált tartalom miatt büntet a Google? | Vidi Rita
Ha az oldalad meg a vállalkozásod nem a tartalomduplikálásra épül, akkor az átiratok, átfogalmazások negatív hatásaitól egyszerűen nem kell tartani.
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
Szövegírással is foglalkozom, és azt kell mondanom, hogy igen: hosszabb szöveg = több munka, de megfizethetetlen, amikor rendesen körbe lehet járni egy témát. Ekkor nem érzem, hogy ezt is, azt is ki kellett hagyni, hogy beleférjek pl. 2000 karakterbe. Ez csak személyes vélemény, de nekem az igazi témakifejtés 10-15 ezer karakternél kezdődik, szerencsére erre is van igény. Arról nem is beszélve, hogy ilyen terjedelmű szövegek megírásakor rengeteget tanulhat az ember, mivel gyakran kell új információknak utánanézni. :)
"Nekem a rövid cikkeknél hiányérzetem van, ezért rosszaknak tartom ezeket. Egy írás soha nem lesz hosszú, ha a stílusa lendületes és érdekes" Kedves Vittore1982, ezzel a mondattal pedig maximálisan egyetértek. :)
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
Idézet:
vidirita eredeti hozzászólása
Ha az oldalad meg a vállalkozásod nem a tartalomduplikálásra épül, akkor az átiratok, átfogalmazások negatív hatásaitól egyszerűen nem kell tartani.
A Google elég okosan értelmezi a szövegeket, a minőségi útmutatójában is van talán példa arra, hogy attól, hogy valami át van írva, még nem hordoz hozzáadott értéket.
Vagyis az "egy szép autó a bolt előtt állt" és az "egy csodás jármű a shop előtt parkolt" még dupla tartalom, attól függetlenül, hogy technikailag 100% Copyscape Pass.
Csak és kizárólag úgy van értelme átírni valamit, amitől jó helyezést is vár az ember, ha van hozzáadott érték az átíratban:
"egy szép Mercedes autó a Parlament melletti ruhabolt előtt parkol"
re: Tartalomhossz - fent maradás - növekedés
Idézet:
Akka eredeti hozzászólása
A Google elég okosan értelmezi a szövegeket, a minőségi útmutatójában is van talán példa arra, hogy attól, hogy valami át van írva, még nem hordoz hozzáadott értéket.
Vagyis az "egy szép autó a bolt előtt állt" és az "egy csodás jármű a shop előtt parkolt" még dupla tartalom, attól függetlenül, hogy technikailag 100% Copyscape Pass.
Csak és kizárólag úgy van értelme átírni valamit, amitől jó helyezést is vár az ember, ha van hozzáadott érték az átíratban:
"egy szép Mercedes autó a Parlament melletti ruhabolt előtt parkol"
így van!
egyszerű stílusváltással az olvasónál is csodákat lehet elérni, úgyhogy dupla haszon. :)