Meg lehet próbálni pingvinre vadászni a Szaharában, csak nem érdemes. Már ha érted, mire gondolok.
Printable View
Nekünk is van több blogunk, de ez akkor jó, ha már a saját oldaladon rendben van a dolog, megy már fél-egy éve heti 3-4 írás. Akkor érdemes lehet másodlagos-harmadlagos oldalakon ugyanazokat a témákat földolgozni alaposan átírva (például ha székboltod van, akkor kis webshopot csinálni más név alatt kifejezetten irodai székekre). Megint jó lehet vendégblogolásra is gyártani tartalmakat. De ha ennyi anyagban gondolkodsz, akár érdemes lehet magazint indítani, nem blogot. Ez nem csupán elnevezés kérdése, de ha ennyi anyagban gondolkodsz, talán naponta frissülő oldalt is létre tudnál hozni, az pedig a tapasztalataim szerint nagyon jól pozicionál nehéz versenyben is.
Én azt gondolom, hogy ez az "egy cikk sok helyre felhasználása egy gombnyomással" egy pár évvel ezelőtt volt nagy divat SEO körökben az angolszász területen. A dolog úgy nézett ki, hogy fogtak egy cikket, ebből elkészítettek egy ún. "spintax" formátumot, ami kb. azt jelentette, hogy az egyes szavakat a kötőszavak kivételével több verzióban felsorolták a szövegben szinonímák használatával, pl: A {szép|gyönyörű|csodálatos} naplemente {hatalmas|óriási|fantasztikus} élmény...
Ezután egy "spinner" program ezekből véletlenszerű kombinációkat gyártott, majd azokat az "értelmesnek tűnő" cikkeket tették fel a különböző blogokba. Röviden a lényeg: a Google okosabb lett és jól lesöpörte ezt az egészet és megajándékozta az ügyeskedőket egy adag büntetéssel.
Azzal lehet próbálkozni, hogy a G algoritmusa mennyire tud jól magyarul, de szerintem ezzel hosszú távon nem fogsz már nagy sikereket elérni.