Sziasztok!
Meg tudjátok mondani, ha egy kampányon belül több hirdetést csinálok úgy hogy vannak átfedések a kulcsszavakban, akkor a hirdetéseim versenyeznek egymással és növelik a max CPC-t vagy kampányon belül nem igaz ez?
Printable View
Sziasztok!
Meg tudjátok mondani, ha egy kampányon belül több hirdetést csinálok úgy hogy vannak átfedések a kulcsszavakban, akkor a hirdetéseim versenyeznek egymással és növelik a max CPC-t vagy kampányon belül nem igaz ez?
Nem érdemes több hirdetéscsoportot versenyeztetni ugyanarra a kulcsszóra; de hirdetéscsoporton belül érdemes sok hirdetést futtatni ugyanazokra a kulcsszavakra, s megnézni melyik a leghatékonyabb.
Tisztázzuk a fogalmakat:
Van a kampány és abban vannak:
- Hirdetéscsoportok
- Hirdetéscsoportok
A hirdetéscsoportokhoz rendelsz kulcsszavakat és hirdetés szövegeket.
Ha beírják a kulcsszót, akkor megjelenik a hirdetésed. A max cpc -t hirdetéscsoportonként vagy kulcsszavanként is megadhatod.
A legjobban akkor jársz, hogy minden hirdetéscsoportod egyetlen kulcsszót tartalmaz és abba teszel 4 különböző hirdetésszöveget. Így minden kulcsszóhoz egyedi hirdetést fogsz tudni megjeleníteni, így relevánsabb lesz, ami azt eredményezi, hogy növekedni fog a ctr (többen kattintanak a hirdetésre), növekedni fog a QS (a hirdetés minősége), csökkenni fog a cpc (a hirdetés költsége) és kevesebbe fog kerülni neked, hogy jobb pozícióban hirdess.
Összességében olcsóbban veszel sokkal több látogatót, mint a konkurenseid.