Nálam alapértelmezésben egy adwords hirdetés címsora 25 karakter lehet.
Hogy csinálnak egyesek egy egész mondatos címet? 50-60 karakteres címet?
Printable View
Nálam alapértelmezésben egy adwords hirdetés címsora 25 karakter lehet.
Hogy csinálnak egyesek egy egész mondatos címet? 50-60 karakteres címet?
ú, ezt egyszer én is kérdeztem a google központtól, de nem tudták megmondani.
akkor konkrétan én sem tudtam megmutatni, de én is találkoztam már vele.
vannak a dinamikus címsorok, de nekem azokat is leszabályozta 25 karakterre.
vannak a kékek, meg a kékebbek :)
Ha minden igaz, ilyenkor nem 50-60 karakteres címet csinálnak, csak a Google a hirdetés első sorát a cím után rakja. Mondjuk a pontos logikát nem ismerem.
Két lehetőség van:
Vagy az ún. Dinamikus Kereső Hirdetéssel olyan kampányt készítettek, ahol a rendszer az oldal organikus indexe alapján választja ki, hogy mely keresésekre jelenítse meg a hirdetést, ilyenkor a hirdetést címsorát és cél URL-jét szintén a rendszer adja és bőven a 25 karakter fölé mehet:
https://support.google.com/adwords/answer/2471185?hl=en
A másik lehetőség, amit morta is írt: ha a "leírás 1" sor végén mondatvégi írásjel van, akkor a rendszer ezt a "leírás 1" sort felpakolhatja a címsor mellé, extra hosszú címsort alkotva. Ilyenkor viszont a valódi leírás csak a "leírás 2" sorból áll, ami rövidebb. Fontos, hogy itt nem garantált ez az újratördelés, csak lehetőség, a rendszer kiteszteli, mikor jobb az átkattintási arány.
1000 hála és köszönet érte :)
+1
Nekem dinamikus kulcsszó beillesztéssel (DKI) is sikerült 25 karakter főlé menni. Nem ma volt, de ha jól emlékszem ez volt a kulcsszó: transzferár nyilvántartás minta
Jogos, igen, az is játszik még