Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Nem találtam még neki topicot, ezért most létrehoztam. Ha van szóljatok, és akkor írok oda.
Az első kérdésem az lenne, hogy ha van egy létező beüzemelt fiók, amiben vannak vizuális hirdetések is, akkor hogyan tudok erről a fiókról olyan exportot készíteni, ami tartalmazza ezeket a vizuális hirdetéseket is?
Nincs nagyon kedvem megint összerakni őket...
Köszi!
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Ha letöltötted és beállítottad az offline szerkesztőt, akkor:
1. Az adatnézetben jelöld ki a másolni vagy kivágni kívánt sorokat.
2. Kattints a Szerkesztés menü > Másolás vagy Kivágás parancsára.
3. Kattints a Fájl menü > Fiók megnyitása pontjára, majd válaszd ki az új helyet a fanézetben.
4. Válaszd a Szerkesztés menü > Beillesztés parancsát.
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Idézet:
Fabbro eredeti hozzászólása
Ha letöltötted és beállítottad az offline szerkesztőt, akkor:
1. Az adatnézetben jelöld ki a másolni vagy kivágni kívánt sorokat.
2. Kattints a Szerkesztés menü > Másolás vagy Kivágás parancsára.
3. Kattints a Fájl menü > Fiók megnyitása pontjára, majd válaszd ki az új helyet a fanézetben.
4. Válaszd a Szerkesztés menü > Beillesztés parancsát.
Szuper, nem tudtam, hogy ez ilyen egyszerű. Csak az a baj, hogy a vizuális hirdetéseket nem hajlandó átmásolni. Minden mást igen, de a vizuális hirdetéseket nem...
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Egy triviális kérdés (nem találtam neki jobb topicot, pedig biztosan van):
Ha azt szeretné valaki, hogy az adwords hirdetései ne csak az organikus találati lista tetelén, alján vagy jobb oldalán jelenjelen meg, hanem az AdSense programban résztvevők honlapjain is, akkor be kell állítania valamit? Vagy mit tegyen?
Láthatóan lövésem nincs az AdWords-ről, csak erre a kérdésre illene válaszolnom...
Köszönöm!
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Kampányok - Beállítások - Kampányra rákattintasz - Típus - Szerkesztés - Keresési hálózat és választott display
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Kampány létrehozásánál a "Keresési Hálózat és választott Display"-t kell választani. Ez esetben az AdSense programban résztvevők honlapjain (Display hálózat tagjain) is megjelenik a hirdetés. Persze a Display hálózati beállításokat érdemes ezek után finomítani.
Egy meglévő kampánynál a beállításokban a "Típus"-t kell átállítani a "szerkesztés"-re kattintva.
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Sziasztok,
Én is kérdeznék, egy számomra nem igazán értelmezhető jelenséget. Ill. értem én, csak kicsit furcsa ...:)
Néhány adwords kulcsszavunknál megnéztem a kulcsszóra licitálókat, és a helyezéseket. Nem igazán értem a metakereső jelenlétét... és ráadásul elég jó a megjelenési aránya....
Megjelenített URL domainje Megjelenítési arány Átl. pozíció Átfedéses díj Fenti pozíció díja Oldal tetejének díja
metakereso.com 60,83% 4,6 61,27% 18,27% 10,98%
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
A metakeresőre már én is felfigyeltem, és engem is érdekelne, hogy mit és hogyan csinál, úgyhogy ha valakinek van valami ötlete vagy infója, ne tartsa magában!
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Nem találtam jobb helyet így ide írok:
Most kezdenék hirdetni az Adwordsben szolgáltatást ugyanis egy asztalos ismerős megkért, hogy segítsek benne. A dolog amúgyis kapóra jött mert már ideje magam miatt is megakartam tanulni ezt az egészet. A kérdésem az volna hol érdemes elkezdeni?
Tegyük fel mi csak a keresőben akarunk hirdetni, akkor csak kiválasztom hogy típus : Csak a Keresési Hálózaton + Összes szolgáltatás
Mivel Budapesti az asztalos így gondolom a helyeknél Magyarország és azon belül is Budapestet kiválasztom, ez eddig világos.
Na és itt jönnek a gondok:
Az ajánlattételi stratégiánál mi a legelőnyösebb (200 000 Ft-ot feltöltök), ha a lehető legkisebb költségen akarok feliratkozókat szerezni? Tehát jó ár-érték arányra törekszem vagyis a magas konverzióra. Szóval itt mi az előnyös?
A másik ami nem világos az a megjelenítési mód. Az én esetemben gondolom a normál lenne az ideális.
A hirdetés bővítmények nekem nem kellenek így azokat kihagynám.
Na végülis ennyi lenne!
Várom a válaszotokat, Köszönöm!
UI: hol érdemes kulcsszavakat keresnem?
re: Google AdWords Szerkesztő (Editor)
Hát, nem biztos, hogy pár perc alatt végig lehet venni az egész rendszer alapjait :) De lényegében azt mondanám, hogy a landing page minőségére és relevanciájára kellene leginkább odafigyelned. Gyakran az a kulcs. Hiába hirdetsz jó beállításokkal és a megfelelő kulcsszavakkal, a látogatók "elvesznek", lemorzsolódnak. A bővítményeket pedig gondold meg, mert sokat tudnak dobni az átkattintási arányon.
Kulcsszavakat pedig a kulcsszótervezőből + józan p@raszti ész :)