AdWords és Facebook rjongói oldal
Sziasztok!
Az egyik ismerősöm nem szeretne weboldalt, hanem a Facebook rajongói oldalát szeretné átalakítani és minden fontos információt Tabokba rakni. Ezzel nincs baj, érdekes is, kíváncsi vagyok az eredményre.
Azonban szeretne egy AdWords kampányt is.
Mit gondoltok megvalosítható az, hogy a Facebook oldalra mutasson a reklám? Nem lenne túlzottan alacsony a qs? Van értelme?
Sok embernek nincs Facebook account-juk és megeshet, hogy ezért elbukna néhány ügyfelet, bár ha a tabok nem lesznek likeolósak, akkor kijelentkezett módban is megtudja nézni, nem?
Mi a véleményetek? Speed fittnes a téma, 18-30 tehetősebb férfiak és nők, akik Dunakeszin és annak 10km -es körzetében laknak. Facebook reklám is lesz.
re: AdWords és Facebook rjongói oldal
Sajnos kénytelen vagyok megírni életem első off topic hozzászólását: az ismerősöd meg ne haragudjon de még ekkora baromságot nem hallottam, adwords-ban reklámozni a facebookot; mi lesz mikor a facebook már olyan lejárt lemez lesz mint a hi5, myspace (,iwiw?), mi lesz ha valamely fb munkás rosszul aludt és törli az oldalt? Facebookra építeni még rosszabb mint ingyenes tárhelyre.
re: AdWords és Facebook rjongói oldal
Facebook szeret törölgetni, szerintem pénzpocséklás arra adwords hirdetés.
re: AdWords és Facebook rjongói oldal
Ha nem akar honlapot (pedig ez azért must have...) és inkább FB oldalt húzna fel ill. ehhez akar tábort gyűjteni, akkor ott vannak a FB hirdetések.
Nyilván lehet Adwordsben is hirdetni (ahogy azt maga a FB is teszi a Display hálókon), viszont azzal nem szűri ki azokat az embereket, akiknek nincs FB acc-uk.
Szóval használja nyugodtan a Facebook hirdetéseket, elég sok mindent ki lehet belőlük sajtolni, egész jó áron.
re: AdWords és Facebook rjongói oldal
Na már megint ott tartunk hogy nem arra használunk valamit, amire kitalálták... Példának okán és negatívan vehetjük a WC-t, tudjuk sokan hogy sok mindenre használható, de arra a legcélszerűbb amire kitalálták...
re: AdWords és Facebook rjongói oldal
A facebook reklám megy, ezzel nincs probléma. Felvettem egy kérdést. Nincs weblapja, ez van. A check-in működik jár érte ajándék, megy alkalmazás, jönnek a célzott felhasználók.
Már számomra is kiderült, hogy sok értelme nincs, de egy próbát megért volna, talán brand építés szempontjából egy szorosan célzott display kampánnyal, vagy videóhirdetésekkel. Nem fog erre költeni. Nem is várom el tőle. Egyébként szerintem most a pénzt inkább a timeline adta lehetőségekre fogja költeni.