Személyes átvétel - esettanulmány
Egy rövid kis esettanulmánnyal szeretnék kedveskedni az e-kereskedők számára, mely alátámasztja a személyes átvétel fontosságát kis hazánk webáruházaiban.
Főszerepben: egy (csak) online könyváruház
Napi egyedi látogatók: 4-6000
Offline üzlettel nem rendelkeztünk, a könyvek személyes átvételére csak Pickpackpontban volt lehetőség, párszáz forint ellenében. A vásárlók többsége ezt a fizetési/szállítási módot választotta (mert olcsóbb volt mint a futáros házhozszállítás, és nem is kellett alkalmazkodni a szállítás időpontjához stb.).
Történt aztán, hogy egy vendéglátóegységgel megállapodtunk, hogy legyenek ők az ingyenes átvételi pontunk (Budapest, belváros). A bp-i userek 70-80%-a pártolt át ehhez az átvételi módhoz, és a vásárlások számában is megfigyelhető volt a növekedés.
Következtetés: ez INGYÉ volt.
Csak ajánlani tudom az ingyenes személyes átvételi pont "beüzemelését". Most egy ékszer webshoppal kezdtünk el dolgozni, itt még várjuk a fejleményeket, de biztos vagyok benne, hogy hasonló lesz az eredmény.
re: Személyes átvétel - esettanulmány
Nekem van egy bérelt szerkesztőségem a Keleti pályaudvar mellett, tehát elég frekventált helyen. Megoldható bármilyen áru személyes átvételi pontja itt, ha érdekes ez valaki számára.
re: Személyes átvétel - esettanulmány
És mi volt a deal, ami miatt belementek? Csak úgy? Úgy értem, nekik mi a jó ebben? Vagy valami ismerős is volt a dologban?
re: Személyes átvétel - esettanulmány
Könyveknél az a tapasztalatom, hogy ált egy hétig át lehet venni, szóval elég laza dolog, míg a futárt lesni kell. Én volt, hogy vidékről bp-re mentem fel könyveket átvenni, pedig neten rendeltem meg. De pont arra volt dolgom, így megérte a pár perc kitérőt, ráadásul, így is járt a netes kedvezmény is és ugyebár az átvétel meg ingyenes volt. :)
re: Személyes átvétel - esettanulmány
Idézet:
dubliner eredeti hozzászólása
És mi volt a deal, ami miatt belementek? Csak úgy? Úgy értem, nekik mi a jó ebben? Vagy valami ismerős is volt a dologban?
A dologban volt ismerős, de tranzakciónként fizettünk jutalékot, tehát nem szívesség alapon működött a dolog. Arról nincsenek információim, hogy több kávét/sört/szendvicset fogyasztottak-e a könyvekért betérő vásárlók, de ezt is el tudom képzelni :)
re: Személyes átvétel - esettanulmány
Idézet:
babaluga eredeti hozzászólása:
tranzakciónként fizettünk jutalékot
Aha, szóval a usernek volt ingyen, nem nektek, de ti is jól jöttetek ki belőle a vásárlószám növekedése miatt.. Nem rossz :)