Én sem azt írtam, hogy egy az egyben vegyen át a hipnotikus címsorokból. Szerintem, ha fogalma sincs valakinek, hogy egyáltalán merre induljon el a tárgy megírásában, akkor óriási segítég ez a pdf.
Printable View
Ehhez a témához találtam egy nagyon jó kis összefoglalót a Webshopexperts-en. Szerintem érdemes elolvasni:
Webáruház blog - WebShop Labor - 8 tipp a hírlevelek megnyitási arányának javítására
Az 5. pontban azért elég megdöbbentő az a 187%-os növekedés, de tudjuk, hogy tesztelés nélkül nehéz személyreszabott és igazán kiemelkedő eredményeket elérni:
"A hírlevél küldés időpontjának fontosságára jó példa az eBags webáruház esete, akiknek az egy címzettre jutó átlagos jövedelme 187 százalékkal nőtt, miután megtalálták a számukra leginkább megfelelő időpontot."
aha, előtte 1 ember nyitotta meg, utána 187 :)
Ez nem releváns infó, hanem az a releváns infó, hogy a lista méretéhez képest mennyien nyitják meg.
Nekem volt olyan esetem, hogy egyik nap kiküldtem a hírlevelet - full reklám, semmi hasznos tartalom, az igaz, hogy rövid volt a levél -, megnyitási arány a szokásos 16% körül.
Másnap VÉLETLENÜL újra ugyanazt a levelet küldtem ki, így a megnyitási arány elérte az 50%-ot végül, és csomó vásárló is lett :D