Sajnos aki bajban van (ömlik a falból a víz, nincs áram, nem folyik le a WC.) az nem a Te fejeddel gondolkodik.
Printable View
Mondok egy tippet: Duguláselhárítás telefonon! Hívjon és szívom! :)
A legkevésbé internettudatosak és a leginkább árérzékenyek közt szerintem jelentős az átfedés. Van amikor legyőzi az árérzékenységet a sürgősség; de a szolgáltatások 90-95%-nál nem.
Tehát a kérdés még mindig az, hogy egy Copy+Paste honlap (Google.hu) hová teszi a másolt tartalmat a listáján? :grrr)
Hogy hogy hová? Hát a reklámjai mögé, naná, hogy oda teszi, hová máshova tenné(?) XD
Jah, hogy a Google nem Copy+Paste-nek hívja amit tesz, hanem keresőrobotnak? Aham... akkor "Tárolt változat" pedig csak egy hologram, egy képzelet? Mi meg csak képzelődünk...
Jó kis klikkvadász címet csinált a topiknak Ariel :) Azért tudni kell helyén kezelni a dolgot: nem az organikus lista, hanem a totális "free ride" halála az a folyamat ami most történik. Azaz bizonyos kifejezésekre már nem tudsz csak jó SEO-ból olyan jól megélni.
Ezek jellemzően a shorttail, top heavy, nagy adwords költségű kifejezések ahol nem böngészgetsz hanem minél előbb konvertálsz. Autómentés, vízszerelő, duguláselhárítás, zárszerviz - ezeknél nincs pöcsölés, már hívod is.
Jó példa erre az ausztrál biztosítási piac, ott az adóbevallás (és egyben életbiztosítási visszatérítés) határideje előtt több száz AUD volt egy klikk. Egy vacak kis klikk! A Google több pénzt csinált mint az összes biztosító együttvéve!