re: Túl sok belső link szám + következmény
Hello!
Ez a téma nekem is problémás. Most tervezek egy webshopot, ahol minden márka egy-egy külön menüpont lesz. A látogatók leggyakrabban a márkákat keresik, tehát a főoldalról mindenképpek elérhetőnek kell lenniük, de összesen 150-200 gyártóról beszélünk. Főoldali kiemelt termék kb 20 db várható + az oldal linkjei, így nagyjából 200 link lenne a főoldalon. Bal oldalon egy függőleges menüben lennének megjelenítve a gyártók, ahol különböző bontásban kerülnek majd megjelenítésre. A legnépszerűbb 30-40 alapból látható lesz, de megnyitható a teljes lista is.
A kérdésem az, hogy ez a felépítés nilyen problémákat okozhat? Van valakinek egyéb ötlete?
Főoldali kulcsszó: parfüm
re: Túl sok belső link szám + következmény
Felhasználó szempontból nézve: tegyél ki egy jól látható és jól is működő keresőmezőt. Több száz kategória esetén nem nagyon találsz ennél felhasználóbarátabb navigációt. A Google biztosan találkozott már több száz/ezer kategóriás webshopokkal, így ebből biztosan nem lesz gondod.
re: Túl sok belső link szám + következmény
Szia 12vereb!
Ha felhasználói oldalról nézem a dolgot, nekem az tűnik a legszimpatikusabbnak, hogy bal oldalon vagy egy max 30 tételes állandü márka felsorolás, azt nyilván el tudod dönteni, hogy melyek a legnépszerűbb termékeid. És én ugyanoda bal oldalra tennék egy kb 10 tételes ajánlót is, ami lehet egy random generált lista, de talán még jobb, ha a legújabb illatkaot (ha jól sejtem parfümöket fogsz árulni) vagy éppen akciós termékeket emeled ki. Ez akár változhat is bizonyos időközönként. Felülre tennék egy normális menürendszert, ahol más kategorizálás szerint lennének elérhetőek az oldalak (férfi-, női-, tavaszi-, téli illat stb.). És ha belefér a designba, akkor jobb oldalon a legvalószínűbb keresőszavakkal létrehoznék egy kulcsszó-felhőt (ha nem így hívják, bocsi..). Ha ezt kiegészíted egy rendes keresővel, akkor szerintem a legszőkébb ember is könnyedén elnavigál az oldaladon.