re: egy oldalra, mennyi domain nevet lehet ráirányítani?
Idézet:
DomainFlotta eredeti hozzászólása
Ezt szoktam javasolni azoknak, akik nem tudnak dönteni a keresőbarát domain nevek és a brand nevek között.
Előnyt nem jelent a Google helyezésben, de ha kulcsszavas akkor azt kicsit olcsóbb hirdetni adwordsben.
Ha nem jelent előnyt a keresőben, akkor miért hívod keresőbarátnak? :) (Tudom, az a biztos ha sok domain-t vesznek nálad :))
---
Az adwords dologról tudsz esetleg adatot / tesztet mutatni?
Ha pl. kulcsszo.com -ot hirdetsz az nem ugyanannyi lesz, mint ha oldal.com/kulcsszo -t hirdetnéd?
re: egy oldalra, mennyi domain nevet lehet ráirányítani?
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
Ha nem jelent előnyt a keresőben, akkor miért hívod keresőbarátnak? :) (Tudom, az a biztos ha sok domain-t vesznek nálad :))
Ez olyan, mint a marketinges. Valaminek hívni kell :P
Ha kulcsszavas domainnek hívom az rendben van?
Bár válaszolni is tudok, ha akarok...na röviden:
A keresőbarát domain név az, ami a fontos kulcsszavadat tartalmazza és amögé építed a weboldalad és azt hivatkozod a webről, azt hirdeted az adwordsben. Mivel sok esetben ez egy butának tűnő domain lehet, ezért célszerű a cégnevedet vagy a fantázia nevedet is beregelni és 301 redirectel rálőni a keresőbarát domainedre. Így a márka nevedet szépen ráírhatod a névjegykártyádra, a kocsidra, a kutyádra és nagyon szépen fog kinézni. Míg a keresőbarát domain név csak arra való, hogy a keresőből hozza neked a látogatókat.
Amikor elindítottam ezzel a névvel, akkor még mindenki egyetértett abban, hogy a domain név fontos a jó helyezés tekintetében. Azóta heves viták vannak erről. PLS ne kezdjük újra. A koncepció azonban azóta is működik, és az biztos, hogy a kulcsszavas domain név még senkit sem bántott.
---
Idézet:
Az adwords dologról tudsz esetleg adatot / tesztet mutatni?
Ha pl. kulcsszo.com -ot hirdetsz az nem ugyanannyi lesz, mint ha oldal.com/kulcsszo -t hirdetnéd?
Volt tesztem és bőven megéri leregelni a jobb kulcsszavakat domainként, de általában nem tudod, mert foglaltak.
Az adwordsnél a megjelenített URL-re gondolsz, akkor nem mindegy, hogy
kulcsszo.com/kulcsszo
vagy.com/kulcssszo
Már csak azért sem mert vizuálisan kiemeli a hirdetésben a kulcsszót az adwords, és így jobban vonzza a szemet a hirdetés így magasabb lesz a ctr, ami magával hozza a minőségi mutató növekedését, ami magával hozza a cpc csökkenését.
A domain meg fillérekbe kerül és amúgy a legolcsóbb marketing eszköz.
Ui.: vegyetek tőlem sok domain nevet :)
Uui.: a domain eladás nem akkora üzlet, mint gondolod. Szinte a beszerzési áron adja mindenki. btw te mit tennél meg évi 100 Ft haszonért?
re: egy oldalra, mennyi domain nevet lehet ráirányítani?
Idézet:
djarni eredeti hozzászólása
Mi az, hogy kulcsszóerős? Beszéljünk mondjuk kulcsszavas (kulcsszót tartalmazó) domainnévről. Bármennyit rá lehet irányítani, de mi az értelme? Ebből semmilyen SEO előnyöd nem fog származni, maximum arra jó, hogy más ne vehesse meg, mert te már lefoglaltad. Az energiákat és pénzeket inkább fordítsd az oldalra..
Üdv.
a példa kedvéért valaki asztalos és van weboldala, de hozzájuthat az asztalos.hu domain-hez és ne asztalos-akarmi-akarmi.hu és ezer variációja. szerintem vannak olyan lusta emberek, h ha asztalost keres beírja, hogy asztalos.hu és megnézi direktbe, én is szoktam ilyet csinálni :P bár lehet csak én csinálok ilyet :)
re: egy oldalra, mennyi domain nevet lehet ráirányítani?
Idézet:
Kérdező eredeti hozzászólása
Elvileg bármennyit, de a Google már a másodikat is utálni fogja.
Szia! A fórumon nem illik régi, kihalt témákat feltámasztani. Ha még nem tetted meg, olvasd el a szabályzatot!