Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés
Sziasztok!
Az utóbbi időben készítettem 3 facebook hirdetést fotós, videós vállalkozásomnak.
Tényleg egész pici nagyságrendben. Tőlem 80 km-en belül lakó 18-35 éves férfiakat és nőket állítottam be.
A 3 hirdetésre elköltöttem 15.500 Ft-ot. Napi 500 Ft-os limittel összesen 31 napig ment.
Hirdetésemet 11.926-an látták.
Hivatkozáskattintás 136.
Kedvelés olyan 10 körül. Ezt azért nem tudom pontosan, mert volt mikor változtattam közben a hirdetést.
Tudom, rengeteg hasonló vállalkozás van, tehát kiemelkedő eredményre nem vártam, igazából már 3 foglalással is elégedett lettem volna. Ezzel szemben egyetlen árajánlatkérés volt, és 0 foglalás.
Igyekszem reálisan nézni magam, és tudom, hogy nem vagyok a szakma csúcsa, de szerintem itt másról van szó.
Valamit változtatni kell, mert így hirdetni egész biztosan nincs értelme. Megítélésem szerint gyengébb, vagy max hasonló cégek hirdetései jobban teljesítenek, legalábbis a likeok számából így látom.
Saját weblapra is hivatkozok, amelyen van tartalom. Nem akarok itt reklámozni, de ha valaki ránézne, hogy ott lenne-e nagy gond, megírom a címet.
re: Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés
A like nem foglalást jelent.
Mi volt a kampány cél?
Landing oldal rendben van?
CTA, visszajelzések, vélemények, miért te vagy az igazi...?
re: Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés
Idézet:
builder eredeti hozzászólása
A like nem foglalást jelent.
Mi volt a kampány cél?
Landing oldal rendben van?
CTA, visszajelzések, vélemények, miért te vagy az igazi...?
Életem első fb hirdetései voltak. Bevallom, nem nagyon tudom, mire gondolsz.
Ez egyiknél a weblapomra mutatott, amin van tartalom. Menükben, megtalálhatóan. Volt ahol kapcsolatfelvétel gomb volt beállítva.
A weboldalon nőtt is a látogatottság, és fb oldalon is láttam hogy többen nézik az oldalamat.
A kampánycél természetesen megrendelés lett volna, de minimum árajánlat kérések.
re: Hirdetés hatékonyság, konverzió, érdeklődés, megkeresés
Lehet gond a hirdetéssel, a célzással, az ajánlattal, a weboldallal, a szolgáltatással. Vagy csak szimplán épp most nem akartak fotózást rendelni.
Szerintem célszerűbb lehet Google Ads-ben hirdetni ( ha még nem próbáltad ) - általában könnyebben meg tudod ott találni a célközönségedet.