Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
Érdekes összeállítás az Indexen: Index - Tudomány - Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
A lényeg az Upworthy-s összeállítás a szalagcím választás csínyáról bínjáról: The Sweet Science Of Virality - azaz hogyan tudsz piszok sok kattintást csinálni okos címválasztással.
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
Az Upworthy-s "Hörcsögöt talált az utcán, és amikor hazavitte, megdöbbent azon, amit látott" meg "Kenukirándulásra ment, és amit ott látott, azt soha nem felejti" vonal lassan de biztosan hanyatlásnak indult a megosztások számát tekintve.
Most nem találom a diagramot, kb. 2 hete mutatták, hogy az Upworthy is zuhanásnak indult, mert az emberek ingerküszöbét az ilyen címek már megint nem lépik át.
Az Index címlap is vicces ezt megnézve, mert van ott kérdés is, meg lista is, pont amiről a cikkben esik szó :)
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
En nem ertem miert jo az nekem, ha olyan latogato jon az oldalamra akit nem is erdekel amirol a cikk valoban szol, csak a figyelemfelkelto cim miatt kattintott. Ez a felhasznalo csak emeszti az eroforrasaimat feleslegesen es semmi hasznom nem lesz belole.
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
Idézet:
Geri eredeti hozzászólása
En nem ertem miert jo az nekem, ha olyan latogato jon az oldalamra akit nem is erdekel amirol a cikk valoban szol, csak a figyelemfelkelto cim miatt kattintott. Ez a felhasznalo csak emeszti az eroforrasaimat feleslegesen es semmi hasznom nem lesz belole.
Az attól függ :) Ha a hirdetőknek el tudod adni a nagy látogatószámot akkor egész jól jössz ki belőle anyagilag. Félre ne értsd, ezzel én abszolút nem tudok egyetérteni, se mint hirdető, se mint megjelenítő. Hosszabb távon ez nem hasznos. De láthatóan működik.
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
Idézet:
Wirg eredeti hozzászólása
Az attól függ :) Ha a hirdetőknek el tudod adni a nagy látogatószámot akkor egész jól jössz ki belőle anyagilag. Félre ne értsd, ezzel én abszolút nem tudok egyetérteni, se mint hirdető, se mint megjelenítő. Hosszabb távon ez nem hasznos. De láthatóan működik.
El tudod adni parszor, de amikor a hirdeto latja hogy nincs konverzio, akkor mashol fog hirdetni.
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
10. A végső megoldás: csöcs
:lol:
No igen, ha már semmi nem működik, ez mindig ott van utolsó lehetőségnek :thumbup1:
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
nyilván az ilyen címekkel csak a bulvárra fogékony, unatkozó netezőket lehet elcsípni, akiknek mindegy hogy mit de fogyasszanak valamit
a wolfram-os topicodnak lehetett volna ez a címe: "Titokban fejleszti 30 éve. Az eredmény mindenkit megdöbbentett" vagy "Egy script, ami megváltoztatta az életem" :D
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
a wolfram-os topicodnak lehetett volna ez a címe: "Titokban fejleszti 30 éve. Az eredmény mindenkit megdöbbentett" vagy "Egy script, ami megváltoztatta az életem" :D
Es akkor raboltam volnak olyanoknak az idejet, akiket egyebkent egyaltalan nem is erdekel a programozas, mert siman rakattintottak volna es elolvassak :). Bar meg igy is lehetne leirobb a cim, mindjart javitom is.
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
nyilván az ilyen címekkel csak a bulvárra fogékony, unatkozó netezőket lehet elcsípni...
Szóval majdnem mindenkit. :D
re: Tíz szalagcím, amire soha ne kattintson
Idézet:
Geri eredeti hozzászólása
En nem ertem miert jo az nekem, ha olyan latogato jon az oldalamra akit nem is erdekel amirol a cikk valoban szol, csak a figyelemfelkelto cim miatt kattintott. Ez a felhasznalo csak emeszti az eroforrasaimat feleslegesen es semmi hasznom nem lesz belole.
Ez egy érdekesebb kérdés, mint amilyennek elsőre tűnik.
Ott van pl a wolfram programnyelv topikod. Ha nem olvasta valaki az indexen vagy máshol, akkor nem is tudja miről van szó. Viszont ha azt írod: Egy új és zseniálisnak kikiáltott programnyelv: wolfram
Akkor több ember figyelmét felkelti. Olyanokét, akik nem tudják mi a wolfram, de érdekli őket a programozási újdonság. Ők potenciális célpiac jelen esetben. Ők azok, akik még nem tudják, hogy tudni akarják, ami a cikkben van.
A te esetedben csak az kattint, aki tudja mi az a wolfram vagy már hallott róla.
Persze sarkítok, de a lényeg szerintem érthető maradt.