Miért korlátozza a Facebook a láthatóságot? Mi a teendő?
Sziasztok!
Van egy közel 20.000.-es tagbázisú Facebook oldalam, ahova naponta kb. 10-12 posztot teszek fel, amely a saját weboldalamra dobja át, aki el szeretné olvasni a cikkeket. Többen említették, hogy a Facebook kb. az össz. tagság 10-15%-át éri el, a fennmaradó hányad az blokkolva van. Mi ennek az oka? Tud valaki valami trükköt arra, hogy lehet - ha nem is az összes - a tagbázis minél nagyobb százaléka részére elérhetővé tenni a már "lájkolt" facebook oldalt?
re: Miért korlátozza a Facebook a láthatóságot? Mi a teendő?
Persze, ott van alul a "Bejegyzés kiemelése"... te döntheted el, hogy hány embert akarsz elérni, aztán ennek megfelelően fizetsz... :)
re: Miért korlátozza a Facebook a láthatóságot? Mi a teendő?
A másik megoldás a TAT emelése.
Vagyis minél érdekesebb posztokat teszel közzé, annál többen fogják likeolni, hozzászólni, megosztani. Ezzel növekszik a TAT és egyre több embert fogsz elérni a követőid közül.
A TAT növekedést a beszélnek rólad részből tudod figyelni.
re: Miért korlátozza a Facebook a láthatóságot? Mi a teendő?
Idézet:
DomainFlotta eredeti hozzászólása
A másik megoldás a TAT emelése.
Vagyis minél érdekesebb posztokat teszel közzé, annál többen fogják likeolni, hozzászólni, megosztani. Ezzel növekszik a TAT és egyre több embert fogsz elérni a követőid közül.
A TAT növekedést a beszélnek rólad részből tudod figyelni.
Ez legalább olyan tündérmese már, mint az, hogy ne csinálj mesterséges linképítést a google-nak, várd meg, amíg mások maguktól meglinkelik a honlapodat.
Szóval a lényeg, ha több embert akarsz elérni, akkor fizetned kell, sajnos.
Arni
re: Miért korlátozza a Facebook a láthatóságot? Mi a teendő?
Idézet:
djarni eredeti hozzászólása
Ez legalább olyan tündérmese már, mint az, hogy ne csinálj mesterséges linképítést a google-nak, várd meg, amíg mások maguktól meglinkelik a honlapodat.
Szóval a lényeg, ha több embert akarsz elérni, akkor fizetned kell, sajnos.
Arni
Ez nem mese.
Naponta látom a facebookon. Ha az oldalunkon nem posztolok, akkor lecsökken a TAT és a következő posztot kevesebb ember látja.
Aztán ha megnövelem a TAT -ot, akkor minden posztot több ember lát.
Az viszont igaz, hogy ha azt akarom, hogy mindenki lássa, azért fizetni kell.
re: Miért korlátozza a Facebook a láthatóságot? Mi a teendő?
Jó, számít ez is, de fenntartja magának azt a sávot, amiért fizetni kell, és ez a sáv igen nagy százalékot tesz ki az esetek többségében.
Arni
re: Miért korlátozza a Facebook a láthatóságot? Mi a teendő?
Érdemes úgy csinálni, hogy azok anyagok, amelyekre nagy az érdeklődés, sok like és sok megosztás, azokat hirdetni, így még nagyobb lesz aktivitás. (Az aktivitás alatt nem a ROI-t értem, max. imázsnövelést.)