re: Facebook oldal erteke
Idézet:
Megeri tobb szazezer forintot befektetni egy olyan dologba, amit egyik naprol a masikra megszuntethet a facebook?
Ez egy kockázati tényező.
Idézet:
ad e at akkora latogatottsagot egy facebook oldal, van e akkora konverzioja, hogy megerje a tobbszazezres befektetest?
Ez pedig csak az oldal tulajdonosán múlik, hogy milyen posztokat rak ki, meg tudja-e fogni a rajongókat. Ha ezt jól csinálja, akkor megérheti a kockázat.
Azt viszont én sem értem, hogy egy facebook oldal mitől jobb, ha app nélkül lett nagy?
re: Facebook oldal erteke
Idézet:
T.Gergely eredeti hozzászólása
Azt viszont én sem értem, hogy egy facebook oldal mitől jobb, ha app nélkül lett nagy?
gondolom kisebb lehet a lemorzsolódás, mondva úgy, hogy nem értek hozzá.
nekem is van pár klubbom de evidens, hogy annál többet ér minél relevánsabb a reklámozandó oldaladhoz. nem ér nekem semmit 1m like, ha férfiakból áll, de én tamponokat árulok(radikális példa bocs:) ).
re: Facebook oldal erteke
Idézet:
hogy annál többet ér minél relevánsabb a reklámozandó oldaladhoz. nem ér nekem semmit 1m like, ha férfiakból áll, de én tamponokat árulok(radikális példa bocs:) ).
Ez ok, de ennek semmi köze az apphoz. Ha ügyesen csinálják az alkalmazást, akkor nem a rajongószámra mennek, hanem az érdeklődési körre. Pl.: egy autó tuningos oldal alkalmazásával spéci alufelnit lehet nyerni. Ugyan ez iPhone-nal más eredményt ad.
De ezek a nagyszámú oldalak szerinted mitől nőhetnek ekkorára?
Szerintem:
- időben léptek, és egy jó névválasztás már elég volt a sikerhez
- szép és érdekes képeket posztolnak
- vicces dolgokat posztolnak
- hoaxokat, iPhone nyereményjátékokat, stb... osztanak meg
Lehet hogy kihagytam dolgokat, de szerintem ezeknek az oldalaknak a rajongói sem érnek többet, mint egy iPhone-os appal felhúzott oldalé.
re: Facebook oldal erteke
Nekem biztos nem érnek annyit, amennyiért árulják... egyszerűen túl nagy benne a rizikó...
Másfelől meg azt sem hiszem el teljesen, hogy ennyiért megveszi valaki... próbálnak szembe úszni az árral, az egyre nagyobb kínálat ellenére egyre drágábban adni... persze ezt jól meg is magyarázzák (nem appal, meg fizetőképes egyének, stb.)...
Kicsit olyan ez, mint a "tuti domain"-t árusítók voltak pár éve...
re: Facebook oldal erteke
A baj az, hogy sokan azt hiszik, ha egy oldal talking about this értéke már 100.000 felett van és és a szép képekre érkezik 2-3ezer lájk, akkor a megosztott linkekre, ami ugye a profitot hozná is legalább ennyi elérés érkezik. Utána sajnos jön a pofára esés, hogy nem. Ez nagyjából olyan téveszme, mint anno a PR érték volt a weboldalak esetén.
Mindenféleképpen egy hatalmas kockázati tényező az, hogy a facebook bármikor törölheti. A tegnap eladásra került oldalnál ez a kockázati tényező hatványozottan jelentkezik, mert még mindig (!!!) kint van, hogy az a bizonyos oldal eladó, sőt, az is, hogy a tranzakció megtörtént, pontos összeggel. Elég lenne csak összefüggésbe hozni eladással, akkor is törölné a facebook, de így, hogy gyakorlatilag bizonyított az adásvétel így, ha egy robot ezt megtalálja, villámgyorsan törölni fogja az adott oldalt és 2M Ft bukta nem kellemes.
re: Facebook oldal erteke
Jelenleg a facebook lufi korát éljük, olyan mint a .com lufi csak más és nem is hasonlít :problem?)
de ugyanúgy ki fog pukkadni; apropó, emlékeztek meg a hi5-ra vagy netlogra?
re: Facebook oldal erteke
Idézet:
Chati eredeti hozzászólása
egyszerűen túl nagy benne a rizikó...
En is igy latom. Nagyon nagy a riziko es nincs aranyban a lehetseges profittal.
re: Facebook oldal erteke
Arról nem is beszélve, hogy pár ezresért vehetek megosztást nagy rajongói oldalon... így sokkal több embert is el tudok érni, minimális a kockázat... :)
re: Facebook oldal erteke
Érdemes megosztani egy szofizmát (álbölcsességet) tartalmazó, nőknek népszerű képet, majd egy weblap linkjét, és nézni, melyik hány embernél jelenik meg. Nagyon meredek különbségek lehetnek. Én eltúlzottnak tartom a mostani árakat, de ez is egy bumm, amely után majd kialakulnak a reális értékek. Ma már egy befektetésre vásárolt weboldalnál sem könnyű jó árat adni, mert a Google miatt nem tudod, ezentúl milyen helyezésed lesz, mennyit kell még majd az oldalra költened stb. De még jól tervezhető, kicsi a kockázat. A Facebooknál annyi minden változik, hogy valóban nagy a rizikó, ez pedig még az árakban sokszor nem jelentkezik. Ekkora csoportoknál az egyforintos lájkár még nemzetközi szinten is normálisnak mondható, úgyhogy csodálkozva láttam az állítólagos kétmilliós értékesítési árat.