Valóban a google-nek 2 számít (leírás, title), de van sok más kereső ami nézi ezeket. Valamint a többi olyan ami nem a kereső számára hasznos, hanem a számunkra :)
Printable View
Valóban a google-nek 2 számít (leírás, title), de van sok más kereső ami nézi ezeket. Valamint a többi olyan ami nem a kereső számára hasznos, hanem a számunkra :)
Ebben teljesen igazad van
Annak semmi értelme. Ha 3x visszajön és nincs frissítve akkor úgy sem jön, ha naponta frissíted úgy is jön.. Valamint arányban van a pr-el is.. 5 pr-nél már naponta jön.. 2-nél hetente.. kb..
Nekem 3-as pr-el naponta jön a Google.
A google nagyon sokszor átszalad a lapokon, de az indexelés nagyon linkfüggő.
Biztos egy újabb hülye kérdés, de honnan lehet tudni, hogy egy lapot beindexelt a google? Szerepel a keresőben?
Üdv
Az alábbi meta tag ról mi a véleményetek ?
Egy elsősorban vetőmag értékesítéssel foglalkozó webshop lenne! zkishop.extra.hu
vetőmag, paradicsom, paprika, zeller, mag, vetomag, virágmag, zöldségmagok, zöldségmag, bab, borsó, dinnye, sárgarépa, retek, saláta, gomba, hagyma, vöröshagyma, uborka, rendelés, kertészet, kertek, kert, termesztés, üvegház, fólia, virágmag, fű, fűmag, gyep, palánta, padlizsán, saláta, karfiol, bimbóskel, brokkoli, kínaikel, sóska, paszinák, spenót, tojásgyümölcs, dinnye, görögdinnye, sárgadinnye, petrezselyem, cukkíni, spárgatök, patiszon, patisszon, sütőtök, kukorica, cékla, zeller, karalábé, Kertklub, Kert, Klub