[tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Sziasztok!
Ahogyan ígértem megosztom veletek, hogyan értem el, hogy a cikkem kikerült az index.hu címlapjára. A nap végére a cikk 40.000 látogatót hozott.
Ez egy kísérlet volt. Sok olvasóra volt szükségem és ezt tűnt a leggyorsabb módszernek.
Alapvetően egy új projectet indítok el.
2015.11 hóban kezdtem el előkészíteni a kampányt és most ért el oda, hogy megnyomjam a start gombot. (baromira izgulok)
Az egész onnan indult, hogy elkezdtem foglalkozni a tartalom marketinggel. Mert egyre kikerülhetetlenebb lett a cégem növekedésének szempontjából.
A siker helyett viszont a kudarcok szaporodtak.
- Hiába kezdem írni senki sem olvasta. Időbe telt megtanulni, hogyan lehet sok olvasót szerezni
- Hiába tanultam meg, hogyan kell sok olvasót szerezni, szinte senki sem akart vásárolni tőlem
A vége az lett, hogy rengeteget kellett olvasnom és tanulnom erről az egészről, mert tudtam, éreztem, hogy ez az új irány (erre tol a SEO, a Facebook, az emberi bizalmatlanság és a hírlevelek hatékonyságának csökkenése)...de nem akart működni. Ez pedig nagyon piszkálta az egómat.
Az is egyre világosabb lett, hogy hiába csinálok egy régen bevált honlapot az ötletemnek, hiába reklámozom, nem hozza az elvárt eredményt.
Innen már nem volt visszaút.
Elkezdtem tanulni, előadásokat nézni, könyveket vásárolni. Megtanultam és kipróbáltam mindazt, ami csak jónak tűnt a Magyar piacra. Az egészet kombináltam a meglévő marketing tudásommal, a többlépcsős értékesítéssel, az adatvezérelt marketinggel... A vége egy könyv lett és egy kulcsrakész szoftver. Ezt az egészet elneveztem üzleti blognak.
Hiszen egy vállalkozó azért blogol, hogy vevői legyenek.
Ennyit a bevezetőről :)
Amit most hoztam nektek az egy tanulmány, ami arról szól, hogyan szerezhetsz rengeteg új olvasót. Hiszen, aki olvas az esélyt ad neked az eladásra. Aki nem olvas, abból nem is lehet új vevő. Ez logikus.
Minden az olvasók megszerzésével kezdődik, de ez csak a kezdet... nagyon-nagyon-nagyon az eleje.
Jó olvasást kívánok.
ui.: Nyugodtan oszd meg a véleményed
[tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
[tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód, 90 perc alatt?
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
(off: amikor görgetésre ottragad a menüsor, közben ugrik egy 150 pixelt, ez zavaró olvasáskor, ezt nem lehetne szebben megoldani?)
Valaki írta itt a fórumon, hogy útólag bele lehet nyúlni a cikkbe, pl. iframeben reklámot rakni bele és akkor több hasznod van a kikerülésből. Ezt próbáltad?
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Idézet:
earnnet eredeti hozzászólása
(off: amikor görgetésre ottragad a menüsor, közben ugrik egy 150 pixelt, ez zavaró olvasáskor, ezt nem lehetne szebben megoldani?)
Valaki írta itt a fórumon, hogy útólag bele lehet nyúlni a cikkbe, pl. iframeben reklámot rakni bele és akkor több hasznod van a kikerülésből. Ezt próbáltad?
Köszi, megoldjuk :)
Mivel böngészed? Tuti ez lesz a programozó első kérdése :)
Igen, próbáltam. Enged bizonyos módosításokat. Nekem a retargeting pixel lett volna jó, azt nem lehet.
De így is be tudtam címkézni pár ezer embert. Aszthiszem ez benne is van a videókban
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Én nem pontosan értem, miért lesz az jó a te domain-üzletednek, hogy szereztél egy rakás olyan olvasót, aki a "****" és "fogyás" szavakra kapta fel a fejét. Aki szerkesztett már nagy címlapot, az tudja, hogy jó címadással szép tüskéket lehet csinálni, más kérdés, hogy abból egy teljesen fals, távolról sem kapcsolódó topik mennyit fog konvertálni.
Hírkeresőn szokott ilyennel trükközni pár oldal, hogy "Meghalt a miniszterelnök", aztán belekattintasz, kiderül, hogy valahol Belső-Ugandában. Ez kb. annak a marketingesített változata, ami ráadásul egyedi alkalom (vagy csak elhatározás kérdése, és bárhányszor, bármikor tudod reprodukálni ezt a kattintásszámot?)
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Idézet:
a zsolti eredeti hozzászólása
Én nem pontosan értem, miért lesz az jó a te domain-üzletednek, hogy szereztél egy rakás olyan olvasót, aki a "****" és "fogyás" szavakra kapta fel a fejét. Aki szerkesztett már nagy címlapot, az tudja, hogy jó címadással szép tüskéket lehet csinálni, más kérdés, hogy abból egy teljesen fals, távolról sem kapcsolódó topik mennyit fog konvertálni.
Hírkeresőn szokott ilyennel trükközni pár oldal, hogy "Meghalt a miniszterelnök", aztán belekattintasz, kiderül, hogy valahol Belső-Ugandában. Ez kb. annak a marketingesített változata, ami ráadásul egyedi alkalom (vagy csak elhatározás kérdése, és bárhányszor, bármikor tudod reprodukálni ezt a kattintásszámot?)
Én úgy látom, hogy Balázsnak nem is ez volt a célja. Nem a cikkre kattintók érdeklik. Itt lehetett volna akár 500 000 olvasó is, érdektelen. Az csak egy szám, egy adat..
Inkább készített erre a kampányra egy komplett tanulmányt, mely videón nézhető meg. Balázs azokat az embereket célozta meg, akiket ez a tanulmány érdekel. Ők pedig jellemzően Domain és honlap tulajdonosok, akik nála is hosztolhatnak, vagy lehetnek új vásárlók is. Innentől kezdve pedig máris elérte a potenciális célközönséget, mert megmutatja nekik, hogy figyelj, vedd meg nálunk a Domaint, mert mi ilyen jól nyomjuk.
Az ötlet szerintem remek, gratula!
Üdv.: Arni
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Szerintem nem a domén/ tárhely szolgáltatás felé szól ez a blog. Hanem egy új projekt lesz ez. Szépen kidolgozott munka és szép az elért eredmény is. Viszont én egyébként ettől a stílustól rosszul vagyok, minden a legszuperebb ne hagyd ki, iratkozz fel, nézd a számokat stb. Ezt csinálja pár marketinges és nagyon hasonló ehhez az onlinekatapult is. (akik brutál hogy rádmásznak) Ki vevő erre? Biztos számokkal alá lehet támasztani ezt a megoldást de ez nálam az értékesítés alja már. Mint a házaló ügynökök.
Nekem jobban tetszik egy booking.com megoldása. Aki algoritmusokkal figyeli miket néztem az oldalán és a szerint ad ajánlatot. aki 1x kérdezi meg hogy regisztráljak vagy iratkozzak fel különleges ajánlatokért. Aki utána még remarketinggel beakar húzni, hirdetések és emailekkel. Viszont nem tolakodó, még pont belefér amit csinálnak.
+ 1 a cikkeidnek mert értékes tartalmak már a felét elolvastam.
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Engem a konverzió érdekelne. Pontosabban, hogy mit kezdesz a látogatókkal.
Anno kipróbáltam az ite.hu esetében a blogolás. Nekem csak 11 ezer látogató esett be, pedig elvileg relevánsak is voltak, de nem tudtam velük mit kezdeni: A Forbesnál címlap, a magyar gazdasági média azt se tudja miről van szó! - Online marketing, SEO, Google
Kipróbáltam az esőtáncnál is, ott minden második kikerült, de sem a hirdetési bevétel nem volt érdemi, sem a honalpra átkattintok.
egyszerűen nem érte meg csinálni
Ami engem érdekelne (ha lehet kérdezni) hogy oké hogy kikerülsz, de az miért jó?
Amúgy gratula, jó a cikk, klikkvadász meg minden. :)
Még annyi, hogy én videót sose nézek meg. Nincs rá időm, türelmem
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Idézet:
djarni eredeti hozzászólása
Innentől kezdve pedig máris elérte a potenciális célközönséget, mert megmutatja nekik, hogy figyelj, vedd meg nálunk a Domaint, mert mi ilyen jól nyomjuk.
Blog.hu szolgáltatását mutatta be, nem a sajátját :001_tongue:
Amit el szeretne adni, az egy infótermék:
"Az Új Vevőszerző Stratégia" című tanulmány // 2.900 HUF
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Idézet:
earnnet eredeti hozzászólása
Valaki írta itt a fórumon, hogy útólag bele lehet nyúlni a cikkbe, pl. iframeben reklámot rakni bele és akkor több hasznod van a kikerülésből. Ezt próbáltad?
Én írtam, Revive Adserveren keresztül raktam Adsense kódot az élő címlapos blogbejegyzésbe. De közben azt is elmondta más, hogy az Adsense reklám iframe-ben való megjelenítése tiltott, így nem ajánlom, nehogy kidobjona Google a programból.
re: [tanulmány] Hogyan lehet 22.750 olvasód 90 perc alatt?
Pár évvel ezelőtt én is kikerültem többször az Index címlapjára, rengeteg látogatót hozott. A cikket nagyon ügyesen van felépítve. :)
Ez most kicsit off topic lenne, de engem most az érdekelne hogyan tudom beépíteni egyik Wordpress oldalamba az Index-hez hasonló blogfelületet? Hogy úgy jelenjenek meg mint az Index címlapján? És ne kódolásból menjen. Van erre ügyes plugin?