re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Idézet:
esotanc eredeti hozzászólása
Ha beütöm a Google-ba, hogy "időjárás", akkor ez a TOP1 oldal:
https://www.idokep.hu/elorejelzes/Budapest
Az adott oldalon per pillanat egyszer sem fordul elő az időjárás szó, csak a Title-ben szerepel, sehol máshol. Szóval a konklúzió ebben az esetben is az, hogy a legjobb SEO válasz mindig úgy kezdődik, hogy:"Attól függ..."
Na és hányszor linkelik az időképet azzal az anchorral, hogy "időjárás"? :)
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Idézet:
Vittore1982 eredeti hozzászólása
Na és hányszor linkelik az időképet azzal az anchorral, hogy "időjárás"? :)
már nem kulcsszóra futnak a robotok, hanem témára. pl. az idokep.hu gyakorlatilag minden időjárással kapcsolatos kulcsszóra elől található, mert a témát figyeli a google..
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Igen témát és brandszignálokat. Pl tudtátok, hogy azt a szót, hogy időkép több mint kétmillió alkalommal ütik be a felhasználók a Google keresőjébe?
ezt a szót azelőtt, gyakorlatilag a kutya nem kereste.
Szóval itt van egy weboldal, ami időjárás témával foglalkozik. És itt van havi több mint kétmillió keresés, ami egy brandre keres. A Google a kettőt összekapcsolja és azt mondja, időjárás témában ez az oldal az etalon. Kb mindegy milyen a kulcsszósűrűség az oldalon, és igazából ilyen esetben a horgonyszövegek is majdnem mindegy alapon lehetnek.
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Idézet:
Freedom eredeti hozzászólása
már nem kulcsszóra futnak a robotok, hanem témára. pl. az idokep.hu gyakorlatilag minden időjárással kapcsolatos kulcsszóra elől található, mert a témát figyeli a google..
Persze, tudom, havi több százezer karakternyi szöveget írunk meg :)
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Idézet:
esotanc eredeti hozzászólása
Ha beütöm a Google-ba, hogy "időjárás", akkor ez a TOP1 oldal:
https://www.idokep.hu/elorejelzes/Budapest
Az adott oldalon per pillanat egyszer sem fordul elő az időjárás szó, csak a Title-ben szerepel, sehol máshol. Szóval a konklúzió ebben az esetben is az, hogy a legjobb SEO válasz mindig úgy kezdődik, hogy:"Attól függ..."
És a többi találat a találati listán az időjárás szóra? Azok mit produkálnak? A cikkem nem arról szól, hogyan lesz valaki első. Hanem arról, hogy igen, még mindig baromira fontos a kulcsszó használata. Ügyfeleink többsége nem az időjárásra optimalizál, ahol a brandek vihetnek mindent, és amint látszik a kávés kifejezésnél is, ott meg csak nagy brandek szerepelnek a találati listán, de náluk is dugig vannak az adott url-ek kulcsszavakkal, alig van kivétel. (Amik a szabályt is erősíthetik akár :D)
Szóval mit ajánlunk egy kisgép szerviznek? Mit ajánlunk egy fodrásznak? Mit ajánlunk egy fogimplantátumokkal foglalkozó cégnek? Mit ajánlunk a kutyakozmetikusnak? Építsenek brandet és koncentráljanak a brandszignálokra? Nem ezt ajánljuk. Ahol van egy-két milliárd forint elfekvőben, azoknak sem. :D
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Idézet:
vidirita eredeti hozzászólása
És a többi találat a találati listán az időjárás szóra? Azok mit produkálnak? A cikkem nem arról szól, hogyan lesz valaki első. Hanem arról, hogy igen, még mindig baromira fontos a kulcsszó használata. Ügyfeleink többsége nem az időjárásra optimalizál, ahol a brandek vihetnek mindent, és amint látszik a kávés kifejezésnél is, ott meg csak nagy brandek szerepelnek a találati listán, de náluk is dugig vannak az adott url-ek kulcsszavakkal, alig van kivétel. (Amik a szabályt is erősíthetik akár :D)
Szóval mit ajánlunk egy kisgép szerviznek? Mit ajánlunk egy fodrásznak? Mit ajánlunk egy fogimplantátumokkal foglalkozó cégnek? Mit ajánlunk a kutyakozmetikusnak? Építsenek brandet és koncentráljanak a brandszignálokra? Nem ezt ajánljuk. Ahol van egy-két milliárd forint elfekvőben, azoknak sem. :D
- Először is ilyen tesztet kb. 10 éve kellett volna elvégezni, nem most, amikor már semmi jelentősége.
- Aztán pedig nem úgy, ahogy Te tetted. Kiemeltél egyetlen tényezőt a több százból, ami az ég világon nem igazol így semmit a többi ismerete nélkül, hiszen egyik simán kiütheti a másikat. Úgy lehetne, hogy 10 új oldalt létrehozunk és semmi mást nem csinálunk, csak szöveget írunk rá, de máshogyan. Bár még itt sem lehet kizárni a tényezőket, azért csökkenteni lehet.
- Továbbá nem az előfordulási számot kellett volna kiírni, hanem a százalékos arányt. Ahol jóval hosszabb a szöveg, teljesen természetes, hogy többször fordul elő a kulcsszó.
Személyes vélemény:
- Az rossz, ha sokszor szerepel a szövegben ugyanaz a szó / kulcsszó.
- Inkább minél kevesebbszer forduljon elő, de legyen ott a szövegben, title-ben.
- Minél magasabb szókincse legyen a szövegnek. A leggyakoribb probléma, hogy rettenetesen alacsony a szövegek szókincse. Ha kiemeled a 10 leggyakrabban előforduló szót (mindegy, hogy kulcsszó, vagy nem), akkor az jön ki, hogy az egész szöveg 10-50%-át ez a 10 szó teszi ki, ami bődületesen rossz. A magyar nyelvünk különleges és egyedi, igen választékos. Úgy kell a témáról írni, ahogyan általános iskolában megtanultuk és mellőzzük a szóismétléseket a szövegben.
Aki szövegírással foglalkozik, ezeket kell(ene) szem előtt tartania.
Üdv.
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Idézet:
djarni eredeti hozzászólása
- Először is ilyen tesztet kb. 10 éve kellett volna elvégezni, nem most, amikor már semmi jelentősége.
- Aztán pedig nem úgy, ahogy Te tetted. Kiemeltél egyetlen tényezőt a több százból, ami az ég világon nem igazol így semmit a többi ismerete nélkül, hiszen egyik simán kiütheti a másikat. Úgy lehetne, hogy 10 új oldalt létrehozunk és semmi mást nem csinálunk, csak szöveget írunk rá, de máshogyan. Bár még itt sem lehet kizárni a tényezőket, azért csökkenteni lehet.
- Továbbá nem az előfordulási számot kellett volna kiírni, hanem a százalékos arányt. Ahol jóval hosszabb a szöveg, teljesen természetes, hogy többször fordul elő a kulcsszó.
Személyes vélemény:
- Az rossz, ha sokszor szerepel a szövegben ugyanaz a szó / kulcsszó.
- Inkább minél kevesebbszer forduljon elő, de legyen ott a szövegben, title-ben.
- Minél magasabb szókincse legyen a szövegnek. A leggyakoribb probléma, hogy rettenetesen alacsony a szövegek szókincse. Ha kiemeled a 10 leggyakrabban előforduló szót (mindegy, hogy kulcsszó, vagy nem), akkor az jön ki, hogy az egész szöveg 10-50%-át ez a 10 szó teszi ki, ami bődületesen rossz. A magyar nyelvünk különleges és egyedi, igen választékos. Úgy kell a témáról írni, ahogyan általános iskolában megtanultuk és mellőzzük a szóismétléseket a szövegben.
Aki szövegírással foglalkozik, ezeket kell(ene) szem előtt tartania.
Üdv.
Bocsánat, hogy 10 éve nem csináltam meg ezt a hevenyészett kis kutatást :D
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Legyen benne e Title-ben, a H1-ben, az első bekezdésben és mondjuk egy A4-es oldalnyi szöveg esetében kb még 1 max két helyen, ez bőven elég a TOP1 helyhez. Sokkal többet számít a domain egyéb tartalmai és azok minősége és relevanciája.
re: Ütős cikket írtál? Hadd olvassuk el mi is!
Idézet:
vidirita eredeti hozzászólása
Bocsánat, hogy 10 éve nem csináltam meg ezt a hevenyészett kis kutatást :D
Semmi gond, legközelebb időben cselekedsz :D Amúgy lehet, hogy anno csináltak ilyet sokat, nem tudom, nem emlékszem.
Idézet:
esotanc eredeti hozzászólása
Legyen benne e Title-ben, a H1-ben, az első bekezdésben és mondjuk egy A4-es oldalnyi szöveg esetében kb még 1 max két helyen, ez bőven elég a TOP1 helyhez. Sokkal többet számít a domain egyéb tartalmai és azok minősége és relevanciája.
Pontosan. Még a H1 sem feltétlen fontos, hogy meglegyen, az is elég, ha a legnagyobb méretű szövegcímben benne van, de még az se gáz, ha nincs. Persze én is inkább belerakom h1-be, de erősebb a title és kontent viszonyulása egymáshoz.