Sziasztok!
Adwords-ben mitől függ, hogy egy kulcsszónak milyen az erőssége?
Esetleg azt az oldalt nézi meg a google, ahova a hirdetes mutat? Annak a tartalmat, cimet, hasonlok?
Vagy mi alapján dönt?
Nagyon fontos, köszi
Geri
Printable View
Sziasztok!
Adwords-ben mitől függ, hogy egy kulcsszónak milyen az erőssége?
Esetleg azt az oldalt nézi meg a google, ahova a hirdetes mutat? Annak a tartalmat, cimet, hasonlok?
Vagy mi alapján dönt?
Nagyon fontos, köszi
Geri
Ez elég sok mindentől függ az adwords-ben is.
Például, amit Te is írtál, hogy milyen oldalra mutat a hirdetés, azaz releváns-e a landing page, de attól is, hogy hányan keresik az adott kifejezést, hányan kattintanak a Te hirdetésedre, releváns-e a hirdetés, meg még sok-sok apróság...
Oke!
De egy kulcsszo, amire kb 0 ember hirdet, es nincs is sok kereses, miert 200ft? 25ft-rol indult es tolta fel folyamatosan a google... Hihetetlen, ha tudnam, h miert!
Nálam is így volt. Lehet, hogy azért nem is hirdetnek sokan, mert felnyomja az árat a google.
Az a lényeg, hogy pontosítsd a kulcsszót, h még relevánsabb legyen, és akkor kevesebben fognak rá keresni, de arányaiban jobb lesz az átkattintás, és így olcsóbb lesz a kattintásonkénti ár.
És egyszerre több hirdetésváltozatot futtass, aztán 1-2 hét múlva nézd meg, melyik milyen eredményeket ért el, és abba az irányba fejlessz tovább, és a rosszakabb hirdetéseket meg töröld.
Ezt mi is végigjártuk. Vigyázz ne vigyen el a gugli... Van rá példa, hogy maradtunk az összegnél és mégis megjelent. Sokszor inkább arra próbálnak ösztönözni, hogy a jobb oldalon is minnéll feljebb legyél.
Igen ám, de ha a felsők elfogynak (lekattintották a pénzüket) jönnek az alatta lévők fölfelé. Ez akár már délelőtt is megtörténhet, de délután-estére biztosan. Igy aztán nekünk ugyanúgy megvan a napi lekattintásunk negyed annyi pénzért (pl az "ablakra" 60 Ft-ot mond, mi 15-20-ba nyomjuk)
A másik ahogy i_store irja, egy 2 szavas adwords is hozhat ugyanannyi látogatot 10-ed annyi pénzért.
És van mikor kevesebbért jobb látogatókat hoz! Én mikor kezdtem, simán a "szoftver" szóra is nyomultam, amire rengetegen kerestek, de kevesen kattintottak rám, konverzió meg még annál is kevesebb volt, így az ár is szépen emelkedett...
Miután kitaláltam, hogy bővítem a kulcsszavakat (pl.: szoftver vásárlás, szoftver webáruház), kevesebben kerestek rá, viszont jobb lett az átkattintás, így kevesebbe is kerül a hirdetés, és többen is vásárolnak a látogatók közül.
Igy van, ebben van az igazság
25 karakter :)