re: A gázt és nem a féket
"nem csak a reklámügynökségeknek és a médiának, hanem a krízis sújtotta ágazatoknak is inspirációra van szükségük a kilábalás érdekében" ezt nem értem. Kinek kell inspirálni a termelőket?
re: A gázt és nem a féket
Idézet:
HAL9000 eredeti hozzászólása
Kinek kell inspirálni a termelőket?
A reklám- és marketinges szakembereknek, art directoroknak, creative directoroknak, seosoknak :001_rolleyes:
re: A gázt és nem a féket
Ez sajnos minden területre igaz, nem megszorítani kéne hanem pont ellenkezőleg, lendületet adni .....
re: A gázt és nem a féket
Idézet:
MAG eredeti hozzászólása
A reklám- és marketinges szakembereknek, art directoroknak, creative directoroknak, seosoknak :001_rolleyes:
Az a véleményem, hogy... és itt abba is hagyom, mert vitatkozunk kellene, és olyan sokat segítettél már nekem hogy nme akarok vitatkozni :001_tongue:
Ugyanakkor nagyon örülök hogy van megmentője a termelőiparnak, és ezáltal a gazdaságnak, és a jóléti társadalomnak. Feltételezem hogy kellő magabiztossággal fogják inspirálni az illetékesek az érintetteket.
Hallelujah! Ezek szerint minden rendben! :biggrin:
:001_tongue:
re: A gázt és nem a féket
Idézet:
MAG eredeti hozzászólása
A gázt és nem a féket kellene megnyomnia a reklámozóknak, ...
Nagyon egyetértek.
Válságban az első lépés promóció és több promóció.
Sokan ilyenkor fékeznek, mert takarékoskodnak, mert azt gondolják, hogy az emberek, cégek most óvatosak, nem vásárolnak, tehát most minek költsünk promócióra. És ez valamennyire igaz is.
Aki ilyenkor csökkenti a promóciót az még kevesebb forgalomhoz, bevételhez jut.
Aki pedig rákapcsol, bár a kisebb vásárlási kedv miatt több promócióra (nagyobb kiadásra) lehet szükséges egy ügyfél vagy megrendelés megszerzéséhez, tehát így kisebb a haszon, a nyereség, de el lehet nyeri a fékezők ügyfélkörét, piacát.
re: A gázt és nem a féket
Idézet:
MAG eredeti hozzászólása
A gázt és nem a féket kellene megnyomnia a reklámozóknak, olvastam ma a Gazdasági Rádió cikkét. A cikkben külön kiemelt rész az, hogy nyomtatott sajtónál csökkentek leginkább a bevételek miközben az internet még növelni is tudta forgalmát. Új módszereket és technikákat kell találnia a szakmának.
gazdasagiradio.hu/cikk/31164/
sajnos napról-napra beigazolódik, hogy az offline utolsó napjait éli. szerintem...
na meg azon se ártana elgondolkodni az offline hirdetőfelületek tulajdonosainak, hogy lejjebb viszik a hirdetés megjelenítésnek az árát. ha már egyszer több ügyfelet akarnak ők is.
ez nem úgy működik, hogy szóval ösztönzöm Pista bácsit, márpedig holnap hirdessen több helyen.
az összeg gyerekek, az összeg a lényeg!
re: A gázt és nem a féket
Pista bácsinak is...
42424242
Ui: Azért arra kíváncsi lennék hogy mivel lehet inspirálni egy válságban lévő céget vagy ágazatot hogy mégtöbbet költsön reklámra.
re: A gázt és nem a féket
Idézet:
HAL9000 eredeti hozzászólása
Azért arra kíváncsi lennék hogy mivel lehet inspirálni egy válságban lévő céget vagy ágazatot hogy mégtöbbet költsön reklámra.
Cégeket lehet inspirálni új ötletekkel, megoldásokkal amiket még nem használtak mert nem is ismerik. Erről is pont beszéltünk a múltkorában: sok cégnek fogalma sincs milyen jelentős szerepe van manapság egy jól seozott honlapnak vagy hogyan kell egy online kampányba belekezdeni. Esetleg addig eljutnak, hogy vesznek a startlapon egy bannert aztán várják a megváltást.
Rá lehet őket beszélni arra főleg, hogy a költséges offline médiában való hirdetéseik költségeit használják másképp és okosabban pl. egy adwords kampánnyal támogatott microsite-ban. Aztán ott vannak a szociális médiák, alig vannak még kihasználva a hazai cégeknél.
re: A gázt és nem a féket
Szóba került a válság. Igaz, hogy régi sláger de mindig lehet róla beszélni valami kapcsán, vagy mert hát még tart talán. Aki pénzt akar keresni annak persze a gázt kell nyomni, csak figyelni kell, mert 'a gyorshajtás ölhet!' az autópálya felügyelet szerint is. Azért néha meg kellene pihenni és nem a pénzt hajkurászni. Meg a csajokat :) , mert hát az is életünk végéig csinálnánk :blink:
Idézet:
laszloberndt eredeti hozzászólása
Nagyon egyetértek.
Válságban az első lépés promóció és több promóció.
Sokan ilyenkor fékeznek, mert takarékoskodnak, mert azt gondolják, hogy az emberek, cégek most óvatosak, nem vásárolnak, tehát most minek költsünk promócióra. És ez valamennyire igaz is.
Erről pedig azt gondolom a válság arról szólna, hogy a sok pluszt, amit sikerült termelni valahogy egyensúlyba kellene hozni. Erre jó mondjuk egy válság, vagy egy mérleg, bár a digitálissal nem lehet egyensúlyozni úgy tudom :). Ilyenkor termelni, reklámozni, amikor nincs nagyon szükség semmire, csak lazsálásra és felélni a kincstárat. Ja... Az nem nagyon van sok mindenkinek mi? Akkor mi olyan oldalon állunk, hogy sehogy nem járunk jól. :)