re: Videoblöff a Youtube-on
Azt most így nem tudom megítélni, hogy ez most jó vagy rossz poén volt-e, de közel sem olyan hatékony és frappáns, mint az ausztrálok csináltak, amikor feladtak pár apróhírdtést, hogy egy egzotikus szigetre keresnek gondnokot, álom fizetéssel, napi pár óra munkával.
Szerényen a világ legjobb állásaként volt aposztrofálva. :)
A kampányuk eredményeként kiszálmolták, hogy több millió dollárnyi ingyen reklámot generált nekik virál média kvázi ingyen.
re: Videoblöff a Youtube-on
Idézet:
MAG eredeti hozzászólása
Badwill vagy goodwill?
Zseniális! :lol:
A dánokról nyugaton a 70 évektől kezdve a kekszuális lazaság jut sokak eszébe. Ezt lovagolja meg a kampány.
Szerintem az, hogy "véletlenül" kiderült a "titok" sokkal több hírverést csinál Dániának, mint maga a videó.
Szerintem ősszeszgében goodwill, de keveredik bele egy kis badwill.
re: Videoblöff a Youtube-on
Idézet:
kow eredeti hozzászólása
Azt most így nem tudom megítélni, hogy ez most jó vagy rossz poén volt-e, de közel sem olyan hatékony és frappáns, mint az ausztrálok csináltak, amikor feladtak pár apróhírdtést, hogy egy egzotikus szigetre keresnek gondnokot, álom fizetéssel, napi pár óra munkával.
Az ausztráloknak már volt korábbi húzásuk a szociális médiákban is januárban a "Man in the Jacket" ahol egy jó csaj keresi a nála felejtett dzseki fiú tulajdonosát. Persze egy ruhamárka kampánynak az egyik húzása volt.
news.com.au/technology/story/0,28348,24942047-5014239,00.html
re: Videoblöff a Youtube-on
Az renben, hogy csinálsz egy ilyen videót, felkerül egy videómegosztóra. A művészet az, hogy ezt 800.000-en megnézzék. Na ezt hogy csinálták?
re: Videoblöff a Youtube-on
Idézet:
brendi2 eredeti hozzászólása
A művészet az, hogy ezt 800.000-en megnézzék. Na ezt hogy csinálták?
Ráadásul a filmet csütörtökön tették fel... ez tényleg művészet.
re: Videoblöff a Youtube-on
Idézet:
brendi2 eredeti hozzászólása
Az renben, hogy csinálsz egy ilyen videót, felkerül egy videómegosztóra. A művészet az, hogy ezt 800.000-en megnézzék. Na ezt hogy csinálták?
Lehet, hogy úgy, hogy először egy kis helyi újságba vagy fizetett blogokon, fórumokban röppent fel a média-hack hír, hogy ezt és azt csinálják a VisitDenmark. Ezért elkezdték sokan nézni a videót, mér hát mi is ez a érdekes videó, ahogy mi is itt. (Az hogy x nap után derült ki "titok", csak egy ügyes csúsztatás, szerintem.)
Így felkerül a YouTube toplistákra, még többen kezdik el nézni, elindul a szóbeszéd a blogokon, fórumokon, stb.
Lehet, hogy ezért topik indításért MAG-nek is fizettek? :001_rolleyes:
re: Videoblöff a Youtube-on
Ez a 800.000 megtekintés szerintem semmiség, valószínű a "lebukás" miatt fel fog kúszni 1,5 millióra.
Ami tényleg virál, az 5-8 millió megtekintést szed össze pár nap alatt, nem tudom ki emlékszik még a ~"Wedding dance" című műremekre, annak lett brutál nézettsége, igaz az nem is akart "eladni" semmit.
re: Videoblöff a Youtube-on
Idézet:
laszloberndt eredeti hozzászólása
Lehet, hogy ezért topik indításért MAG-nek is fizettek? :001_rolleyes:
Hú de jó lenne :001_smile:
Szerintem az együttérzésre alapoztak és telitalálat lett és megfelelő embereknek juttatták el az üzenetet akik továbbadták (másik topikban dumáltunk erről). Valószínűleg egyre több hasonló kampányt fogunk látni a jövőben.
re: Videoblöff a Youtube-on
Idézet:
brendi2 eredeti hozzászólása
Az renben, hogy csinálsz egy ilyen videót, felkerül egy videómegosztóra. A művészet az, hogy ezt 800.000-en megnézzék. Na ezt hogy csinálták?
Addig késő mig megvan az első 1-2 ezer néző, utánna megjelenik főoldalon, featured meg hasonló helyeken. Azonnal felkapják és pár ora alatt meg is van a több százezer. Az elrő pár ezret meg 2-3 perc alat össze lehet hozni tisztességes vagy nem annyira tisztességes megoldással.