Szigorodó direktmarketing
Szeptember elsején lép hatályba az új reklámtörvény,amelyben változik a direktmarketing szabályozása is. Elektronikus úton reklám csak az érintett előzetes hozzájáruló nyilatkozatának birtokában küldhető. A nyilatkozatnak tartalmaznia kell az ügyfél nevét és lakcímét,ha a termék csak bizonyos életkor felettieknek reklámozható,kell a születési hely és idő is. Hagyományos postai úton a DM levélhez viszont nem kell előzetes hozzájárulás, viszont lemondási lehetőséget kell biztosítani ingyenesen feladható válaszborítékkal és email cím megadásával. Egy új fogalom a (kapcsolatfelvételi lista) is megjelenik a szabályozásban. Ezen a listán azok a címek szerepelhetnek, amelyekre hozzájárulás kérést küld a feladó, tehát az üzletszerzési listával ellentétben még nem jött engedély a küldéshez.
re: Szigorodó direktmarketing
Idézet:
Elektronikus úton reklám csak az érintett előzetes hozzájáruló nyilatkozatának birtokában küldhető. A nyilatkozatnak tartalmaznia kell az ügyfél nevét és lakcímét,ha a termék csak bizonyos életkor felettieknek reklámozható,kell a születési hely és idő is.
Ööööö, ez most azt jelenti, hogy nem lesz elegendő a hagyományos feliratkozómező, hanem mindenféle nyilatkozatokat kell aláíratnunk az illetővel?
re: Szigorodó direktmarketing
Így igaz...tiltakoznak is rendesen:)
stefan
re: Szigorodó direktmarketing
Igen, nem elég a sima form. Szeptemberig gyorsan meg kell tölteni az opt-in listákat.
re: Szigorodó direktmarketing
Drága politikusaink ismét bizonyságot tettek róla, hogyan kell józan megfontolt gondolkodás helyett átesni a ló másik oldalára. Utána pedig két szék között a földre. Megint egy átgondolatlan, elhamarkodott törvénytervezet (hameg elfogadják törvény is). Csak azt nem értem miért nem bízzák ezeket szakemberre?
re: Szigorodó direktmarketing
Eddig sem az egyszerű dolgokra törekedett Magyarország...
re: Szigorodó direktmarketing
A hírlevélnek köze a direktmarketing levelekhez? :blink:
Ám ha van, akkor innentől kezdve nem hírlevél lesz a neve, hanem frissítés értesítő, újdonság értesítő, friss hírek értesítő, akármilyen bigyó kütyü lesz a neve.
re: Szigorodó direktmarketing
Idézet:
hitetlen eredeti hozzászólása
A hírlevélnek köze a direktmarketing levelekhez? :blink:
Ám ha van, akkor innentől kezdve nem hírlevél lesz a neve, hanem frissítés értesítő, újdonság értesítő, friss hírek értesítő, akármilyen bigyó kütyü lesz a neve.
Kérdés, hogy ezzel kikerülted-e a szabályozást. Mert ha igen, akkor jó, de ha nem, és emiatt eljárást indítanak, mint ahogy a fogyvéd az online boltok ellen, az elég gáz.
re: Szigorodó direktmarketing
OK... van egy Magyar Sci-Fi Hírlevelem. Semmit nem ad el - egyelőre -, pusztán hetente küldök egy-egy összefoglalót az elmúlt hét eseményeiről, milyen érdekes SF-közeli hírek voltak.
Ez most DM-nek számít?
re: Szigorodó direktmarketing
Ha van ilyen, hogy elektronikus jogi értelmezés, akkor a Hírlevél = DM: )
Bár az is érdekes, hogy teszem azt, mondjuk egy sci-fi portálon, valaki vicces kedvében lesz és ilyeneket adnak meg saját adatoknak, hogy neve: Darth Véder: ) Kora 3 fényév. Címe: Halál bolygó.
Szóval e mellé, akkor jön egy adatkezelési történet is: ) Érdekes, amit Raven beírt mint témaindó post, a Haszon című újság olvastam most, de sajnos bővebben nem írtak róla.
Szóval ha megszavaza a sok balfas. a parlamentben akkor is leggyorsabban jövőre léphet életbe.