re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Tényleg legyen az első lépés a konkurencia felmérése, azaz nézd meg, hogy arra a néhány kulcsszóra, amire szerinted keresnének mekkora jelenleg a verseny.
Ha pl. az adott kulcszavakra 100.000 találatnál kevesebbet hoz a gugli, akkor nagyon könnyen az első 5-ben leszel akármelyiket is választod a fentiek közül.
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
@campaign: A találatok száma és a verseny igen gyengén korrelál (ha korrelál); pl. 'duguláselhárítás'-ra van 200e találat; 'Ady Endre' -re 350e; vajon melyikre mekkora a verseny? :)
@Emphus: szerintem fölösleges 2 domain fenntartani vélt seo-s előnyökért; manapság a kulcsszavas domain keveset számít, nem érdemes ezen erőlködni
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Szerintem a becenévnél sokkal célravezetőbb a valós név pont hu. Ez nem divat ezen a területen, és pont ezért fog bizalmat teremteni az ügyfelekben.
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
@Emphus: szerintem fölösleges 2 domain fenntartani vélt seo-s előnyökért; manapság a kulcsszavas domain keveset számít, nem érdemes ezen erőlködni
Területfüggő. Tapasztalataim szerint valahol sokat számít, máshol kevesebbet. Mindenestre a domain egy nagyon olcsó dolog, és ezzel azt is megelőzi, hogy a konkurencia beregisztrálja. Ha minimális is az előny, van, évente 2 ezer forint meg kb. semmi ennek kivédésére. Plusz mint írtam, két honlap: ezzel keresésre akár két helyet is el tud foglalni, ami jelentősen növelheti a konverziót + ha talál valaki egy jósdát a keresésre, majd megtalálja pozitív beállításban egy másik honlapot, az a bizalmat is jelentősen növeli, sokkal nagyobb eséllyel fogja őt választani a jósda-kereső személy. Ezért egy kis minimális pluszköltség pedig igazán nem nagy ügy. :)
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Idézet:
Emphus eredeti hozzászólása
Területfüggő. Tapasztalataim szerint valahol sokat számít, máshol kevesebbet. Mindenestre a domain egy nagyon olcsó dolog, és ezzel azt is megelőzi, hogy a konkurencia beregisztrálja. Ha minimális is az előny, van, évente 2 ezer forint meg kb. semmi ennek kivédésére. Plusz mint írtam, két honlap: ezzel keresésre akár két helyet is el tud foglalni, ami jelentősen növelheti a konverziót + ha talál valaki egy jósdát a keresésre, majd megtalálja pozitív beállításban egy másik honlapot, az a bizalmat is jelentősen növeli, sokkal nagyobb eséllyel fogja őt választani a jósda-kereső személy. Ezért egy kis minimális pluszköltség pedig igazán nem nagy ügy. :)
Érdemes Emphusra hallgatni. Én sem írhattam volna szebben és tömörebben a lényeget.
A domain a legolcsóbb marketing eszköz.
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Idézet:
DomainFlotta eredeti hozzászólása
Érdemes Emphusra hallgatni. Én sem írhattam volna szebben és tömörebben a lényeget.
A domain a legolcsóbb marketing eszköz.
Nem, ez a te marketing eszközöd, mint regisztrátor :)
Önmagában semmit nem ér egy domain (most tekintsünk el az egyedi esetektől). Arra tartalmat kell rakni, és el kell érni, hogy látogassák is, különben meg minek? Max azért, hogy más ne regelje be.. De ez nem az a terület, ahol ilyennel foglalkozni kellene..
Kell egy személyes domain (saját név, vagy ügyfelek körében ismert név) és kész. Az energiákat meg a lehetőségeket nem 2 domain-re kell elhasználni, hanem egyre! Aztán a kedves topiknyitó a vélemények elolvasása után úgyis azt tesz, amit akar :)
Üdv.
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Idézet:
djarni eredeti hozzászólása
Nem, ez a te marketing eszközöd, mint regisztrátor :)
Önmagában semmit nem ér egy domain (most tekintsünk el az egyedi esetektől). Arra tartalmat kell rakni, és el kell érni, hogy látogassák is, különben meg minek? Max azért, hogy más ne regelje be.. De ez nem az a terület, ahol ilyennel foglalkozni kellene..
Kell egy személyes domain (saját név, vagy ügyfelek körében ismert név) és kész. Az energiákat meg a lehetőségeket nem 2 domain-re kell elhasználni, hanem egyre! Aztán a kedves topiknyitó a vélemények elolvasása után úgyis azt tesz, amit akar :)
Üdv.
Egyetértek veled. Az energiákat egy domain névbe kell rakni, méghozzá abba ami kulcsszavas. A brand domain azért kell, mert az jobban mutat a céges papírokon, névjegykártyán stb.
El kell árulnom nektek, hogy a domain név regisztrációja nem jó üzlet. Az államtól meg kell venni és még franchise díjat is kell fizetni. Aztán ott van az alkalmazottak a szerverek, a postázási díj.
Csak szemléltetésül. A számlázás a domainen lévő nyereség 50% -a :O
A domain egy csali termék. Arra jó, hogy ügyfelet vásároljon az ember. Ha az ügyfél elégedett és sikeres, akkor hosszabbítja a domain nevét és újabb szolgáltatásokat vásárol. És abban van a nyereség.
Ha belevesszük az adwords hirdetéseket, akkor minden ügyfél veszteség. És pont ezért elemi érdekem, hogy ne üresen álljon a domain neve, hanem tegyen mögé egy oldalt és megérje neki azt az oldalt fenntartani.
Nekem is sok domain nevem van. 25% -a mögött van honlap. És csak azok kezdtek el működni, amelyik kulcsszavas domain.
Ott van pl.: a gepelek.hu
Nagyon sokat kellene foglalkozni vele, hogy működjön. Míg más kulcsszavas domainek, elkezdenek maguktól működni és akkor kapnak egy kis támogatást és máris készen van egy működő project. Tudom ez nem a legjobb stratégia, de már 4 éve működik :)
Aztán ott van az a konkurencia problémája.
Képzeld el, ha anno egy dugulás elhárító vett volna 50 olyan domain nevet, ami tartalmazza a dugulás elhárítást. Évi 55e Ft ért kizárta volna a konkurenseit.
Mindenki csak béna domain nevekkel tudna operálni. Nem megérte volna neki? Most menyit költenek adwords kattintásra? 1100 FT?
//Amúgy az adwords hirdetés is olcsóbb, ha kulcsszavas a domain neved. Ugyanis a kulcsszót vastagon kiemeli az urlben, ezáltal javítja a ctr -t és a minőségi mutató is jobb lesz, ami csökkenti a kattintási költséget//
Szóval mondom biza: a domain a legolcsóbb marketing eszköz!
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Idézet:
Baross Ferenc eredeti hozzászólása
@campaign: A találatok száma és a verseny igen gyengén korrelál (ha korrelál); pl. 'duguláselhárítás'-ra van 200e találat; 'Ady Endre' -re 350e; vajon melyikre mekkora a verseny? :)
Ez pontosan így van. De mégis, amikor még SEO cégeket kerestem fel régebben, és megláttak egy-egy 800.000 - 1.000.000 vagy feletti találatú kulcsszót, azonnal százezres összegeket mondtak, mert "rengeteg a találat rá". De inkább el sem vállalták, és vissza sem írtak ! De ez még ma is így van, legjobb esetben el sem végeznek olyan munkát, ahol túl nagy a találati szám. Csak szerintem a találati számmal nem kellene semmit foglalkozni, hanem végig elemezni a TOP 20-ban lévő oldalakat...
Persze könnyebb foglalkozni a "radiátor eladó kecskemét" típusú kulcsszavakkal, de szerintem a legtöbben a cégeket azért keresik fel, mert éppen az adott ügyfél nem bír vele, és egyrészt kihívást szeretne a cégnek...
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Nagyon alap lesz a kérdés, de domain ügyben járatlan vagyok.
Szóval van B szolgáltató akinél regisztrálok domaineket
Van A szolgáltató, akinél olcsó a tárhely. Szeretném a B szolgáltatónál regisztrált domainjeimet A tárhelyen futtatni.
Ezt csak úgy tehetem meg, ha átregisztrálom A-hoz a domainneveimet? (ergo fizetnem kell) Vagy van erre más megoldás?
re: Tanácsot kérnék domain ügyben
Nem szükséges. Elég csak a domain szolgáltatónál beállítani, hogy a domained "rámutasson" a tárhely címére.
Ezeket az adatokat el tudod kérni a tárhely szolgáltatótól.