Ez valóban így van. Az 1., 2. és 3. helyen a legfontosabb kulcsszavak szerepeljenek.
Printable View
Ez valóban így van. Az 1., 2. és 3. helyen a legfontosabb kulcsszavak szerepeljenek.
Tanlaci, kézifék! :) A linképítésben légy "természetes"! Ne ugyanazt az anchor text-et használd mindenhol! Változtasd!
Köszönöm a választ. Akkor megpróbálom egy kicsit variálni a dolgokat. 3 szót néztem ki magamnak: ingyenes, online, angol. Ha a sorrenden változtatok az már változás?
Gondolom a ragok másnak számítanak: angolul, ingyen stb.
Nem kellene neked ezt átgondolnod még egyszer? :)
Első körben pl. az "ingyenes nyelvlecke", "online nyelvlecke", "angol nyelvlecke" stb. nem lenne eredményesebb? Én nem tudom, csak eszembe nem jutna az "ingyenes angol online" szavakra keresni.
Köszönöm a tippeket. Megfogadom a tanácsod.
Akkor ezek szerint a versenytársak sincsenek ott a toppon. A legtöbben ugyanarra a pár szóra játszanak. Lehet, hogy angoltanárok ők is, és nem SEO szakemberek:)
Először azt a stratégiát gondoltam, ki, hogy egy ideig linképítgetek egy fix szöveggel, egy-két hét után váltok másra, és így tovább. De akkor ezek szerint érdemes folyamatosan variálni?
Kellemes csalódás a google-ben. Már a második nap Open Wings English-re elsők voltunk. Egy hét után ingyenes online angol -ra 6.
Ez csak kezdeti lelkesedés a google pókok részéről (és nemsokára visszaesés várható), vagy tényleg ennyire szeretik az oldalt?
p.s. érdekesség, hogy a 6. helyet a SEO tools mondja, a valóságban csak a második oldalon vagyunk
Sajnos ez inkább csak kezdeti "lelkesedés". Általában a friss lapokat előre dobja megmutatni a nagyközönségnek, és utána vissza szoktak csúszni. Viszont ha megfelelő ütemű a linképítés és a látogatóidnak tetszik az oldal(sok lapletöltés, hosszú ott tartózkodási idő), akkor akár minimálisra lehet csökkenteni a visszaesést.
Köszi a gyors választ. Akkor nem élem bele magam nagyon.
A SEO tools vs. valós helyezésre van valami tippetek? Ennyire megbízhatatlanok lennének ezek a programok?
Rengeteg Google adatcenter van. Nem mindig vannak szinkronban(vannak csúszások), ezért két két azonos keresésre jöhetnek ki különböző találatok.