Dear All,
Elsősorban SEO szempontból várnám a www.colorplan.hu weboldallal kapcsolatban a kritikákat...
:fight)
Printable View
Dear All,
Elsősorban SEO szempontból várnám a www.colorplan.hu weboldallal kapcsolatban a kritikákat...
:fight)
A keywords gyakorlatilag már egy lényegtelen meta elem, a google szempontjából biztosan. Valamint a descriptionban az oldal tartalmának megfelelő leírás van akkor úgyis benne vannak a kulcsszavak és nyugodtan lehet az a keywords-ben is. Szerintem.
Néhány seo észrevétel:
- Keresőbarát url-ek kellenének
- a META keywords-be kevesebb szó (és nem mondatok)
- A román és az angol nyelvet külön domainekre kéne rakni
- a belső linkeken ne legyen az egész domain
- néhol bővebbre lehet ereszteni a title-t
- kéne fénykép a termékekről
más:
- A fejlécet máskép alakítanám ki: a háttérkép jpg és a logo rajta átlátszó png vagy gif, illetve a színskála ugyanez. Így elég csúnya az embléma. Meg ha külön lenne lehetne a fejlécképet is variálni.
- a h2 tag-eknél felesleges a <strong>
- a <p> tag-ekről le kéne venni a style-t és a css-ben definiálni. Nagyon sok extra kód van így.
- van egy kis keveredés az xhtml meg a html között:
<tr style="text-align: justify;">
<td valign="top">
<div id="content" align="left">
- a menut css-el oldanám meg nem a mouseoverrel.
- az átlátszó gifeket száműzném (blank.gif)
- a szürke háttéren szürke betűk nem a legszerencsésebbek. Ráadásul elég aprók is az olvasáshoz.
Ehhez annyit fűznék még hozzá, hogy szerintem a főoldalon kevés a tartalom. Nem vagyok profi SEO-s, de úgy hallottam, hogy érdemes minél több tartalommal feltöltnei az oldalt (egyik saját projektemet pont ezért konfigurálom át épp most) :001_rolleyes:
Az oldalak címeit (Title) érdemes lenne végiggondolni. Azokat a szavakat szerintem töröld, amikre úgysem keres senki.
pl.
… Kft. bemutatkozó oldala. Szitafestékek... helyett lég lenne a … Kft. Szitafestékek... A kulcsszavaid így előrébb kerülnek és a cím is áttekinthetőbb lesz.
A „Megközelíthetőség”-re sem sokan keresnek. Ezt a szót is érdemes lenne felcserélni „Cím”-re. Így összhangba kerülnek a linkfeliratok és a címsor (H1) az oldal címével.
A metákban használt kulcsszavak pedig minél többször szerepeljenek az oldalon is.
Nekem nem jött le hogy melyek azok a kulcsszavak amelyekre szeretnéd az oldalt jó helyen tudni a keresőkben. Ha megvannak akkor ezekre ki kéne élezni az oldal metáit, a szöveges tartalmát is teletüzdelni ezekkel a kulcsszavakkal valamint az oldal felé mutató linkek is tartalmazzák ezeket.
Ja és persze ezt a kiélezést megcsinálni a belső oldalakra is.
Ez az értékes felület a főoldalon sokkal inkább arról kéne beszéljen hogy milyen előnyöket nyújt a cég a potenciális ügyfeleknek mint bemutatkozásra használni.
Alapvetó HTML elemek teljesen rosszul vannak használva az oldalon. Gondolok itt:
- H1,H2
- alt
elemek használatára!
Azonban ezt a keyword használatot akkor sem értem:
<meta name="keywords" content=" A vállalkozás célja a textil szitanyomók kiszolgálása szitafestékkel és kellékekkel. A szitafestékek nagyobbik része kezdettől fogva saját fejlesztésű termék, a fotóemulziókat a FOTEC, a szitaszövetet a Sefar termékei jelentik" />
Hmmm... Netallica....keze...van ....a...dologban. Akkor tulajdonképpen nagyjából rendben is van az oldal :)
Nana! :)
A keyword-ről az a véleményem mint fentebb is írtam; hogy gyakorlatilag már egy felesleges meta elem. De azért benne hagytuk mert mégiscsak na. Viszont simán belenyomja a script a description értékét abba is, hiszen abban is úgyis benne kell, hogy legyenek a fontos kulcsszavak, tehát az eredmény azonos.
A h elemekkel szerintem is lehetne jobban bánni, szerintem (bár erről már volt pár vita a fórumon) kulcsfontosságú, hogy benne legyenek az oldal kulcsszavai.
Amúgy csak a portál motorhoz van közöm, a design Harder munkája.