Sziasztok!
Szeretnék veletek beszélgetni / gondolatot cserélni arról, hogy ki hogyan kommunikál a honlapján, ha versenytársainál jóval drágább prémium szolgáltatást / terméket kínál? Tudom Magyarországon szinte a legfontosabb szempont az ár és nem egyszerű pozicionálni a piacon egy prémium terméket, ami pl. 2-5x többe kerül a versenytásaknál.
Pl.:
- elég-e csak kiemelni és kommunikálni a "plusszt" amit kap a vevő vagy szükséges más is?
- kell-e kommunikálni az árról, miért annyi?
- mit gondoltok az ilyen típusú kommunikációról? "500 ft-os hajvágását helyrehozzuk" (Marketingkommando-n olvastam)
Ti hogy csináljátok? Esetleg pár saját példával szemléltetve. Örülnék, ha minél többen megosztanák a gondolataikat, hogy egymástól is tanuljunk.
Könyvjelzők