Elég nagyot tévedsz!
1. Ha valaki csak két szóra kér optimalizálást, akkor az azt jelenti, hogy egyáltalán nem tudja miről szól ma a keresőoptimalizálás.
Amíg 2012-ben nem jöttek meg az algoritmus váltások, addig akár egy kulcsszóra is lehetett optimalizálni(akkor ez egyenlő volt a linképítéssel).
Ma ha valaki 2 szóra optimalizál, és nem ír egyedi szövegeket az oldalára, akkor először elkaszálja Pingvin, majd a Panda, és még ki tudja épp hány állatka.
2. ha valaki ezeket a dolgokat nem érti meg, akkor van egy-két elég nagy szolgáltató aki pontosan addig fog így optimalizálni, amíg a következő algoritmus frissítés el nem kaszálja - majd amikor elkaszálta, akkor azt fogják mondani, "hogy nekik egyébként is csak akkor kell fizetni, ha jók a pozíciók" - ezt a szolgáltatást ilyen formában, csak olyan országban lehet eredményes ahol a megrendelők csak ingyen szeretnének munkát végeztetni. Angol nyelvterületen nem is ismerik a sikerdíjas
SEO fogalmát ilyen formában.
3. Két kulcsszóra optimalizálni olyan mintha valaki céltáblát tenne az oldalára ezzel a felirattal. "ide lőjetek". Egy alap kulcsszókutatás általában kiad neked 30-50 olyan kulcsszót amire van keresés. Az összes kulcsszónak a keresési számai jóval magasabbak lesznek, mint a két alap kulcsszónak a keresési számai. Ha átlagosan azt mondjuk, hogy kb kétszer annyi a keresések száma, akkor az elég közel áll a valósághoz. (nem kell példának hozni a duguláselhárítás szót, mert összesen nincs tíz ilyen szó a magyar nyelvben).
4. ha csak 20 szóra optimalizálunk, akkor is szinte biztos, hogy nem fogsz Pingvin büntit kapni, illetve mivel ehhez egyedi szövegek kellenek, nem fogsz Panda büntit sem kapni, hogy csak a legfontosabbakat említsem.
5. Azon kívül, hogy a sok szöveg miatt, rengeteg long tail szóra fogsz releváns látogatókat kapni, ne felejtsük el, hogy az adwords-ben is az a tendencia, hogy mindenki a legerősebb szavakra harcol - majd elvérzik, ezért a long tail szavakra kevesebb a hirdetés. Így sűrűn előfordul, hogy összesen 1-2 hirdetés van elől, és nem NÉGY!!!
6. "Mi másért fizetnél?" ez tényleg egy komoly kérdés? Ha jól emlékszem Neked napi több százezer látogatód van.
A látogatókért kell fizetni, olyan látogatókért akik utána vásárolnak!
7. Szerinted szemfényvesztés az a havi több tízezer leütésnyi szöveg amit havonta egy megrendelőnek írunk? Ezt fizikailag látni is lehet!
A kulcsszókutatás, a helyezés vizsgálat, vagy esetleg a linképítések is szemfényvesztés??
Azért köszi, hogy leírhattam!
Könyvjelzők