Oldal: 6 / 6 ElsőElső ... 456
Eredmény: 51 - 58 (58) összesen

Téma: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

  1. #51
    Bölcs BoGyesz logója
    Csatlakozott
    07-09-17
    Hely
    Sydney
    Hozzászólás
    1.067
    Begyűjtött 435 köszönetet
    198 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Az a kérdés, hogy az ausztrál kkv-k is mindegyike már brandet épít a neten(főleg azokra lennék kíváncsi akik most kezdik a szakmai pályafutásukat), vagy vannak-e még olyanok akik a kulcsszavakra gyúrnak és abból akarnak eladni.
    Egy hónapon belül az első háromban akarnak lenni a legkompetitívebb kulcsszavakra, úgyhogy a legtöbb KKV átmegy az alábbi folyamaton:
    • Körülnéz a piacon, árakat kér és rájön, hogy az indiai cégeket sokkal olcsóbbak, mint az ausztrálok és sokkal jobb eredményeket ígérnek, sokkal hamarabb.
    • Befizet egy olcsó SEO csomagra, ami pár száz Dollár egyszeri díj.
    • A projekt elindul, de nem történik semmi és az olcsó SEO cég csak hitegeti, hogy még fektessen be pénzt linkekbe meg az a tuti.
    • Küldik neki a jelentést a több száz vagy ezer katalógus linkről és article spinning oldalról, amit egyáltalán nem ért, de azért reménykedik.
    • Eltelik hat hónap még semmi, sehol, elköltött több száz Dollárt a semmire, úgyhogy elveszti a bizalmát és keres egy helyi, ismertebb SEO céget, ami igaz drágább, de remélhetőleg jobb munkát is végez.
    • Előfizet egy minőségi SEO szolgáltatásra, ami legolcsóbb esetben is kb 400 Dollár havonta, és folyamatos bizalmatlansággal figyeli a munkát. Minden nap vizsgálja a rangsort, figyeli az AdWords-öt és azonnal telefonál ha valami nem tetszik neki.



    Szóval a KKV-k mindíg problémás ügyfelek, épp ezért hagytam fel anno a freelancing munkával, mert elegem volt belőle.


    Nincs egy blogod? Engem baromira érdekelne, valójában hogy dolgoztok nagy cégekkel?
    Nincs, de lehet kellene indítanom egyet, mert néha jó leírni az érdekes dolgokat, csak időm nincsen, hogy folyamatosan frissítsem.

    - hogy definiáljátok adott nagyobb ügyfélhez a KPI-t? Milyen célokat szoktak meghatározni?
    B2B ügyfeleknél a konverzió általában a "lead", azaz olyan érdeklődések száma bizonyos termék vagy szolgáltatás iránt, amik organikus non-branded keresésekből keletkeztek. A not provided miatt egy százalékos aránnyal számoljuk ki a non-branded konverziók számát. (A non-branded azokra a keresésekre vonatkozik, amik nem tartalmazták a márkanevet.)

    B2C ügyfeleknél a konverzió általában a vásárlás, amit a GA mér és szintén szétbontjuk non-branded és branded keresésekre.

    A legtöbb szerződés tartalmaz konverzió optimalizálást, de ha nem tartalmaz vagy a klienst nem a konverzió érdekli, akkor a non-branded organikus forgalom az elsődleges KPI.

    Az elsődleges KPI-ért felelősséget vállalunk, a másodlagos KPI-t vagy KPI-okat csak jelentjük.

    - ha a KPI az organikus forgalom, akkor hogyan méritek, hogy mi a Ti érdemetek? Nagy cégeknél nyilván van forgalmuk a keresőkből. Vagy az egyéb csatornák miatt, és/vagy mert más cég már foglalkozott az oldallal. Mi alapján számoltok el?
    A non-branded organikus forgalom a mi érdemünk, mert az az SEO eredménye. GA-ban van egy non-branded advanced segment és az mutatja, hogy az előző évhez képest mennyit változott a non-branded organikus forgalom.

    mekkora a mozgásteretek? Úgy értem, a konverzió nyilván nem csak azon múlik, hogy mennyi a látogató. Bele nyúltok az oldalába, teszteltek ilyesmi, vagy csak tanácsokat adtok?
    Szerződéstől függ. Amennyiben a konverzió az elsődleges KPI, akkor tanácsokat adunk az érkezési oldalak és a konverziós csatorna optimalizálására, majd GA-val A/B teszteket futtatunk. Mi sosem nyúlunk bele az oldalba, mert egy multinak nem lehet csak úgy változtatni az forráskódjában. Egy jelentés formájában elküldjük a javaslatainkat, amit a kliens marketing csapata jóváhagy, majd tovább küldi a vezetőségnek akik szintén jóváhagyják, de csak akkor ha a felmerülő költségek ROI-ja elfogadható. Ezek után megy a jogi osztályra, majd ha ők is jóváhagyták, akkor a fejlesztői csapatnak, akik megmondják, hogy melyik következő frissítésbe milyen változtatásokat tudnak berakni. Hónapok telnek el, mire egy-egy változtatás megvalósul, de van úgy, hogy több órányi tesztelés eredménye a kukában végzi.

    Vannak olyan kliensek, akiknek mi készítjük a designt és a fejlesztést is, és nyilván azoknál az oldalaknál ez a procedúra gyorsabban történik, de a marketing és jogi osztály jóváhagyására mindig szükség van.

    Röviden ennyi.


    "Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"

  2. The Following 11 Users Say Thank You to BoGyesz For This Useful Post:

    Baross Ferenc (2013-01-23), Caffe (2013-01-24), ferrari27 (2013-01-23), gjoe (2013-01-23), Harder (2013-01-23), Imot (2013-01-23), kmarcell (2013-01-23), Portik Zalán (2013-01-23), repjegyutazas (2013-01-23), rudolf a rénszarvas (2013-01-23), yatoo (2013-01-23)

  3. #52
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    valamelyest vicces, hogy a 'gyorsan akarunk eredményeket' és a hónapokig tartó aktatologatás remekül megférnek egymással



  4. #53
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet BoGyesz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Egy hónapon belül az első háromban akarnak lenni a legkompetitívebb kulcsszavakra, úgyhogy a legtöbb KKV átmegy az alábbi folyamaton:
    • Körülnéz a piacon, árakat kér és rájön, hogy az indiai cégeket sokkal olcsóbbak, mint az ausztrálok és sokkal jobb eredményeket ígérnek, sokkal hamarabb.
    • Befizet egy olcsó SEO csomagra, ami pár száz Dollár egyszeri díj.
    • A projekt elindul, de nem történik semmi és az olcsó SEO cég csak hitegeti, hogy még fektessen be pénzt linkekbe meg az a tuti.
    • Küldik neki a jelentést a több száz vagy ezer katalógus linkről és article spinning oldalról, amit egyáltalán nem ért, de azért reménykedik.
    • Eltelik hat hónap még semmi, sehol, elköltött több száz Dollárt a semmire, úgyhogy elveszti a bizalmát és keres egy helyi, ismertebb SEO céget, ami igaz drágább, de remélhetőleg jobb munkát is végez.
    • Előfizet egy minőségi SEO szolgáltatásra, ami legolcsóbb esetben is kb 400 Dollár havonta, és folyamatos bizalmatlansággal figyeli a munkát. Minden nap vizsgálja a rangsort, figyeli az AdWords-öt és azonnal telefonál ha valami nem tetszik neki.
    Engem leginkább az érdekelne, hogy hogyan kezelitek le ezt a helyzetet. Mert amit itt felvázoltál, az nagyban kimeríti a "Pingvin" csapásait, illetve hatásait. Nagy valószínűséggel előbb-utóbb valamely Pingvin frissítés áldozata lesz az a weboldal, amely semmitmondó "elkaszált" katalógusokból, meg article spinning oldalak tömkelegéből kap linket, akár rövid, akár relatíve hosszabb távon.

    A kérdésem tehát az lenne, hogy az ügyfél linkhálozatát feltérképezitek-e, végeztek-e gyors felmérést (domain életkora, stb.), hogy az ilyen ügyfeleket kiszűrjétek? Elvállaljátok-e az ilyen weboldalakat?

    Mert ugye előfordulhat az a szituáció, hogy a "Pingvin" esetleg a "Panda" a ti időszakotokban csap le. Magyarán a mások által (pl.: indiaiak) korábban elvégezett munka nálatok fejti ki a hatását, és akkor aztán várhatjátok az eredményeteket.

    - Pingvines oldalról nem halottam, hogy visszakerült volna (ha nem is teljes egészében, de nagyrészt visszszerezte volna helyezéseit) még ezidáig

    A felvetésem yatoo részére is szól, mert a topikindító, az ilyen elkaszált oldalaknak is tudtommal lehetőséget kínál, a sikerdíjas keresőoptimalizálással.

    Összegezve:

    Nagyon meggondolandó, hogy valaki egy Pingvines, vagy Pingvin által veszélyeztetett oldalt bevállaljon. Mert lehet, hogy hiába dolgozik jó ideig. A forgalom meg csak nem akar nőni, és a konverzió sem fog javulni.


    On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése

  5. #54
    Bölcs BoGyesz logója
    Csatlakozott
    07-09-17
    Hely
    Sydney
    Hozzászólás
    1.067
    Begyűjtött 435 köszönetet
    198 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    @repjegyutazas & Baross Ferenc:

    Elnézést, nem választottam szét az irományom eléggé, mert a felsorolt pontok az itteni KKV-kra vonatkoztak, az alatti lévő rész meg a nagyvállalatokra.

    Engem leginkább az érdekelne, hogy hogyan kezelitek le ezt a helyzetet.
    KKV-k nem jönnek hozzánk, hanem kisebb, olcsóbb, de mégis jó minőségű ügynökségekhez kerülnek. A cég, ahol dolgozom, elég drágának számít az itteni piacon, úgyhogy 1-2 darab KKV ügyfelünk van csak.

    Pont novemberben kaptam egy új ügyfelet, ami pont egy KKV és egy indiai SEO cégtől menekültek egy drága ausztrál ügynökséghez.

    A kérdésem tehát az lenne, hogy az ügyfél linkhálozatát feltérképezitek-e, végeztek-e gyors felmérést (domain életkora, stb.), hogy az ilyen ügyfeleket kiszűrjétek? Elvállaljátok-e az ilyen weboldalakat?
    Jó kérdés, mert az előbb említett cégnek iszonyat gagyi a linkprofilja, de takarításra nincsen keret, úgyhogy majd az új linkek minősege kompenzálja a gagyi linkeket. Havi 16 óra munkaórába nem fér bele a takarítás, ha mellette kell folyamatos on-site optimalizálást, új linképítést, local SEO-t és a jelentéseket is készíteni. Figyelmeztetés eddig nem érkezett, úgyhogy a munkát a fejlesztésekre koncentráljuk, nem a takarításra.



  6. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    repjegyutazas (2013-01-23)

  7. #55
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Idézet repjegyutazas eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    - Pingvines oldalról nem halottam, hogy visszakerült volna (ha nem is teljes egészében, de nagyrészt visszszerezte volna helyezéseit) még ezidáig

    A felvetésem yatoo részére is szól, mert a topikindító, az ilyen elkaszált oldalaknak is tudtommal lehetőséget kínál, a sikerdíjas keresőoptimalizálással.
    Idézet yatoo eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Minden egyes ajánlat egyedi lesz, mert leginkább az ügyféltől függ, hogy mit szeretne.
    Minden konkrét ajánlatot megelőz egy alapos elemzés amibe bele tartozik részemről a Pingvin kárelemzés is, és csak olyan esetben vállaljuk ugyan annak az oldalnak a további építését, ha azt én megfelelőnek tartom, amennyiben a fő kulcsszavakra büntetve van az oldal, akkor ezt az oldalt nem válllajuk, de még akkor sem ha átirányítjuk egy másik domainre.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:

    repjegyutazas (2013-01-23)

  9. #56
    Mentor gendacsongi logója
    Csatlakozott
    08-03-24
    Hely
    Nagyvárad
    Hozzászólás
    444
    Begyűjtött 15 köszönetet
    8 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Buntetett oldalrol leven szo, az en egyik oldalamat tavaly tavasszal hatradobta 2 helyet a Pingvin 2-rol a 4-re, es most lass csodat a januar vegi Panda nem hogy visszahozta, hanem elso helyre pakolta... Na ez az erdekes fejlemeny. Volt kis tartalomepites, es kis linkhigitas, egyeb semmi..



  10. #57
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Csongi! a két hellyel hátra sorolt oldal nem számít büntetésnek!
    Valószínűleg pont erre volt szüksége az oldaladnak! Gratula!



  11. #58
    Bölcs yatoo logója
    Csatlakozott
    09-02-18
    Hozzászólás
    1.842
    Begyűjtött 524 köszönetet
    302 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Sikerdíjas keresőoptimalizálás

    Azt hiszem sikerült egy jó szolgáltatást kínálni a piacnak, a tapasztalatok azt mutatják, hogy azoknak akik komolyan gondolják a tartalom építést, ők fogják használni sikerrel ezt a konstrukciót. Van már akivel elkezdtünk dolgozni, vannak akikkel hamarosan elkezdünk, és már olyan is hívott aki csak itt bele olvasott a topikba és megtetszett neki a lehetőség. Mindenkinek azt ajánlom nézzen szét milyen kulcsszavai vannak amiket lehet használni, aztán fussunk közösen is egy kört!
    És mindenkinek köszi a segítségét!



Oldal: 6 / 6 ElsőElső ... 456

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •