+ Hozzászól a témához
Oldal: 3 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (37) összesen

Téma: Generál Média Kft. - érdekes példa

  1. #21
    Bölcs Marchello logója
    Csatlakozott
    09-10-14
    Hozzászólás
    790

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Idézet LexRex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Végig olvastam a topikot, nem egészen értettem, hogy mint jelen az, hogy
    "kilépő oldalról való terelt forgalommal"...."generáljuk a forgalmat"?

    Nem a művelet a célja a kérdés, hiszen nyilvánvalóan arra irányul, hogy "jobb
    színben" tüntesse fel a oldal forgalmát.

    Technikailag azt jelenti-e, hogy például olyan látogatókat is beleszámolnak egy ingatlanportál látogatói közzé, akiknek eszük ágába sincs eladni vagy vásárolni ingatlant.

    Mert, ha így van legjobb esetben is tisztességtelen piaci magatartás, legrosszabb esetben büntetőjogi kategória, ugyanis ezzel valakit tévedésbe ejtenek vagy tévedésben tartanak, haszonszerzés azaz reklám felület értékesítése végett (Btk. 318.§)
    Ez valóban bevett szokás a nagyoknál, ez nem illegális. Sőt a legtöbb helyen, lehet vásárolni ilyen látogatókat, tehát néhány Ft-ért kilépés után a te oldalad lesz látható. Az eredményessége, sokszor jobb, mint amire előre számítanál, mert megszokja a kilépő ablakot, és amikor nem ez, hanem valami más jelenik meg, automatikusan figyelmes leszel rá. Én a Mailboxnál tapasztaltam ezt, mert azt használom, és ezek voltak a reakcióim. De ez egy kampányhoz jó csak, mert másodszorra, harmadszorra ugyanúgy kiléptem, de először, amikor láttam, megnéztem főleg, hogy elég ízlésesen volt megcsinálva az oldal.

    Az más kérdés, hogy külön illene számolni ezeket a látogatókat a nagy portálok esetén, de hát ez senkinek sem az érdeke. Hirdetőkben pedig a legtöbb esetben, ilyen fel sem merül. Ha erre kérsz kimutatást, körberöhögnek, hogy sorban állnak a hirdetők, kérjük a következőt. Persze, ez csak feltételezés, lehet, hogy teljesen korrektül elszámolják ezt. Ha nagyon nagy arányban van olyan látogató, aki néhány másodpercet tölt, az oldalon, az már gyanús lehet.



  2. #22
    Mentor szabi logója
    Csatlakozott
    09-10-15
    Hely
    Budapest & Eger
    Hozzászólás
    356

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Idézet LexRex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    Mert, ha így van legjobb esetben is tisztességtelen piaci magatartás, legrosszabb esetben büntetőjogi kategória, ugyanis ezzel valakit tévedésbe ejtenek vagy tévedésben tartanak, haszonszerzés azaz reklám felület értékesítése végett (Btk. 318.§)
    Ennek még köze sincs a büntetőjoghoz. Ezt kiválóan csinálják, le a kalappal.. Te KIZÁRÓLAG abban az esetben juthatsz el kilépés után az általuk megadott landing page-re, ha beregisztráltál valamelyik oldalukra, ami azt jelenti, hogy a regisztrációnál elfogadtad a felhasználási feltételeket. Tehát elfogadtad, hogy ezt megtehetik veled. Így szó sincs tévedésbe ejtésről, tartásról stb...



  3. #23
    Mindig van lejjebb Blog: Friendzoned should be a relationship status on Facebook
    Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Kazahsztán
    Hozzászólás
    1.426

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Idézet szabi eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ennek még köze sincs a büntetőjoghoz. Ezt kiválóan csinálják, le a kalappal.. Te KIZÁRÓLAG abban az esetben juthatsz el kilépés után az általuk megadott landing page-re, ha beregisztráltál valamelyik oldalukra, ami azt jelenti, hogy a regisztrációnál elfogadtad a felhasználási feltételeket. Tehát elfogadtad, hogy ezt megtehetik veled. Így szó sincs tévedésbe ejtésről, tartásról stb...
    Így van. LexRex, ez a büntetőjogi idézgetés elég gagyi módszer arra hogy rossz hírüket keltsd. De látom ügyvédi irodátok van, ezért meg sem lepődöm abban hogy "szakmát" keresel ott ahol nincs is. Egyébként ügyvédként tudhatod, hogy a fenti érvelés 100%ig helyes jogilag


    Ingyenes cikk beküldés? LINKKATALÓGUS LISTA
    Cikk hirdetés? CIKK HIRDETÉS Domain? ELADÓ DOMAIN NEVEK

  4. #24
    Tag LexRex logója
    Csatlakozott
    09-09-22
    Hely
    Budapest, XI. kerület
    Hozzászólás
    73

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Nos,
    Wirg megköszönném, ha nem adnál a számba olyan mondatokat, melyek nem tőlem származnak, ugyanis egyrészt, amit mondtam azt általánosságban mondtam, egy általános "marketing stratégiai" magatartást minősítettem, nem pedig x vagy y-nak a konkrét magatartását. Másrészt azzal vádolsz, hogy egy konkrét jogalanynak a rossz hírnevét kívánnám kelten, ami részedről következetlenség, részemről pedig fényévnyire távol áll.

    Visszatérve pedig a "marketing stratégiai" magatartás minősítéséhez azt kell mondanom, hogy rosszul látod:

    Szabi
    "Ennek még köze sincs a büntetőjoghoz. Ezt kiválóan csinálják, le a kalappal.. Te KIZÁRÓLAG abban az esetben juthatsz el kilépés után az általuk megadott landing page-re, ha beregisztráltál valamelyik oldalukra, ami azt jelenti, hogy a regisztrációnál elfogadtad a felhasználási feltételeket. Tehát elfogadtad, hogy ezt megtehetik veled. Így szó sincs tévedésbe ejtésről, tartásról stb... "

    A tévedésbe ejtés, tévedésben tartás nem a user vonatkozásában áll fenn, ebben az esetben a user csak 1 eszköz, akit orránál fogva akarva,akaratlanul arra szolgál, hogy generálják a forgalmat.

    Ezzel a magatartással azt tudod tévedésbe ejteni, tévedésben tartani aki vásárol szolgáltatást. Például 1 ingatlanforgalmazással foglalkozó cégnek az az érdeke, hogy olyan siton vásároljon pl. hirdetési csomagot újépítésű lakásai értékesítése reményében, mely ingatlan vásárlásban gondolkodó egyedi látogatók körében legynagyobb látogatottságú.

    Azzal a magatartással nevezzük akár "marketing stratégiai" magatartásnak akár elkövetési magatartásnak, hogy úgy adsz el hirdetési felületett, azaz haszonszerzési célzatú tevékenységet végzel, hogy a szolgáltatást vásárlót tévedésbe ejted abban a vonatkozásban, hogy mekorra az oldal látogatottsága már más kérdés.

    Nem tudom elég érthető volt-e, de ha esetleg nem nem szeretném ragozni tovább.



  5. #25
    Mindig van lejjebb Blog: Friendzoned should be a relationship status on Facebook
    Wirg logója
    Csatlakozott
    08-06-04
    Hely
    Kazahsztán
    Hozzászólás
    1.426

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Idézet LexRex eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Nos,
    Wirg megköszönném, ha nem adnál a számba olyan mondatokat, melyek nem tőlem származnak, ugyanis egyrészt, amit mondtam azt általánosságban mondtam, egy általános "marketing stratégiai" magatartást minősítettem, nem pedig x vagy y-nak a konkrét magatartását. Másrészt azzal vádolsz, hogy egy konkrét jogalanynak a rossz hírnevét kívánnám kelten, ami részedről következetlenség, részemről pedig fényévnyire távol áll.

    Visszatérve pedig a "marketing stratégiai" magatartás minősítéséhez azt kell mondanom, hogy rosszul látod:

    Szabi
    "Ennek még köze sincs a büntetőjoghoz. Ezt kiválóan csinálják, le a kalappal.. Te KIZÁRÓLAG abban az esetben juthatsz el kilépés után az általuk megadott landing page-re, ha beregisztráltál valamelyik oldalukra, ami azt jelenti, hogy a regisztrációnál elfogadtad a felhasználási feltételeket. Tehát elfogadtad, hogy ezt megtehetik veled. Így szó sincs tévedésbe ejtésről, tartásról stb... "

    A tévedésbe ejtés, tévedésben tartás nem a user vonatkozásában áll fenn, ebben az esetben a user csak 1 eszköz, akit orránál fogva akarva,akaratlanul arra szolgál, hogy generálják a forgalmat.

    Ezzel a magatartással azt tudod tévedésbe ejteni, tévedésben tartani aki vásárol szolgáltatást. Például 1 ingatlanforgalmazással foglalkozó cégnek az az érdeke, hogy olyan siton vásároljon pl. hirdetési csomagot újépítésű lakásai értékesítése reményében, mely ingatlan vásárlásban gondolkodó egyedi látogatók körében legynagyobb látogatottságú.

    Azzal a magatartással nevezzük akár "marketing stratégiai" magatartásnak akár elkövetési magatartásnak, hogy úgy adsz el hirdetési felületett, azaz haszonszerzési célzatú tevékenységet végzel, hogy a szolgáltatást vásárlót tévedésbe ejted abban a vonatkozásban, hogy mekorra az oldal látogatottsága már más kérdés.

    Nem tudom elég érthető volt-e, de ha esetleg nem nem szeretném ragozni tovább.
    Mint mondtam, nem lep meg az érvelésed, sok ügyvéd ismerősöm van, tudom hogy hogy gondolkodtok és sajnos a gyakorlattól ez gyakran elég távol áll.

    Nem ejted tévedésbe a szolgáltatást vásárlót az oldal látogatottságával kapcsolatban. Miért különbözik az átirányított traffic, a keresőkből érkező traffic, a hivatkozásokon keresztül érkező és a direkt? Nyilván konverzióban különböznek, ezért minőségben is. De ha valaki az összelátogatottságot nézi akkor nem tesz különbséget a látogatók forrása között. Láthatóan neked fogalmad sincs a webről, amelynek a világában a vásárolt traffic egy létező fogalom. Itt annyi a különbség hogy a portfolión belül van traffic, ez miért verne át bárkit? Mivel bizonyítod hogy ha mondjuk hirdetnek egy totál más témájú portálon és onnan jön valaki akkor az nem megtévesztés? Hiszen azon az oldalon se olyanok járnak akiket alapból érdekel a téma és mégis átmennek a totál más oldalra.

    Még egyszer mondom: nem ejted tévedésbe a hirdetőt, mert a traffic tényleg annyi amennyi. A forgalom forrásai között pedig ilyesformán nincs értelme különbséget tenni.

    Ez a kis történet is bizonyítja hogy a jog és a web annyira nagyon távol áll egymástól. Egyszerűen a jog le van maradva, képtelen felzárkózni és lépést tartani vele és próbálja az onlinera a régi, nem ide vonatkozó sablonokat ráhúzni az offline világból. Nem működik.



  6. #26
    Mentor
    Csatlakozott
    09-08-20
    Hozzászólás
    354

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Érthető LexRex nézőpontja, de Wirg-nek adok igazat, és talán egy korábbi hozzászólásban egyértelműen le volt írva, hogy az átirányított forgalmat nem számolják, vagyis amikor kilépő oldalnak fel volt használva, akkor az nincs benne abban a statisztikában, ami a hirdetések értékesítésére szolgál... Így szerintem ezzel nincs baj.

    Egyébként meg az, hogy megjelenik valahol egy bannered nem jelent semmit. Mert lehet, hogy válságban ugyan van nagy egyedi látogatója, de potenciális vásárló sokkal kevesebb. Ilyen esetben pedig a hitelintézeteket perelnéd akik kevesebb hitelt adnak, szigorúbb feltételekkel, valamint akik miatt borult a bili?


    Utoljára módosítva: gzoli által : 2010-02-06 20:11 Oka: kegészítés

  7. #27
    Mentor szabi logója
    Csatlakozott
    09-10-15
    Hely
    Budapest & Eger
    Hozzászólás
    356

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Hagyjuk is a témát. Én jogra járok és naponta hallok ilyen kaliberű eszmefuttatásokat a túlbuzgó nagyonokos csoporttársaimtól, kevés az esély, hogy meggyőzzed.. Hála az égnek most tudok is halasztani egy kicsit..

    Mondjuk van egy sanda gyanúm, hogy még LexRex sem praktizál...



  8. #28
    Új tag
    Csatlakozott
    10-04-27
    Hely
    cca. Cs-megye szíve tájéka
    Hozzászólás
    3

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Szia !

    Én az egyik oldalukon vagyok operátor ( természetesen ingyen ) és folyamatosan felmerülő probléma, hogy a sok-sok oldal miatt kevés idő jut ránk, kikapcsolódó emberekre, akik igaz játszani megyünk a jojatek.hu -ra és emellett bevállaltuk a közös érdeket és azt, hogy valóban játék maradjon és ne uralkodhasson el a rosszindulat és az ezzel járó viselkedés az oldalon.
    Sok esetben nem tudjuk elérni az Adminunkat, pedig lenne mit tenni az oldalon és bizony a javításokra is sokat kell várnunk.
    Tisztában vagyunk azzal, hogy ennyi oldallal sok a tennivaló, de könyörgöm .... ha már enyni fele szakad a 2 testvér, miért nem bővíti a munkatársait is, hogy mindenhol helyt tudjanak állni és egy egy döntésrem vagy kérésünk válaszára, ne kelljen sokszor heteket várnunk ?? !
    Nem hálás feladat amit elvállaltunk és tényleg gyakrabban elkellene a segítség nekünk op-oknak is.
    Remélem ránk is juthat abbol a drága idejükből.... !!

    Örülnénk !

    Üdvözlettel : jojatek OP-jai.



  9. #29
    MinderBinder edem logója
    Csatlakozott
    09-09-02
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.108

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Line, szerintem ezen ne lepődj meg. Az a tendencia, hogy minimális létszámmal üzemeltetik a céget, hogy a költségeket csökkentsék és egészen a munkatársak tűréshatáráig tolják a munkát. Ha pedig valami nem tetszik, akkor felállhatsz és jön a helyedbe 3 másik egészen addig, amíg nincs zsarolási potenciálod (pl bkv buszvezetők, vagy légi irányítók). Sajnos ez van. Mondjuk én ezt még nem éltem át, de meséltek már végeláthatatlan kifizetetlen túlórákról és hétvégi munkanapokról...


    // Only illogics can find
    // hidden flaws in a straight logic line

  10. #30
    Új tag
    Csatlakozott
    10-04-27
    Hely
    cca. Cs-megye szíve tájéka
    Hozzászólás
    3

    Alapbeállítás re: Generál Média Kft. - érdekes példa

    Edem !
    A meglepődésem nagyban fokozódott most, mivel ha arra gondolok, hogy a helyembe jöhet 3 másik, hát nem is tudom ...
    A "dolgom" jól végzem és annak érdekében vállaltam ezt, hogy az általuk elvárt és a törvény szabta kereteken belül tartsam azokat a felhasználókat, akik nem minden esetben a játékot és kikapcsolódást tartják szem előtt.
    Ezzel azt is vállaltam, hogy egyik napról a másikra nem mindenki szemében maradtam "kedves" egyéniség, amivel meg is tudok bírkózni, hiszen én még azok közé tartozom, akik külön tudják választani a monitor mögötti életet a való élettől, de ezzel együtt sem kellemes úgy a "feladatom", hogy magamra vagyok hagyva, holott fordulhatnék bizalommal ahhoz, aki kinevezett op-nak.
    Puszta emberbaráti és játékszeretetből és ... igaz magamtól ... vállaltam, hogy segítek azoknak akik ott szeretnének kikapcsolódni, de amikor hetekig sehol senki onnan fentebbről, hogy tegyem amit vállaltam ??
    Amennyiben az idegszálaim és terhelhetőségem tűréshatárát akarják próbára tenni azzal, hogy a kellő időben nem tudunk megfelelő segítséget kapni, akkor nem kellene játékoldalt üzemeltetni és ezen az sem segít, ha 3 másik jönne a helyembe, mert nem hiszem, hogy az lenne a cél, hogy - csak legyen valaki -. Nem az lenne a fontos, hogy jó társaság jöjjön össze és minél több felhasználó legyen jelen az oldalon nap mint nap ??
    Sok komoly dolog mellé pedig épp ez az amire lenne igény, hogy az emberek másnap egy szusszanatnyi könnyebbséggel tudjanak továbbhaladni. Én magam is ezért játszom.
    Azért lettem op, hogy ezt segítsem elő és nem azért, hogy a nem oda illő felhasználók mellett még azzal is küzdjek, hogy elérjem a fölém rendelt emberkét, akit alig tudok elérni, ha problémám adódik.
    Nem gondolom, hogy oly csekény haszonnal működnek ezek az oldalak, hogy ne lehetne kicsit több figyelmet szánni egyikre-másikra, ha már így összehozták ezt a sok-sokat.
    Nem érdemelnénk meg ennyit ?



+ Hozzászól a témához

A téma címkéi:

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76