Eredmény: 1 - 6 (6) összesen

Téma: Mitől függ a médiaajánlat?

  1. #1
    Benjamin
    Vendég

    Alapbeállítás Mitől függ a médiaajánlat?

    Hali!

    Olyan kérdésem lenne, hogy ha valaki médiaajánlatot tesz valakinek, miket kell figyelembe vennie? Illetve mit vesz figyelembe a cég, aki az ajánlatot kapta?

    Gondolom egyrészt a - látogatottság
    - Mennyire tartja a témát az oldal (vagyis tényleg egy tematikus oldal, nem minden hülyeséget megosztó,)
    - Milyenek a hirdetési árak a témában (ahol egy kulcsszónak arany ára van, ott gondolom keresik a cégek a lapokat, ahol lehet hirdetni kicsivel olcsóbban)
    - A látogatók viselkedése/relevanciája (mennyire kajálják a tartalmat)

    Ha jól sejtem egy cég inkább választ napi 1500 látogatottságú lapot, ami minőségi tartalommal rendelkezik, aktív és releváns látogatókkal, mint egy "lájkolj és megnézheted az elefántok párzását" típusút napi 30.000 ezer látogatóval ugyanazért az árért.

    Valaki ki tudná egészíteni, hozzáfűzni dolgokat? Fontossági sorrend az mi lenne?

    Köszönöm a válaszokat!


    Utoljára módosítva: Benjamin által : 2015-10-07 21:20

  2. #2
    Bölcs earnnet logója
    Csatlakozott
    12-08-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.820
    Begyűjtött 812 köszönetet
    576 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mitől függ a médiaajánlat?

    Én sose szerettem ezt kiszámolni konkrétan az oldallal kapcsolatban, bár mindig volt a fejemben valami, azért jó, ha a megrendelő is mond egy árat, mert lehet, hogy kétszer annyira gondolt Szóval én szolidan azt szoktam feltüntetni a médiaajánlatnál hogy egyedi ajánlatért lépjen kapcsolatba velünk xy címen / számon. Lehet, hogy nem szép dolog, én figyelembe veszem, hogy ki mit engedhet meg magának. Egy e.v. olcsóbban hirdethetett, mint egy középvállalkozás.

    Ezek teljesen offsite dolgok. Ha nem szégyelled, annyit kérj, amiért a megrendelő még pont nem húzza a száját! Ebből persze nagyobb volumenben engedhetsz és mindenki jól jár. Ha kiírod, hogy teszemazt 30 ezer - akkor elveszted az e.v.-ket. Ha kiírod, hogy 10 ezer, túl olcsón adod a cégeknek.



  3. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  4. #3
    Bölcs earnnet logója
    Csatlakozott
    12-08-15
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.820
    Begyűjtött 812 köszönetet
    576 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mitől függ a médiaajánlat?

    Ha rajtad a sor, hogy konkrét ajánlatot tegyél, akkor gondolom nem meglepően indulj ki az adsense bevételedből (boldogsag.info, ugye? csak adsense) és ezt szorozd meg a mágikus másféllel! Az a jó, hogy ha kiszámolod, miből kapod a 68%-os részesedésedet, kijön, hogy gyakorlatilag ugyanannyiba kerül neki az adwordson egy hasonló kategórájú hirdetés, csak így becélozhatja a te oldalad. És mindenki jól jár.


    Utoljára módosítva: earnnet által : 2015-10-07 21:43

  5. The Following 2 Users Say Thank You to earnnet For This Useful Post:

    Gregory Stone (2015-10-08)

  6. #4
    Benjamin
    Vendég

    Alapbeállítás re: Mitől függ a médiaajánlat?

    Köszönöm earnnet, ez így teljesen korrekt



  7. #5
    Bölcs Pityu logója
    Csatlakozott
    08-07-04
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.561
    Begyűjtött 448 köszönetet
    328 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mitől függ a médiaajánlat?

    Szerintem ez függ az ajánlatcsomagtól is. Mindazok mellett, amiket earnnet elmondott, azt is kalkuláld bele, hogy mit tartalmaz az árképzés. Egy sima bannerért nyilván nem lehet elkérni ugyanazt az árat, mintha egy PR cikk (megírással együtt) + facebook megosztás + facebook esemény + banner csomagért.



  8. Az alábbi felhasználók hálásak a válaszért:


  9. #6
    Bölcs Baross Ferenc logója
    Csatlakozott
    09-04-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    2.208
    Begyűjtött 845 köszönetet
    574 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Mitől függ a médiaajánlat?

    Megjelenítői szemmel nézve az alábbi tapasztalataim vannak:
    -csak olyan dolgot kínálj, amit biztosan tudsz teljesíteni: hirdetésmegjelenés, cikk publikálás, fb megosztás, email kiküldés; eredményt (like, olvasás, kattintás) soha ne garantálj
    -bannernél van próbanap (/hét); de próbacikk, próbaemail nincs
    -fillérhuszárokat kergesd el
    -az áraid legyenek magasak, sokkal többet kérj, mint az AdSense hoz; azért nem éri meg szórakozni az egésszel, hogy egy felület havi 10.000 helyett 15.000-et hozzon (nagy oldalnál nyilván más a szitu); így van tér alkura és tudsz hosszútávú és több felületes kedvezményes csomagajánlatot adni
    -ha lehet hosszútávú együttműködés legyen
    -ne csalj az adatokkal



  10. The Following 2 Users Say Thank You to Baross Ferenc For This Useful Post:

    esotanc (2015-10-08)

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •