Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó
Eredmény: 1 - 10 (17) összesen

Téma: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

  1. #1
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Egy lehetőséget szeretnénk ajánlani hírlevél feliratkozókkal rendelkező weboldal tulajdonosok számára.

    Aki vállalja, hogy a webáruházunk www.olcsodvd.net hírlevelét kiküldi, annak az olvasói számára kialakítunk egy kedvezmény kupon kódot, amit kifejezetten a hírlevél olvasóinak szól.

    Pl. valakinek van egy "Ptk. kedvelők baráti köre" weboldala, akkor csinálunk egy "ptk-barkor" kupon kódot, amivel a hírlevél olvasói 5% -os kedvezményt kaphatnak amit 30 napos időintervallumban használhatnak fel.

    Ezzel nem közvetlenül a hírlevél kiküldőjének fizetnénk, hanem az olvasóinak adnánk VALAMIT - konkrét kedvezményt, amitől a hírlevelet hasznosnak és nem zaklatásnak tudhatják be (bár egy normális hírlevél egyébként sem haszontalan az olvasóknak).

    Fontos! Nem arról van szó, hogy minden szíre-szóra kuponokat és kedvezményeket osztogatnánk, mert eleve túl lennének árazva a termékek, elég alacsony haszonkulccsal dolgozunk, ezzel az "akcióval" valódi kedvezményt szeretnénk adni.

    A jelentkezéseket privátban várom.

    A topicban viszont érdekel, hogy mit gondoltok az ötletről, mint marketing stratégia, ezt most találtam ki, bár lehet nem vagyok az első ezzel az ötlettel.



  2. #2
    Buherátor Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.303
    Begyűjtött 267 köszönetet
    135 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Biztos nagyon önző vagyok, de... én dolgozom a weblappal, tehát a hírlevélből is magam szeretnék hasznot...
    Persze jó, hogy látogatóim kapnak valamit, mert szívesebben jönnek...


    Nincs mit megmutatnom...

  3. #3
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Na igen, amikor ezt az ajánlatot kitaláltam akkor egyfajta adok-kapok dologként közelítettem meg az egész weboldal készítős témát.

    Amikor elkészíted és népszerűsíted a weboldalad akkor is adsz valamit a látogatóidnak... a munkád /+ szerver, domain, stb./

    Ezzel is adhatsz valamit. 5% -ot, akinek kell.

    Másrészt nekem nagyon nehéz megítélni, hogy melyik weboldalon mennyit ér egy hírlevél (vajon mennyire fog rendelésbe fordulni), így annyit fog érni amennyit megér az oldal tulajdonosoknak, hogy adjanak valamit az olvasóiknak.

    Kb. mint az autó ledobós játék a rádióban.

    Ha nem érkezik ajánlat, abból is lehet következtetéseket levonni, magyarán azt, hogy ez így nem működik - meglátjuk.

    Természetesen az álláspontod tökéletesen érthető



  4. #4
    Mentor
    Csatlakozott
    10-05-30
    Hozzászólás
    413
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Idézet SzG eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A topicban viszont érdekel, hogy mit gondoltok az ötletről, mint marketing stratégia, ezt most találtam ki, bár lehet nem vagyok az első ezzel az ötlettel.
    1. Ha a termékek szabhatók bármilyen hírlevél címzettjeire, akkor kiindulópontnak érdekes.

    2. Öt százalék kevésnek tűnik... megértem persze, hogy árrésből/ és ebből a termékekből ennyi kiadható (megnéztem az oldalt), de akcióknal nem ritka a 10-20-30 százalékos árkedvezmény sem, vagy más konstrukció (valami kapcsolt ingyen termék, minta, mittomén, lehetne éppenséggel ötletelni...),

    3. Ingyen kiküldés - hát, ha valakinek komoly hírleveles közönsége van (pár tízezer plusz), akkor nehéz lehet szerintem rávenni, hogy öt százalék kedvezményért ingyen küldje ki, ha pedig pár száz, ilyesmi, ami nehezen árasítható, az már eredménnyel nem nagyon fog járni.

    (Bár, itt is van kivétel, ha mondjuk lenne egy Opel-rajongók hírlevelem, és egy kereskedő azt mondaná, hogy a legakciósabb akciós személyes alkudozás utáni végeredményből is ad még további öt százalék kedvezményt a tagjainak, akkor rábeszélhetne... :-) )

    Hunor

    PS. miért nem csinálsz affiliate programot? Az nem jobb megoldás?


    Utoljára módosítva: Hunor által : 2010-12-01 19:15

  5. #5
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Azoknál az akcióknál ahol 10-20-30% -ot ki lehet adni, az szerintem egy igazán drága webáruház, ami árakban nem nagyon versenyez a konkurenciával (persze van ahol nem is kell), vagy előtte megemelték...

    Az affi program jó ötlet, bár nem biztos, hogy elég nagy ez az ország hozzá, szerintem ez az egyik oka, hogy kevés működő magyar affi program van.



  6. #6
    scs
    Vendég

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Én nem tartom rossz ötletnek. De mindenképpen érdemes olyanoknak küldeni, akik kapcsolódnak a DVD témához. Meg az 5%-ot én is kicsit keveslem. A 10 már jobban hangzana. Persze az 5 sem olyan rossz.
    Tudnál küldeni egy privátot, főként arról, hogy milyen is lenne az a hírlevél?



  7. #7
    Bölcs laszloberndt logója
    Csatlakozott
    09-08-06
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    806
    Begyűjtött 5 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Tapasztalatom, véleményem:

    SzG, a való életben ez úgy működik, hogy megtudod a címlista tulajdonosától, hogy milyen közönség van a listán (fiatal, öreg, férfi, nő, felsőoktatásban tanult /végzet vagy középiskolát, stb.)
    Megveszel nem kevés pénzért egy egy-két-három részes minikampányt, és beleraksz egy nekik szóló kupont, hogy ezzel megnöveld az átkattintási, oldallátogatási, feliratkozási, megrendelési kedvet. Ez a kipostázást persze úgy fog tűnni, mint ha a címlistának rendszeresen írogató írná ás ő abban ajánlana valamit, valójában ez egy fizetett hirdetés.
    Az, hogy valaki csak azért írjon és (küldjön ki leveleket) a Te szolgáltatásodról, termékedről, honlapodról mert abban van egy 10%-os kupon, és mert ez "értékes tartalom" az olvasónak, csak egyfajta baráti / "kisvállalkozók egymás közt" alapon működik.
    Amikor nagy és megbízható listákról van szó, akkor ezért komolyan árat kell fizetni és ha jó a levél amit írsz és vonzó az ajánlat, stb. akkor komolyan bevételt is hoz a hirdetőnek!

    .



  8. #8
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Idézet laszloberndt eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Amikor nagy és megbízható listákról van szó, akkor ezért komolyan árat kell fizetni és ha jó a levél amit írsz és vonzó az ajánlat, stb. akkor komolyan bevételt is hoz a hirdetőnek!.
    Természetesen nem arra gondoltam, hogy 50ezres címlistákra fognak itt nekem ingyen hírlevelet küldözgetni, de szerintem a fórumon van talán egy-két ember akinek ilyen lehet, de a többségnek van egy-egy kisebb nagyobb fóruma, blogja, iwiw klubja, ahol kiküldi a hírlevelet, ha akar kedvezményt adni annak akit ez érdekel. Igazából most rájuk gondoltam.

    Valahogy nehezen fogadják el a legtöbben, hogy valóban kedvezményt adunk, mi azok a kereskedők vagyunk akik a korrekt magatartást nagyon komolyan vesszük. Olyan javaslatok már jöttek privátban, hogy csináljunk nem valós kedvezményt és nagyobbat írjunk, de ez kizárt.

    No mindegy, ez is egy tapasztalat.

    Bár azt mondom, ha holnap a google azt mondaná, hogy egy saját kedvezmény rendszert talál ki a webáruházaknak és aki belép azt kidobja, mint pl. a térképes találatokat (cserébe kedvezményt kell adni a google -ből érkezőknek), a nyakát törné itt mindenki, hogy bekerülhessen, de ebben a tálalásban úgy tűnik más a megítélése.



  9. #9
    "W" serwer logója
    Csatlakozott
    09-07-01
    Hozzászólás
    680
    Begyűjtött 21 köszönetet
    13 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Várjunk egy picit.

    Két alapvető szempont keveredik.
    A hírlevél kiküldők "jószándéka" és a te üzleti hasznod.

    Ha engem megkeres valaki, hogy eltűnt az egyik rokona és segítsek neki keresni, akkor megteszem.
    Ha népszerűsíteni kell az árvízkárosultak számára létrehozott alapítványi számlaszámot, szintén megteszem.
    Persze a fenti példákat is leellenőriztem, mielőtt ráengedem a látogatóimat vagy az e-maileket.

    De te egy webshop hirdetésre keresel (lényegében) önkéntest.

    Dicséretes, hogy te valóban kedvezményt adsz, de valóban profitálsz is belőle. Ezzel nincs is semmi probléma, ez így kerek.
    Na ebből a profitból kértem én is, amikor az ajánlatomat megtettem.
    Ettől lesz szuper kerek a dolog.



  10. #10
    SzG
    Vendég

    Alapbeállítás re: Hírlevélért kedvezmény - konkrét ajánlat és mint marketing stratégia

    Ez az az eset, hogy azért keresem egy ismerősöd, mert adni akarok neki valamit.

    Az eddigi hírlevél ajánlatokat úgy számoltam, hogy nem térülnének meg, jobb a megtérülése, ha emelem az adwords ajánlatokat, vagy az árukeresős liciteket, csak azért nem fogok hírlevélért fizetni, hogy ilyen is legyen.

    Ahogy az üzleti életben lenni szokott, az ember ajánlatot ad és ajánlatokat kap, aki elfogadja azzal megegyezünk, aki nem azzal nem.



Oldal: 1 / 2 12 UtolsóUtolsó

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •