Sziasztok!
Amikor már kívülről fújod a SEO kézikönyv összes változatát ami megtalálható a neten és azt látod, hogy a konkurencia még mindig előtted van... Kicsit elszomorodsz, hogy egy álomnak vége, pedig nem. Ezt az írás azoknak szánom, akik hajlamosak hirtelen ítélni és az első pár kudarc után megfordulni.
1. Nincs már mit SEOzni != Az oldalamnak vége
Olyanon gondolkodni, hogy ha már elfogytak a SEO eszközök amiket ismertél, akkor véget ért a történet, nem csak fölösleges, hanem időpocsékolás is.
Már eleve kizárt, hogy nincs még legalább egy olyan módszer amit ne ismernél. Most neki eshetnénk az összes keresőnek és talán találunk valamit, de próbáljunk ki mást.
2. Eddig csak SEOztál?
Biztos ismered a mondást: content is king. Ez nagyjából arra világít rá, hogy a tartalom király dolog. Nem biztos, hogy elég teledobálnod az oldalad fölösleges kulcsszavakkal, embereknek már szinte érthetetlen formában.
Ez már önmagában jó hír, mert ebből egyértelműen következik, hogy ha már nem lenne mit csinálni, tartalmat még mindig tudsz. Tudod mennyit? Amennyit csak akarsz!
3. Ezeket már tudtam, mondj valami újat
Válassz egy stratégiát ami nem (csak) a SEO -ról szól. Végső soron látogatókat szeretnél és nem SEOzni, igaz? Látogató másképp is érkezhet, nem csak SEO által.
Például egy jó cím kiválasztása, nem csak azért hasznos mert többen kattintanak majd a más oldalakra kihelyezett RSS -edre, hanem azért is mert maradásra bírja a már meglévő látogatód vagy éppen olvasásra sarkalja.
4. Hm
Nyilván Te is ezért olvasod most ezeket a sorokat mert szándékosan olyan címet adtam neki. Mégsem? Valaki tovább adta esetleg? Még jobb, akkor egyrészt megérte leírnom ezeket a sorokat, másrészt Te sem Google -ből érkeztél.
Amennyiben mégis a Google által kerültél ide, megint csak megérte megpróbálni, hiszen legalább megmaradt ez vigasztalásképp, ha más forrásból nem is jött senki.
5. Teljesen kizárt?
Biztos, hogy nem kattintanának többet az oldaladon vagy éppen nézik meg többen is akár, ha jó pár címet nem kulcsszavakkal töltenél csak fel?
Például, ha éppen keres valaki egy oldalt a munkahelyi gépén és kiköt a tiéden mert Google -ben ott vagy elöl. Azt gondolod ez így oké, de kávé szünetben kimegy és otthagyja megnyitva az oldalad. Egy kolléga elsétál a gép előtt és rápillant a monitorra. Melyik esetben fog inkább a gép közelébe lépni? Hogyha azt a címet látja, hogy "nagyon kulcsszó helyiségnév" vagy azt hogy "sokan tudják, Te még nem?".
6. Úgy gondolom
Lesznek mindig olyan lehetőségeid amivel egy picit még növelheted a százalékos esélyét weboldalad sikerének, bármiben is mérd a sikert. Érdemes néhány marketing stratégiával megfűszerezni az oldalad, főleg mielőtt végleg feladnád. Akkor már nincs mit veszíteni, nem igaz?
Reményeim szerint, most kísérletező kedvedbe hoztalak, de azért légy körültekintő. A jó hír, hogy ezen a fórumon van marketing stratégiákkal foglalkozó rész. Hajrá!
Ezen írás csupán gondolatébresztő, olyan esetekre amikor már el tud bizonytalanodni az ember. A módszer kipróbálásáért és az ebből származó eredményekért felelősséget nem vállalok. Az írást kérlek ne lemásold, hanem link segítségével hivatkozz rá oldaladról. Köszi!
sZeKo
Hasonló témák:
Könyvjelzők