Oldal: 2 / 3 ElsőElső 123 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (28) összesen

Téma: PR visszaesések

  1. #11
    Bölcs Harder logója
    Csatlakozott
    07-05-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.875
    Begyűjtött 173 köszönetet
    111 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    Mi múlik azon, hogy a lapom PR-je 2-es vagy 7-es? Azon kívül hogy a 7-es nyilván jól néz ki és hízik a májam, de ténylegesen milyen hasznom származik a magasabb értékből?



  2. #12
    Adminisztrátor BagiZoli logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hozzászólás
    3.861
    Begyűjtött 326 köszönetet
    158 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    A google algoritmusa relevancia és fontosság alapján rendezi sorba a találatokat. Kizárólag személyes tapasztalataim alapján állapítom meg az arányt, hogy úgy 2/3 a relevancia javára és a maradék 1/3 a fontosság javára.
    Az egyes PR értékek között nem linerális léptékek vannak így egy 7-es PR értékkel nagy valószínűleg kiemelkedő létjogosultsáú megjelölést fog kapni a lapod. Azaz borzatsztóan fontos lesz, amihez nagy valószínűséggel óriási google bizalom is társulni fog. Következésképp mégha egy adott keresésre nem is vagy igazán releváns, elöl fogja a lapodat listázni a hatalmas fontossága miatt.



  3. #13
    Törzsvendég sanyez logója
    Csatlakozott
    07-04-29
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    127
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    Az emberi tényezőt is figyelembe kell venni szerintem. Ha jó egy weboldal, akkor visszatérek máskor is, sőt másoknak is megmutatom, sőt kilinkelem a blogomban is. Sőt, úgy használom a weboldalt, mint egy enciklopédiát, vagyis a mondandómat linkekkel egészítem ki. Pl.: nem írom le, hogy mi történt csak linkelek az index cikkére. Tehát a jó weboldal önmagának is generál linkeket emberek által. A sok backlink meg a pr alapja szerintem. Ezt folytatva a jó weboldalak előre kerülnek, mert a google azt látja, hogy bizonyos témában releváns az oldal és ha releváns, akkor növeli a pr értéket szerintem. Szóval a látogatók delejezése fontos.
    Szándékosan használtam a "jó" szót, a hozzászólás elején, mert a "jó"-ba sokminden belefér. Design, usability meg ilyenek. (Sőt, mondjuk az is, hogy mennyire google-barát az oldal.)
    Ja és a legeslegfontosabb a TARTALOM. Nagybetűkkel.

    Lehet, hogy tévedek.



  4. #14
    Bölcs Harder logója
    Csatlakozott
    07-05-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    1.875
    Begyűjtött 173 köszönetet
    111 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    Köszönöm, már sikerült így kora reggel tanulnom valamit!



  5. #15
    system g-easy logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    n/a
    Hozzászólás
    4.311
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    Idézet Harder eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mi múlik azon, hogy a lapom PR-je 2-es vagy 7-es? Azon kívül hogy a 7-es nyilván jól néz ki és hízik a májam, de ténylegesen milyen hasznom származik a magasabb értékből?
    A nagy érték, ahogy Zoli is mondta, azért fontos, mert akkor már nem kell optimalizálni. Egyszerűen irsz egy postot, és minden link nélkül 1 hét múlva az első oldalon van a címének (ha title-ba kerül) minden szavára, a szövegben meg ha kétszavasra keresnek ami nálad szerepel abban a sorrendben.. jó eséllyel arra is..



  6. #16
    Bölcs szita logója
    Csatlakozott
    07-05-05
    Hely
    18.ker
    Hozzászólás
    868
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    A pr4 hez hány linkre van szükség,illetve tényleg használ a nofollow?



  7. #17
    system g-easy logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    n/a
    Hozzászólás
    4.311
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    Backlink - PR
    0.00000001 - 5=1
    6 - 25=2
    26 - 125=3
    126 - 625=4
    626 - 3125=5
    3126 - 15625=6
    15626 - 78125=7
    78126 - 390625=8
    390626 - 1953125=9
    1953126 - végtelen=10

    A nofollow tényleg számít. Ahova tettem a lapomon, az az url nem kapott egyetlen pr-t sem, míg a többi 4-et és teljesen egyenrangúak a linkek.



  8. #18
    Adminisztrátor BagiZoli logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hozzászólás
    3.861
    Begyűjtött 326 köszönetet
    158 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    Idézet g-easy eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Backlink - PR
    0.00000001 - 5=1
    6 - 25=2
    26 - 125=3
    126 - 625=4
    626 - 3125=5
    3126 - 15625=6
    15626 - 78125=7
    78126 - 390625=8
    390626 - 1953125=9
    1953126 - végtelen=10
    Irányadónak nagyszerű a táblázat, de nem igazán tükrözi a valóságot, mert a directorym nem kapott 7-est, de még 6-ost sem (így minden keresőt lefedtem)



  9. #19
    Bölcs Longhand logója
    Csatlakozott
    07-04-27
    Hozzászólás
    1.608
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    így van, nekem meg egy directorym 4-est kapott két backlinkkel.



  10. #20
    system g-easy logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    n/a
    Hozzászólás
    4.311
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: PR visszaesések

    Zoli!
    Ne a yahoo link: -et nézd. A google backlinkjét. Itt ugye azért még nagyon sokminden számít. Valahol korábban írtam, hogy ha hirtelen leindexeltetésre van szükség, van hogy feladok egy kattintható sms hirdetést pl a gportalon. (ha nem akarod, hogy 1000-el jöjjenek a 12 évesek olyan szöveget kell, pl: "tetőfedés"). Ilyenkor, ha pont intenziv a google, van hogy 10-12ezer lapot is leindexel ami linkel. Természetesen ezért nem ad 6-ost.) Valamint számít a domain kora. 600 linkel is lehetsz 6-os, ha van egy 5-6 éves domain-ed. jah és itt még egy érv, a saját domain mellett. Soha sem tudhatod, hogy az ingyenes szolgáltató mikor szűnik meg, mikor talál ki új szabályt (pl. hogy frame page-es lesz), mikor talál az oldaladon bármit, amiről te teljesen meg vagy győződve, hogy szabályos, de ők mégis törölnek érte.
    Idézet Longhand eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    így van, nekem meg egy directorym 4-est kapott két backlinkkel.
    Longhand, ha két 6-os lap linkel, azt nem 2 linknek kell számolni, hanem 3126 - 15625 közötti linknek 2x és osztva az adott oldalról kifelé mutató linkek számával. Gondolom te sem úgy értetted a két linket



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •