Értem. Nem kifejezetten táplálékkiegészítőkkel foglalkozom. Csak példaként hoztam. Köszi a tippeket, igyekszem ennek megfelelően eljárni.
Értem. Nem kifejezetten táplálékkiegészítőkkel foglalkozom. Csak példaként hoztam. Köszi a tippeket, igyekszem ennek megfelelően eljárni.
Még egy kérdés: a google az aloldalakat a fő- és aldomainek alá sorolja. Megérheti a termékkategóriákat aldomainre tenni (ha a webshop szoftver engedi)?
Tehát pl. webshop.hu/taplalekkiegeszitok helyett taplalekkiegeszitok.webshop.hu
Hogyan lehet ezt az előnyt számszerűsíteni? Miben nyilvánul meg az előny? Kevesebb linképítéssel is elöl van az oldal?
Ugyanez nem webshopnál: ha van egy oldal, ami több témát futtat, megérheti a témákat külön aldomainekre pakolni? Wordpress tud ilyent?
Azért éri meg, mert sok katalógus nem enged cikket (kategóriát) linkelni, hanem csak a kezdőoldalt (lásd: Dmoz), továbbá a tovább értékesítésnél könnyebb és egyszerűbb aldomain eladni, mint egy honlapon található kategóriát.
De ha téged e kettő így úgysem érdekel, akkor ez a legjobb megoldás: webshop.hu/taplalekkiegeszitok
Hiszen így a főoldal is erősödik azáltal, hogy egy kategória linkelve van. Meg úgy általában az egész site erősebb lesz.
Minden azon múlik, hogy tudod linkelni, illetve hogy később mi a szándékot a weblappal. Ha úgy érzed, ez a lap webshop.hu sokáig a tied marad, akkor ezt építsd: webshop.hu/taplalekkiegeszitok és ne szedd szét aldomainre.
Remek hozzaszolas, s jo, hogy a kozossegi funkciok hasznalata is meg van emlitve, mert ez eleg szepen beleszamit ujabban az algoba
Egy gyors kérdés. Van egy oldal, ami évekkel ezelőtt készült. A verseny elég nagy a témában (masszázs.) Elég jó pozícióban van a lap a főbb kulcsszavakra és long tailekre (1-10), viszont bőven lenne benne még potenciál, mert a legtöbb helyen rossz a title, description, keywords mezők tartalma, az egyes aloldalakon a címsorok nem h1-ben vannak, hanem h2-ben. (H1 nincs is az oldalakon, vagy hülyeség van beleírva.) Csak linképítéssel már nehéz lenyomni a konkurenciát, elengedhetetlen lenne, hogy ezekhez a szövegekhez hozzányúljak.
Egyszóval, sok tartalmi részt át kellene alakítani. Szerintetek mire számíthatok a Google-től? Nem fog ugrálni az oldal? Köszi!
egy kicsit lehet ugrálni fog, de ha javítasz az onsite dolgokon, akkor inkább felfele fog menni
Szerintem fokozatosan alakítsd át, ne egyszerre, hanem amikor egy tartalmi kiegészítést teszel, akkor könnyebben ráígazíthatod. hosszabb távon szerintem is megéri. A H1 nem is baj, hogy nincs minden aloldalon. A h2 elég és csak arra az oldalra tegyél H1-et, ami a főoldalad, ahova a legtöbb linket viszed. Szóval az legyen a piramis csúcsa.
Szerintem itt egy kis zavar van.
Az oldal/aloldal mélységétől függetlenül minden oldal egy html dokumentum, aminek a fő címsora szemantikailag a h1 tag
html4 és xhtml dokumentumokban egy h1 tag ajánlott (a nálam okosabbak szerint)Kód:<html> <head></head> <body> <div> <h1>Főcím</h1> <p>tartalom</p> <h2>Első alcím<h2> <p>Első alcím alá tartozó tartalom</p> </div> </body> </html>
html5 dokumentumban az <article> és <section> tag-ek saját tartalomstruktúrával rendelkezhetnek, vagyis mindegyik tartalmazhat h1 tag-et. (hivatalos, könyvben olvastam)
Szuperjó összefoglaló, köszi szépen. Nem feltétlenül értem minden részét, mert kezdő vagyok, de tökéletesen használható pár gondolat nekem is.
Könyvjelzők