Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12
Eredmény: 11 - 19 (19) összesen

Téma: Keresőoptimalizálás nagyban

  1. #11
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Idézet Csurga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha felkerül egy lap a top5-be, akkor ti milyen megoldásokat javasolnátok, hogy ott is maradjon? Havi, vagy akár heti szinten értem a kérdést...
    Továbbra is linképítés, ha van rá keret akkor releváns PR cikkek írása, meg persze folyamatos egyedi tartalom bővítés.

    Idézet Csurga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Illetve vállalhat-e garanciát arra egy cég, hogy mennyi időre kerül az elért helyezés a birtokunkba?
    Felelőtlenség lenne egy cégtől, ha ilyenre garanciát vállalna. Kiszámíthatatlan a helyezés tartossága, mivel a konkurencia se alszik, vélhetően.

    Idézet Csurga eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Az optimalizálással foglalkozó cégek egyáltalán meg tudják becsülni mekkora tőke és idő kell egy-egy pozíció elfoglalására?
    Szerintem nehéz, legalábbis az elején. Ha megindult az oldal a SEO által, abból azért már lehet valamelyest következtetni rá, mennyi idő alatt lehet reálisan megközelíteni a TOP 5-öt, és az mennyi befektetéssel járhat.


    On-site SEO | WooCommerce webáruház | WordPress | Üvegfóliák értékesítése

  2. #12
    work. don't play. HAL9000 logója
    Csatlakozott
    09-05-31
    Hely
    Debrecen
    Hozzászólás
    1.205
    Begyűjtött 44 köszönetet
    19 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Manuális segítséggel lehet garantáltan bent maradni a top 5-ben. Nagyon sok pénz, vagy társadalmi pozíció kell hozzá, illetve egyéb érdekek kiszolgálása is megfelelő lehet. Ez nem BH. Azon túlmutat.

    Egyébként meg... nyomni kell a kontentot. Ez olyan, mint egy háziasszony munkája. Sosincs vége, mert mire a végére érne, kezdheti elölről. Az meg, hogy mi-mennyibe kerül, attól függ, hogy milyen szakikat találsz a feladatra. Szerintem - mint minden szakmakörben - többszörös különbségek lehetnek ugyanazon eredmény árképzésénél (ha az eredményt kell felárazni). Vannak akik feltolják az oldalt, vannak akik inkább fészbúkoznak... (bocs)

    Amúgy meg... a Google előbb-utóbb úgyis eléri a célját. A felhasználók számára hasznos dolgok kerülnek előre, a többiek meg mögé. Csak idő kérdése. Most még ezzel a szándékkal van lehetőségünk szembeszállni, és félrevezetni.

    Ne légy gonosz! :P



  3. #13
    Bölcs BoGyesz logója
    Csatlakozott
    07-09-17
    Hely
    Sydney
    Hozzászólás
    1.067
    Begyűjtött 435 köszönetet
    198 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    A cég ahol dolgozom leginkább multikkal vagy nagy helyi cégekkel köt szerződést SEO/SEM munkára. Előtte kis- és középvállalatokkal foglalkoztam, úgyhogy elég nagy ugrás volt ez a munkakör ahhoz képest.

    Nem vállalunk garanciát helyezésre, mert azt nem lehet garantálni. Ha mi jól végezzük a munkánkat, de pár hónap múlva a Google bevezeti a Koala algoritmus frissítést és megborítja a rendet, akkor oda lesz a munkánk is.
    Persze fontos a jó helyezés, de mi inkább azt vállaljuk, hogy az online forgalmat növeljük és javítjuk a konverziós arányt. Az SEO ilyen szinten túlmutat azon, hogy csak benne legyünk a top 5-ben, mert a részvényeseket az érdekli mekkora online forgalma van a vállalatnak, úgyhogy a jó helyezés elérése mellett dolgozunk a felhasználó felületen (UI), felhasználói élményen (UX) és konverziós arány növelésén is.

    Általában egy éves szerződéseket kötünk és havi munkaóra mennyiséget vesznek meg, pl. havi 30 óra SEO és 10 óra SEM. Ezen felül van még szövegírási és linképítési költségkeret is. Ha egy olyan honlapról van szó, ami még sosem volt optimalizálva, akkor a projekt indul mondjuk egy hatvan órás csomaggal az első hónapban, majd utána havi harminc óra SEO. A mi díjazásunk százhetvenöt AUD óránként és mondjuk jó ha van havi háromezer Dollár linképítésre és még valamennyi tartalomra.

    Ezen a kulcsszavas domain dolgon nem kell annyira megfeszülni, mert nem olyan fontos és a népszerűbb termék kategóriánál a márkanév (brand awareness) sokkal többet számít. Az AU Google-ben pl. a "car insurance" keresésre a top 10-ben egy domain tartalmazza a "car insurance" kifejezést és egy másik az "insurance"-t. Az összes több márkanév.


    "Rank Doesn’t Matter, Conversion Does"

  4. #14
    cuccos
    Csatlakozott
    11-02-02
    Hely
    Bedő
    Hozzászólás
    1.561
    Begyűjtött 126 köszönetet
    97 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Idézet BoGyesz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    havi háromezer Dollár linképítésre
    Errol meselnel kicsit ?
    Ebben benne van pr cikk?
    Ill milyen aranyban vannak a premium(fizetos) es "normal" katalogusok?
    Mi az aranya a katalogusoknak es a fizetett linkeknek ?

    ha mar tul sok a kerdes, akkor vedd elo a palcat a kormoshoz


    -= Only God Can Judge Me =-

  5. #15
    I2S
    I2S nem elérhető
    Törzsvendég I2S logója
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    104
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Pozíció megtartásra alkalmazni szoktunk szakembert a kért időszakra, negyedes, fél vagy egész munkaidőben + valamennyi pénzt költeni kell a linképítésre (ami PR cikk, katalóguslink, vagy bármi egyéb lehet)

    @akarmi : szerintem ezek az arányok abszolút téma-, és lehetőségfüggőek. van olyan ahol csak a fizetős katalógusok jönnek szóba, mert pl nincs lehetőség PR cikkre, vagy nincs releváns magas PR oldal linkvásárlásra.
    Mindenesetre a normál és a fizetős katalógusok aránya : ha nagyban cisnálod, a "normál" katalógus is fizetős, mert nem te fogod projekt-koordinátorként beküldözgetni a linkeket a link-directory-101.info és hasonló nívós helyekre



  6. #16
    Bölcs repjegyutazas logója
    Csatlakozott
    11-03-27
    Hely
    Győr
    Hozzászólás
    838
    Begyűjtött 277 köszönetet
    191 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Idézet BoGyesz eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése

    A mi díjazásunk százhetvenöt AUD óránként és mondjuk jó ha van havi háromezer Dollár linképítésre és még valamennyi tartalomra.
    Én ehhez képest „sz@ré-hugyé” dolgozok, már elnézést a kifejezésért. Persze tisztába vagyok azzal, hogy ez a cégeteknek jön be, és ebből csak töredékét kaphatod. Mindig tudtam, hogy az általános iskolai orosz nyelvvel nem megyek semmire. Angolt kell tanulnom. Erősen gondolkodom, hogy valami kazettás-füzetes angoltanfolyamot bevállalok. Azt felülök a Budapest-New York menetrend szerinti American Airlines járatára, azt vissza se jövök. A jó benne már, hogy a nagykövetségen se kell vízumért hajbókolni hozzá, csak online kell beszerezni az ESTA engedélyt.

    „Hozzátok még papírledarálónak is elmennék.”

    1 AUD = 214 HUF (vételi ár)



  7. #17
    Bölcs DaveeD logója
    Csatlakozott
    09-07-23
    Hely
    Göd
    Hozzászólás
    1.877
    Begyűjtött 4 köszönetet
    4 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Azért tényleg beteg, hogy angol nyelvterületen mennyire elszálltak a dolgok.

    Magyarországon ugyanúgy optimalizálok kb nehezebb kulcsszavakra, mint a könnyűekre, annyi különbséggel, hogy mindent fokozott aktivitással csinálok, illetve szükség szerint bejönnek a képbe támogató weboldalak is.

    szerencsére nálunk nincs rá szükség, hogy ezeket százával generáljuk



  8. #18
    I2S
    I2S nem elérhető
    Törzsvendég I2S logója
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    104
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Idézet DaveeD eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Azért tényleg beteg, hogy angol nyelvterületen mennyire elszálltak a dolgok.

    Magyarországon ugyanúgy optimalizálok kb nehezebb kulcsszavakra, mint a könnyűekre, annyi különbséggel, hogy mindent fokozott aktivitással csinálok, illetve szükség szerint bejönnek a képbe támogató weboldalak is.

    szerencsére nálunk nincs rá szükség, hogy ezeket százával generáljuk
    Hát, azért ne feledd, hogy ha passzív bevételt nézünk, akkor MO.-n a legnagyobb témák is nehezen tudják havi szinten a 7 számjegyet elérni (azért van 1-2) angol nyelven pedig ugyanez van, csak dollárban... (mielőtt támad bárki hogy az ő oldala sokkal többet hoz -> passzív bevételről beszéltem)

    Azért egy $5.000.000 havi passzív adsense bevétel lehetősége már megmozdít némi pénzügyi érdeket, és ezzel jön a kőkemény harc is.



  9. #19
    Bölcs BoGyesz logója
    Csatlakozott
    07-09-17
    Hely
    Sydney
    Hozzászólás
    1.067
    Begyűjtött 435 köszönetet
    198 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Keresőoptimalizálás nagyban

    Ebben benne van pr cikk?
    Leginkább fizetett blog postokról van szó vagy online újságokban megjelenő cikkekről.

    Ill milyen aranyban vannak a premium(fizetos) es "normal" katalogusok?
    Nagyon kevés katalógus linket veszünk, kb. 30 darab linket a legerősebb és releváns szakmai katalógusokból. A katalógus linkek értéküket vesztették ezen a piacon, úgyhogy sokra nem megyünk velük. A legtöbb link értéket az in-content linkek adják az erősebb blogokról.

    Mi az aranya a katalogusoknak es a fizetett linkeknek ?
    Az elején mondjuk harminc darab katalógus link, aztán utána csak in-content, azaz cikkben lévő linkek. A katalógusoknak azért nincsen értéke, mert a legerősebb katalógusokban már ott van mindenki, az ingyenesekkel meg egyáltalán nem foglalkozunk, mert többet árthat később ha átmegy gagyiba.

    Ha katalógusokból veszek linket, akkor mindig a "featured", azaz oldal tetején lévő fizetős helyekről. Ezek általában $20-300 között vannak, gyakran képpel és pár deep linkkel.

    A legerősebb kulcsszavakra mint pl. "car insurance", azt gyanítjuk, hogy manuálisan belenyúlnak a helyezésekbe és "megdorgálják" azokat, akik black hat eszközökhöz nyúlnak. Erre a kulcssóra a Google egyébként 140 millió találatot mutat.

    ... és ebből csak töredékét kaphatod.
    Egy főállású, nem vezető beosztású SEO/SEM szakember ezen a környéken bruttó 60-80 ezer AUD-ot keres évente, ami kb. 4-6 ezer AUD havonta nettóban. (Nyitottam is topicot, amikor kerestünk új embereket.)


    Utoljára módosítva: BoGyesz által : 2011-09-28 11:35

Oldal: 2 / 2 ElsőElső 12

A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •