+ Hozzászól a témához
Oldal: 74 / 89 ElsőElső ... 2464727374757684 ... UtolsóUtolsó
Eredmény: 731 - 740 (887) összesen

Téma: Backlink építési módszerek

  1. #731
    Mentor gendacsongi logója
    Csatlakozott
    08-03-24
    Hely
    Nagyvárad
    Hozzászólás
    320

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    A legutobbi okfejtessel tokeletesen egyetertek



  2. #732
    Bölcs Blog: A kereső dominancia
    DaveeD logója
    Csatlakozott
    09-07-23
    Hely
    Göd
    Hozzászólás
    1.929

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Pont ezért írtam feltételes módban. Én is csak itt olvastam, és nem saját tapasztalat...



  3. #733
    SEO Betyár Blog: USB PC Távirányító
    seobazis logója
    Csatlakozott
    07-12-21
    Hely
    Marokkó
    Hozzászólás
    1.244

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Idézet DaveeD eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A pr-t ronthatja a sok 0-ás link, de a helyezéseken meg javítl.
    Ez így van, de annyit még hozzáfűznék, hogy ha szerzel egy nagyon PR-es lapról egy releváns linket, az sokkal többet dob a latba, mint a több PR0-ás link. S, még ráadásul megmarad a linkelt oldal PR értéke.



  4. #734
    Szerkesztő General logója
    Csatlakozott
    10-03-01
    Hozzászólás
    272

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Magyarán a PR száma szrt sem számít..?



  5. #735
    Bölcs Blog: A kereső dominancia
    DaveeD logója
    Csatlakozott
    09-07-23
    Hely
    Göd
    Hozzászólás
    1.929

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Idézet seobazis eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ez így van, de annyit még hozzáfűznék, hogy ha szerzel egy nagyon PR-es lapról egy releváns linket, az sokkal többet dob a latba, mint a több PR0-ás link. S, még ráadásul megmarad a linkelt oldal PR értéke.

    Köszönöm a kiegészítést.

    A pr számít, de csak ha nagyon magas, (5-6 fölött) de nem a pr a lényeg, hanem a keresőkben elfoglalt pozíció!

    A pr még magában nem hoz látogatókat!




  6. #736
    Mentor Blog: Kekszes tejfölös süti

    Csatlakozott
    10-03-01
    Hozzászólás
    423

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Na emberek lenne egy jó kérdésem. Tuti biztos hogy valamikor meg volt már beszélve, de nem találtam sehol. Szóval melyik link ér többet? A főoldalra mutató link vagy a deeplink?



  7. #737
    'Say Hello To My Little Friend'
    Csatlakozott
    09-07-09
    Hely
    Erdély.MArosvásárhely
    Hozzászólás
    2.201

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Idézet DaveeD eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    A pr számít, de csak ha nagyon magas, (5-6 fölött) de nem a pr a lényeg, hanem a keresőkben elfoglalt pozíció!
    A pr még magában nem hoz látogatókat!
    Ez olyan sarkítás, hogy még vág bele. Most komolyan, honnan veszed, hogy csak az 5-6-os PageRank számít? Nem azért mondom, mert savanyú a szőlő, aki ismeri a projektjeimet tudja, hogy van pár szép PageRank bennük, de tényleg nem értem a gondolatmeneted. Miért pont 5-nél kezdene számítani a PageRank?
    A másik, hogy a PageRank egy rangsorolási tényező, egy a 200+ közül. Hogy lehet egy rangsorolási tényezőt összehasonlítani az összes rangsorolási tényező eredményével? Olyan ez, mintha azt mondanád: „Nem számít, hogy hány lóerős a motor az autódban, kivéve ha 250 lóerő fölött van, de a lóerő nem lényeg, hanem az, hogy mennyi idő alatt gyorsulsz nulláról 100-ra.”

    @sajtos: A főoldaladnak a főoldalra mutató link, az aloldaladnak a deeplink. Elég logikus, nem? Az kapja a legtöbbet a linkből, ahova mutat. Nyilván a siteod többi lapja is részesül belőle, de kisebb mértékben.


    Utoljára módosítva: WSzP által : 2010-04-15 20:40

  8. #738
    Buherátor Blog: Online kártyajáték
    Chati logója
    Csatlakozott
    07-12-03
    Hely
    Mohács
    Hozzászólás
    3.174

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Idézet DaveeD eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Köszönöm a kiegészítést.

    A pr számít, de csak ha nagyon magas, (5-6 fölött) de nem a pr a lényeg, hanem a keresőkben elfoglalt pozíció!

    A pr még magában nem hoz látogatókat!
    A PageRank az számít...csak éppen az a fránya kijelzett szám nem minden oldalnál tükrözi a valós erejét egy oldalnak...engem különösen szívat a Google ez ügyben... és már két alkalommal utasították el oldalam a PR0-ra hivatkozva (DMOZ és egy lap.hu oldal)...


    Én csak ennyit tudok: Chat - Online játékok - Vicces képek

  9. #739
    scs
    scs nem elérhető
    Meridian scs logója
    Csatlakozott
    09-01-31
    Hely
    "Sehonnai bitang ember"
    Hozzászólás
    3.003

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Idézet sajtos eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Na emberek lenne egy jó kérdésem. Tuti biztos hogy valamikor meg volt már beszélve, de nem találtam sehol. Szóval melyik link ér többet? A főoldalra mutató link vagy a deeplink?
    Attól függ, hogy melyik oldalt/aloldalt szeretnéd erősíteni jobban.
    Ha van egy - már megint ez ugrik be - általános apróhirdető oldalad, és apróhirdetés kifejezésre szeretnél nyomulni, akkor értelemszerűen a főoldalt erősíted. Ha viszont mondjuk a lakás aloldaladat akarod nyomni, akkor kár a főoldalra fecsérelned a linket, mivel az nem arról szól. Itt is fontos a relevancia; oda-vissza. Nézd meg, hogy melyik aloldalt akarod nyomni, és nézd meg, hogy a link, amit kapsz, honnan érkezik (milyen tartalomból, környezetből). Ha meg csak úgy általánosan kapsz egy linket nem releváns tartalomból, nem releváns linkszöveggel/környezetből, akkor ... majdnem mindegy ... dobj fel egy érmét.


    A természet igazságos:
    Aki vak, az jobban hall. - Aki süket, az jobban lát. - Akinek rövidebb az egyik lába, annak hosszabb a másik.

  10. #740
    kgc
    kgc nem elérhető
    kgc for president kgc logója
    Csatlakozott
    07-05-01
    Hely
    Ouagadougou...
    Hozzászólás
    2.870

    Alapbeállítás re: Backlink építési módszerek

    Idézet WSzP eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Miért pont 5-nél kezdene számítani a PageRank?
    A másik, hogy a PageRank egy rangsorolási tényező, egy a 200+ közül. Hogy lehet egy rangsorolási tényezőt összehasonlítani az összes rangsorolási tényező eredményével?
    Kb 5-6-os pr érték az amelynél egy honlap már annyira erősnek mondható, hogy egy újonnan felvett kersőkifejezésre nem kell külön linképítéssel rágyúrni ahhoz, hogy a lapod tartalmaként gyorsan megjelenjen,

    és ez az érték az, amelynél egy honlap már annyira erősnek mondható, hogy egy újonnan felvett kersőkifejezésre nem kell külön linképítéssel rágyúrni ahhoz, hogy önnállóan is esélyed legyen a jobb helyezés elérésére.

    Természetsen ez erősen témakör függő és mint minden téren úgy itt is lehet cáfolatokat lóbálni, de a fenti állítások általánosságban véve igaznak mondhatók



+ Hozzászól a témához

A téma címkéi:

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 75 76