azért az sem elhanyagolható tényező, hogy mikor és mit árulsz/hirdetsz...mert hirdethetsz télen nyílászárót bármilyen kulcsszóval, tuti, hogy 100 látogatóból, 0.01 fog vásárolni. vagy ennyi sem...ugyanis nem fogja kiszedetni -20 fokban a régi ablakait viszont érdekelheti az ára, mert most jött rá, hogy rohadtul nem szigetelnek az ablakai...
viszont ha jó árat talál, előfordulhat, hogy tavasszal visszajön...de azt nem tudod semmilyen kimutatással igazolni, hogy ez az ember egy ppc hirdetésben mikor konvertálódik vásárlóvá...
hangsúlyozom, hogy a szezonális hirdetésre gondolok....alapvetően egyetértek a hsz-eddel...
elég bosszantó, amikor lecsorog a költségkeret vásárló nélkül...mindenképpen folyamatosan kell követni az eseményeket, ha hatékonyan akarsz hirdetni...
Könyvjelzők