Oldal: 3 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 21 - 30 (32) összesen

Téma: Adwords kreatív szövegek

  1. #21
    Törzsvendég netlight logója
    Csatlakozott
    10-12-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    138
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet pez eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hiba, de sajnos nem vagyok egy méricskélő típus , így pontosan nem tudom, hogy valódi konverizió lett a vége vagy sem. Bár én úgy gondolom, hogy ha az AdWords reklámra rákattintanak, akkor az megtette a magáét, a többi feladat a weboldalé. Annak kell szépen felépítettnek lennie és relevánsnak a hirdetéssel, hogy a látogató időt töltsön ott, ne adj isten még regisztráljon/vásároljon/letöltsön is.
    Ismerem a jelenséget én is ilyen voltam. Ezen igyekszek változtatni erőszakkal. Hidegrázást kapok a grafikonoktól, ezért engem csak a roi és a konverzió érdekel.

    Nem bonyolult összekötni a google reklámot a analyticsel és konverzió követést is egyszerűen be lehet állítani.

    Ez nem luxus, hanem létkérdés. Tudnom kell, hogy miért pörög le 30 000 Ft reklám rendelés nélkül. Persze az oldal hibája, de miért?

    Sose jössz rá mérés nélkül. Pl a fenti karácsonyi reklám példa ilyen. Jön sok látogató, elköltesz sok pénzt és nem látod az eredményt, pedig lehet hogy csak olyan látogatók jönnek, akik egyáltalán nem akarnak vásárolni csak nézelődnek.

    Ha a google keresőben hirdetsz, luxus egy értékesítési oldalnál az érdeklődőkért fizetni, nekünk azok kellenek akik venni is akarnak. Azt pedig, hogy milyen kulcsszóval lehet elérni őket, csak az mutatja meg, hogy milyen hatékonyan konvertálódik az adott kulcsszó. Szerintem.



  2. #22
    Új tag
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    24
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet ervin eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Jaja, ha jó az árunk, akkor ez jó módszer lehet. De ha nem a legolcsóbbak vagyunk a piacon, hanem pl. extrákkal támogatjuk meg a magasabb árunkat, akkor nem a legjobb módszer beleírni az árat, mert nem ez lesz a fő versenyelőnyünk.
    igen, abszolút egyetértek....



  3. #23
    Új tag
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    24
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet netlight eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Ha a google keresőben hirdetsz, luxus egy értékesítési oldalnál az érdeklődőkért fizetni, nekünk azok kellenek akik venni is akarnak. Azt pedig, hogy milyen kulcsszóval lehet elérni őket, csak az mutatja meg, hogy milyen hatékonyan konvertálódik az adott kulcsszó. Szerintem.
    azért az sem elhanyagolható tényező, hogy mikor és mit árulsz/hirdetsz...mert hirdethetsz télen nyílászárót bármilyen kulcsszóval, tuti, hogy 100 látogatóból, 0.01 fog vásárolni. vagy ennyi sem...ugyanis nem fogja kiszedetni -20 fokban a régi ablakait viszont érdekelheti az ára, mert most jött rá, hogy rohadtul nem szigetelnek az ablakai...

    viszont ha jó árat talál, előfordulhat, hogy tavasszal visszajön...de azt nem tudod semmilyen kimutatással igazolni, hogy ez az ember egy ppc hirdetésben mikor konvertálódik vásárlóvá...

    hangsúlyozom, hogy a szezonális hirdetésre gondolok....alapvetően egyetértek a hsz-eddel... elég bosszantó, amikor lecsorog a költségkeret vásárló nélkül...mindenképpen folyamatosan kell követni az eseményeket, ha hatékonyan akarsz hirdetni...



  4. #24
    Törzsvendég netlight logója
    Csatlakozott
    10-12-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    138
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet krisztian00 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    azért az sem elhanyagolható tényező, hogy mikor és mit árulsz/hirdetsz...mert hirdethetsz télen nyílászárót bármilyen kulcsszóval, tuti, hogy 100 látogatóból, 0.01 fog vásárolni. vagy ennyi sem...ugyanis nem fogja kiszedetni -20 fokban a régi ablakait viszont érdekelheti az ára, mert most jött rá, hogy rohadtul nem szigetelnek az ablakai...

    viszont ha jó árat talál, előfordulhat, hogy tavasszal visszajön...de azt nem tudod semmilyen kimutatással igazolni, hogy ez az ember egy ppc hirdetésben mikor konvertálódik vásárlóvá...

    hangsúlyozom, hogy a szezonális hirdetésre gondolok....alapvetően egyetértek a hsz-eddel... elég bosszantó, amikor lecsorog a költségkeret vásárló nélkül...mindenképpen folyamatosan kell követni az eseményeket, ha hatékonyan akarsz hirdetni...
    Ok megfogtál !

    Na jó mégsem Ha szezonális terméket árulok, akkor okosan átverem a rendszert és a konverzióm nem a vásárlás lesz, hanem a hírlevél feliratkozás, majd mérem, hogy melyik hírlevél az amelyikből a legtöbb vásárló jön. Így aztán megint pontos számok és adatok fognak a rendelkezésemre állni arra nézve, hogy mennyit is ér meg nekem egy google konverzió.

    Amúgy tudtátok, hogy lehet az adwords rendszerét úgy is használni, hogy ne átkattintás alapján fizess, hanem konverzió alapján?

    (apropo nem bírja a fórum a smiley -kat, 5 nél többet nekem nem enged idézve sem)



  5. #25
    Új tag
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    24
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet netlight eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    :Ok megfogtál !

    Na jó mégsem Ha szezonális terméket árulok, akkor okosan átverem a rendszert és a konverzióm nem a vásárlás lesz, hanem a hírlevél feliratkozás, majd mérem, hogy melyik hírlevél az amelyikből a legtöbb vásárló jön. Így aztán megint pontos számok és adatok fognak a rendelkezésemre állni arra nézve, hogy mennyit is ér meg nekem egy google konverzió.

    Amúgy tudtátok, hogy lehet az adwords rendszerét úgy is használni, hogy ne átkattintás alapján fizess, hanem konverzió alapján?

    (apropo nem bírja a fórum a smiley -kat, 5 nél többet nekem nem enged idézve sem)
    még egyik kereskedelmi oldalamra sem tettem hírlevelet... de okos ötlet...saját szokásaimat figyelembe véve nem látnám értelmét, sehol sem iratkozom fel hírlevélre, sőt sokkot kapok már a hírlevelektől de ha nem hírlevélnek teszem ki, hanem mondjuk "Értesítő küldése tavaszi árzuhanásról" vagy vmi hasonló, akkor talán..

    a konverziós adwordsnek nyithatnál egy topicot érdekel..



  6. #26
    Mentor
    Csatlakozott
    09-09-11
    Hozzászólás
    301
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet pez eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Hiba, de sajnos nem vagyok egy méricskélő típus , így pontosan nem tudom, hogy valódi konverizió lett a vége vagy sem. Bár én úgy gondolom, hogy ha az AdWords reklámra rákattintanak, akkor az megtette a magáét, a többi feladat a weboldalé. Annak kell szépen felépítettnek lennie és relevánsnak a hirdetéssel, hogy a látogató időt töltsön ott, ne adj isten még regisztráljon/vásároljon/letöltsön is.
    Nagy hiba, ha nem vagy méricskélős.

    Pedig a SEO egyik alapja a mérés. Mindent mérni kell.

    "Bár én úgy gondolom, hogy ha az AdWords reklámra rákattintanak, akkor az megtette a magáét, a többi feladat a weboldalé."

    Ez, de ne haragudj a legnagyobb marhaság! Anyázhatsz, és adhatsz ezer negatív pontot is.

    Ez kb. olyan, mintha kiállnék az utcasarokra meztelenül (avagy valami tv reklám fut tökmindegy), és invitálom be a boltomba az embereket.

    És a boltban meglepődnek, mert talán azt hiszik, hogy ****boltba tévedtek, miközben hentesüzletről van szó!

    ÉN, mint meztelen srác, MINDENT megtettem. Napi 1000 embert tereltem a boltba, mégse vesz senki sonkát... fene egye meg!

    Míg a konkurencia mondjuk húsbárddal irányít mondjuk csak 10 embert a boltjába, de ott mind a tíz vásárol is!

    Melyik hirdetés a hatékonyabb?
    Az első? Persze hisz 1000 ember ment be miattam (na jó lehet egy modellcsajt bérelnék fel) a boltba... Nemde? Kérem a pénzem!

    Vagy a másik variáció? Hisz ő csak 10 embert küldött be...

    Nagyon el vannak egyesek tévedve a marketing világába, és netlight barátunk nagyon is átlátja ezeket!

    Ok. a húsbárdos hatékonyabb? Akkor azt turbózzuk fel...
    Lehet mosolyogni kellene? Lehet fehérbe kellene öltöznie? Lehet kisebb húsbárd kellene a kezébe, hogy ne ijessze meg túlságosan az embereket?

    Vagy a meztelen modell? Ok... akkor írjuk ki, ilyen sonkákat nem árusítunk, minden másfélét igen... stb... Így nem éri meglepetés az embereket!

    Mindig kicsit finomítunk, míg elérkezünk a legjobb konverzióhoz!



  7. #27
    búgócsiga Akka logója
    Csatlakozott
    10-05-06
    Hozzászólás
    3.844
    Begyűjtött 1.442 köszönetet
    741 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Két kis egyszerű szöveg, amit az egyik megrendelőm alkalmaz eredményesen például:
    (nyomdaipar)
    "Professzionális, gyors munka, ahogy Ön is szereti!"
    "Első rendelésnél Ön mondja meg az árat!"



  8. #28
    Új tag
    Csatlakozott
    11-02-25
    Hozzászólás
    11
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Én úgy látom hogy a szépségiparban a trendnek megfelelő kampányt érdemes indítani pl tavasszal akciós szőrtelenítést



  9. #29
    Net vadász nagysanyi logója
    Csatlakozott
    09-04-11
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    483
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Én úgy tartom a legjobb a konkrét ajánlat árral

    Lomtalanítás olcsó áron
    1000 Ft/óra Budapesten ingyenes kiszállással
    _www.lomtalanitasolcson.hu


    Banán eladó
    200 Ft/kg - 10kg felett kedvezmény
    _www.bananvasar.hu


    Ez a célközönséget fogja meg, és ha jó a honlap nem is fog csalódni.


    Utoljára módosítva: nagysanyi által : 2011-03-11 06:38

  10. #30
    Barát ariel logója
    Csatlakozott
    07-07-13
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    901
    Begyűjtött 125 köszönetet
    88 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek





A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •