arra nem tudom emlékeztek e amikor egy SEO-s cégnek futott egy ilyesmi hirdetés:
"A legjobb oldalak a túloldalon vannak. Mi tettük oda őket."
szerintem az is frappáns volt.
arra nem tudom emlékeztek e amikor egy SEO-s cégnek futott egy ilyesmi hirdetés:
"A legjobb oldalak a túloldalon vannak. Mi tettük oda őket."
szerintem az is frappáns volt.
If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
Ruby blog
Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
Respect all, fear none
Mi, annó a kulcsszó mellé " (TIPP) " megjelölést tettünk, ez is elég kirívó volt.
http://www.kreativ.hu/esemeny/copywriter_verseny/index.php
Ez jó, majd itt kell figyelni.. Jó az ötlet is. A zsűri az "maga az élet".. mert amelyik a leghatékonyabb, legtöbben klikkelik meg, az nyer.. tetszik
Konkrét választ nem tudok adni, de senki sem. Javasolom tesztelj.
Pszichológiailag a következő séma működőképes:
Címsor: Ige, ami cselekvésre ösztönöz
1 sor: Az előny érzelmi megragadása
2 sor: A tulajdonságok logikai leírása
3 d.url: Kulcsszóhoz kapcsolódó url cím
TIPP:
- Használd a kulcsszavaidat a címsorban és az urlben
- Legyél egyedibb, mint a többi hirdető
- Játsz a kis és nagybetűkkel
- Ne legyen reklám ízű a szöveged, túlzások nélküli előnyöket közöljön
- Fókuszálj a fizető ügyfelekre, nem az átkattintás, hanem a konverzió a cél.
Kérdés: A TIPP és Új szavak az átkattintásokon túl konverziót is hoztak? Vagyis valóban érdemes használni vagy csak figyelemfelhívó és több érdeklődőt vonz?
Van erre nézve tapasztalat?
A kérdőjel és az ár a címben bizonyos üzleti szektorokban működik.
Véleményem szerint olyan, figyelemfelkeltő szövegnek kell lennie, ami a látogató problémájára fókuszál, pl.
Még nem tudod, mit vegyél
A családodnak karácsonyra?
Nézz szét webáruházunkban!
Ugyanakkor a provokatív, illetve vicces szövegekkel vigyázzunk! Lehet, hogy a legjobb CTR-t hozzák, de egyáltalán nem biztos, hogy a konverziót is segíti.
Tudat alatt a vevőjelölt emlékezhet rá, hogy milyen provokatív voltál az első találkozásnál és megszólalhat a fejében a vészcsengő. Kb. olyan ez, mint a 21-es játék: eléggé figyelemfelkeltőnek kell lenni, de ha túllövünk a célon, az visszafelé sülhet el.
Ami még nagyon fontos: legyen összhangban a landing page-dzsel (vagy az egyiket, vagy a másikat változtasd úgy, hogy együtt folyamatot alkossanak).
volt rá példa, hogy megnéztem az adott termék árát az első két találati oldalon szereplő honlapokon és mivel a hirdető ára jobb volt, érdemesnek találtam beleírni a szövegbe, hogy pl: "XXX már 49.000 Ft-tól"
vitték is a terméket mint a cukrot
lehet, hogy megnézte az első tíz találatot, de utána visszajött..persze itt konkrét dologról van szó, nem általában karácsonyi ajándékról...
Hiba, de sajnos nem vagyok egy méricskélő típus , így pontosan nem tudom, hogy valódi konverizió lett a vége vagy sem. Bár én úgy gondolom, hogy ha az AdWords reklámra rákattintanak, akkor az megtette a magáét, a többi feladat a weboldalé. Annak kell szépen felépítettnek lennie és relevánsnak a hirdetéssel, hogy a látogató időt töltsön ott, ne adj isten még regisztráljon/vásároljon/letöltsön is.
Könyvjelzők