Oldal: 2 / 4 ElsőElső 1234 UtolsóUtolsó
Eredmény: 11 - 20 (32) összesen

Téma: Adwords kreatív szövegek

  1. #11
    Rubyist Geri logója
    Csatlakozott
    07-12-15
    Hely
    \x90
    Hozzászólás
    5.749
    Begyűjtött 1.432 köszönetet
    895 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    arra nem tudom emlékeztek e amikor egy SEO-s cégnek futott egy ilyesmi hirdetés:
    "A legjobb oldalak a túloldalon vannak. Mi tettük oda őket."
    szerintem az is frappáns volt.


    If debugging is the process of removing software bugs, then programming must be the process of putting them in.
    Ruby blog
    Give a man a fish and you feed him for a day. Teach a man to fish and you feed him for a lifetime.
    Respect all, fear none

  2. #12
    Bölcs Gr3nT logója
    Csatlakozott
    09-04-01
    Hely
    Bp.
    Hozzászólás
    1.357
    Begyűjtött 210 köszönetet
    174 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Mi, annó a kulcsszó mellé " (TIPP) " megjelölést tettünk, ez is elég kirívó volt.



  3. #13
    system g-easy logója
    Csatlakozott
    07-04-26
    Hely
    n/a
    Hozzászólás
    4.311
    Begyűjtött 2 köszönetet
    2 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    http://www.kreativ.hu/esemeny/copywriter_verseny/index.php

    Ez jó, majd itt kell figyelni.. Jó az ötlet is. A zsűri az "maga az élet".. mert amelyik a leghatékonyabb, legtöbben klikkelik meg, az nyer.. tetszik



  4. #14
    Törzsvendég netlight logója
    Csatlakozott
    10-12-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    138
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Konkrét választ nem tudok adni, de senki sem. Javasolom tesztelj.

    Pszichológiailag a következő séma működőképes:

    Címsor: Ige, ami cselekvésre ösztönöz
    1 sor: Az előny érzelmi megragadása
    2 sor: A tulajdonságok logikai leírása
    3 d.url: Kulcsszóhoz kapcsolódó url cím

    TIPP:
    1. Használd a kulcsszavaidat a címsorban és az urlben
    2. Legyél egyedibb, mint a többi hirdető
    3. Játsz a kis és nagybetűkkel
    4. Ne legyen reklám ízű a szöveged, túlzások nélküli előnyöket közöljön
    5. Fókuszálj a fizető ügyfelekre, nem az átkattintás, hanem a konverzió a cél.




  5. #15
    pez
    pez nem elérhető
    Törzsvendég pez logója
    Csatlakozott
    10-02-03
    Hely
    Zalaegerszeg
    Hozzászólás
    131
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet Gr3nT eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Mi, annó a kulcsszó mellé " (TIPP) " megjelölést tettünk, ez is elég kirívó volt.
    Ezt én is alkalmaztam, hozott is kattintást. Ugyanilyen jó az (ÚJ) megjelölés.



  6. #16
    Törzsvendég netlight logója
    Csatlakozott
    10-12-05
    Hely
    Budapest
    Hozzászólás
    138
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Kérdés: A TIPP és Új szavak az átkattintásokon túl konverziót is hoztak? Vagyis valóban érdemes használni vagy csak figyelemfelhívó és több érdeklődőt vonz?

    Van erre nézve tapasztalat?

    A kérdőjel és az ár a címben bizonyos üzleti szektorokban működik.



  7. #17
    Szerkesztő ervin logója
    Csatlakozott
    10-01-25
    Hozzászólás
    203
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Véleményem szerint olyan, figyelemfelkeltő szövegnek kell lennie, ami a látogató problémájára fókuszál, pl.

    Még nem tudod, mit vegyél
    A családodnak karácsonyra?
    Nézz szét webáruházunkban!

    Ugyanakkor a provokatív, illetve vicces szövegekkel vigyázzunk! Lehet, hogy a legjobb CTR-t hozzák, de egyáltalán nem biztos, hogy a konverziót is segíti.

    Tudat alatt a vevőjelölt emlékezhet rá, hogy milyen provokatív voltál az első találkozásnál és megszólalhat a fejében a vészcsengő. Kb. olyan ez, mint a 21-es játék: eléggé figyelemfelkeltőnek kell lenni, de ha túllövünk a célon, az visszafelé sülhet el.

    Ami még nagyon fontos: legyen összhangban a landing page-dzsel (vagy az egyiket, vagy a másikat változtasd úgy, hogy együtt folyamatot alkossanak).



  8. #18
    Új tag
    Csatlakozott
    10-11-04
    Hozzászólás
    24
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    volt rá példa, hogy megnéztem az adott termék árát az első két találati oldalon szereplő honlapokon és mivel a hirdető ára jobb volt, érdemesnek találtam beleírni a szövegbe, hogy pl: "XXX már 49.000 Ft-tól"

    vitték is a terméket mint a cukrot

    lehet, hogy megnézte az első tíz találatot, de utána visszajött..persze itt konkrét dologról van szó, nem általában karácsonyi ajándékról...



  9. #19
    pez
    pez nem elérhető
    Törzsvendég pez logója
    Csatlakozott
    10-02-03
    Hely
    Zalaegerszeg
    Hozzászólás
    131
    Begyűjtött 0 köszönetet
    0 hozzászólásával

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet netlight eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    Kérdés: A TIPP és Új szavak az átkattintásokon túl konverziót is hoztak? Vagyis valóban érdemes használni vagy csak figyelemfelhívó és több érdeklődőt vonz?
    Hiba, de sajnos nem vagyok egy méricskélő típus , így pontosan nem tudom, hogy valódi konverizió lett a vége vagy sem. Bár én úgy gondolom, hogy ha az AdWords reklámra rákattintanak, akkor az megtette a magáét, a többi feladat a weboldalé. Annak kell szépen felépítettnek lennie és relevánsnak a hirdetéssel, hogy a látogató időt töltsön ott, ne adj isten még regisztráljon/vásároljon/letöltsön is.



  10. #20
    Szerkesztő ervin logója
    Csatlakozott
    10-01-25
    Hozzászólás
    203
    Thanked 1 Time in 1 Post

    Alapbeállítás re: Adwords kreatív szövegek

    Idézet krisztian00 eredeti hozzászólása Hozzászólás megtekintése
    volt rá példa, hogy megnéztem az adott termék árát az első két találati oldalon szereplő honlapokon és mivel a hirdető ára jobb volt, érdemesnek találtam beleírni a szövegbe, hogy pl: "XXX már 49.000 Ft-tól"

    vitték is a terméket mint a cukrot

    lehet, hogy megnézte az első tíz találatot, de utána visszajött..persze itt konkrét dologról van szó, nem általában karácsonyi ajándékról...
    Jaja, ha jó az árunk, akkor ez jó módszer lehet. De ha nem a legolcsóbbak vagyunk a piacon, hanem pl. extrákkal támogatjuk meg a magasabb árunkat, akkor nem a legjobb módszer beleírni az árat, mert nem ez lesz a fő versenyelőnyünk.



A téma címkéi:

Könyvjelzők

Hozzászólás szabályai

  • Új témákat nem hozhatsz létre
  • Válaszokat nem küldhetsz
  • Fájlokat nem csatolhatsz
  • A hozzászólásaidat nem módosíthatod
  •